Jestem posaidaczem Citroena C5 (x7) 1.6THP z 2011roku,
Około rok temu wymieniona została pokrywa zaworów z powodu wycieków. Pół roku wcześniej przepustnica.
około 2 miesiące temu zaczął pojawiać się błąd P2279 (usterka układu doładowania). Po zaskoczeniu tego błędu włacza się wentylator w trybie serwisowym (nawet na zimnym silniku) i wyłącza się 5 minut po zgaszeniu silnika. Słychać też piszczenie na wolnych obrotach, szczególnie na zimnym silniku.
Obecnie czekam na wolny termin na wymianę rozrządu, w związku z tym wymieniona zostanie uszczelka pokrywy zaworów. Może to pomoże w zlikwidowaniu tego błędu.
Czy ktoś z forumowiczów miał ten błąd? Chciałbym się dowiedzieć jakie były przyczyny pojawiania się błędu P2279 u Was?
Szukając w internecie często pojawiającą się przyczyną jest właśnie uszczelka lub sama pokrywa zaworów. Co może być jeszcze przyczyną?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.