Citroen

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Citroen C3 ) AWARIA ZWINNICZKA


Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum CITROEN Forum Strona Główna -> ( Citroen C3 ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tunio99

Debiutant



Dołączył: 19 Gru 2020
Posty: 44
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdynia - Lębork
Posiadane auto: CITROEN C5 X7 2,0 HDI 2010
Piwa: 0/1
Wysłany: Wto 14 Wrz 2021, 20:27
Temat postu:

AWARIA ZWINNICZKA


No i mnie też dopadło...
Zwinniczek zaczął grymasić i na razie nie jeździ.
Zaczęło się od lekkiego podrygiwania silnika krótko po uruchomieniu,
jakby nie dostawał paliwa, ale tylko na zimno, po chwili drgania ustępowały.
I tak około tygodnia. Potem zaczęło się wpadanie w tryb awaryjny i komunikat
ENGINE MANAGEMENT FAULTY. Po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu
usterka znikała. W końcu silnik zgasł i pojawił się kkomunikat
ANTIPOLLUTION FAULTY. Próby uruchomienia silnika nic nie dały.
Całe szczęście, że stało się to na drodze osiedlowej.
Zepchnąłem Zwinniczka na bok, usiadłem i zacząłem kombinować, co tu zrobić.
Do domu paręset metrów, pierwsza myśł:"podejdę pod blok po drugie auto, wezmę
pchłę na sznurek i zaholuję "do domu", a tam to już sobie poradzę.
Ale... z głupia frant spróbowałem uruchomić silnik z konkretną "przegazówką"
i silnik jakoś tam pracował, coś jakby na trzech garach, no to jedynka i do domu.
Postawiłem pod blokiem i zacząłem kombinować. Wyszło, że nie ma iskry na 1 i 4 cylindrze.
Doszedłem, że jest problem z zasilaniem cewki. Wtyczka do cewki ma 4 kabelki, styki są
ułożone w kwadrat. Jeden styk jest "oznaczony" wycięciem w kostce. Ten styk po
włączeniu zapłonu ma napięcie - jakieś 12 V. Między nim a stykiem pod nim jest 1,5 V,
a między nim a stykiem po przekątnej jest 12 V. Między nim a stykiem obok niego jest 12 V.
Co ciekawe po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka ten styk daje zwarcie z masą samochodu
(brzęczy wskaźnik przejście na mierniku uniwersalnym).

Teraz pytanie: czy rozplatać kabelki szukając zwarcia, czy to może wina elektroniki?
_________________
Najbardziej arystokratyczna rzecz na świecie

to jechać dostojnie
Powrót do góry
Pyotrek

Auto Maniak



Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2841
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Citroen C5 2.0HDI 2006, 2007
Piwa: 254/2
Wysłany: Sro 15 Wrz 2021, 14:05
Temat postu:

Re: ( Citroen C3 ) AWARIA ZWINNICZKA


Cewka dostaje zasilanie na pin 4, a piny 1 i 2 są sterujące, na nich się pojawia masa kiedy ma być zapłon w cylindrze. Może padła cewka?
Powrót do góry
machony79

Auto Maniak



Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 2557
Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice
Posiadane auto: Lexus NX Turbo,C5 III Exclusive Tourer 2.0 lpg
Piwa: 286/13
Wysłany: Sro 15 Wrz 2021, 20:50
Temat postu:

Re: ( Citroen C3 ) AWARIA ZWINNICZKA


W profilu HDI a Wy piszecie o iskrach i zapłonach ?

Gdyby coś to mam cewkę i świecę do EW10A.
_________________

Moje filmy na YT
Powrót do góry
gadu-gadu
Tunio99

Debiutant



Dołączył: 19 Gru 2020
Posty: 44
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdynia - Lębork
Posiadane auto: CITROEN C5 X7 2,0 HDI 2010
Piwa: 0/1
Wysłany: Sro 15 Wrz 2021, 20:55
Temat postu:

Re: ( Citroen C3 ) AWARIA ZWINNICZKA


Przepraszam, moja wina, zapomniałem napisać, że chodzi
o moje drugie (a właściwie to żony) autko, którym jeździmy na zmianę.
Jest to Citroen C3 1,4 benzyna, kod silnika KFV, rok 2007.
_________________
Najbardziej arystokratyczna rzecz na świecie

to jechać dostojnie
Powrót do góry
Tunio99

Debiutant



Dołączył: 19 Gru 2020
Posty: 44
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdynia - Lębork
Posiadane auto: CITROEN C5 X7 2,0 HDI 2010
Piwa: 0/1
Wysłany: Pon 06 Gru 2021, 00:36
Temat postu:

Re: ( Citroen C3 ) AWARIA ZWINNICZKA


Sterownik poszedł do naprawy i z niej wrócił. Niestety nie dało się go naprawić, dostałem drugi,
sprawny i zaprogramowany pod moje auto.
Sterownik włożony i podpięty w samochodzie. na początku silnik nie chciał zapalić.
Palił jakby na dwóch, dokładnie tak, jak przed operacją.
Wstawiłem auto do warsztatu, tam podpięli go do komputera diagnostycznego i
silnik ożył. Hura!!! Cewka sprawna.

Ale nie całkiem. Silnik po przegazowaniu trzyma obroty na ok. 2 000 przez kilka
sekund, po czym spada do "normalnych" wolnych obrotów. Mechanik diagnostyk
powiedział, że: (w nawiasie - nie do końca mu wierzę, ale zacytuję)
1) to nie jest sterownik z takiego auta, jak moje, a z Peugeot'a 1007
2) prawdopodobnie ma mapę wtrysku od innego samochodu (typ., model itp)
i od innej wersji silnika
3) prawdopodobnie jest zdjęty immobilizer i tylko wpisany nr VIN
4) i dlatego nie może się swoim sprzętem połączyć ze sterownikiem dla odczytu parametrów silnika
5) i dlatego nie może wykonać czegoś, co nazwał "programowaniem przepustnicy" ale "bez tego można jeździć"

Pojechałem autem w trasę 50 km tam i 50 km z powrotem, silnik pracował
poprawnie, kilka razy trochę poszarpywał, w końcu nagle wszedł w tryb awaryjny
i wyświetlił "engine management system fault". Zatrzymałem suto, zgasiłem silnik,
po chwili spróbowałem odpalić. Zapalił normalnie i bez przygód dojechałem do domu.
W międzyczasie zorganizowałem "głupiego ELM-a" i darmową aplikację diagnostyczną
na smerfona. Błędo nie pokazała żadnych.I "tym czymś" oczytałem następujące parametry na rozgrzanym silniku:
- temp. zasysanego powietrza - 30 stC
- napięcie sondy lambda przed katem 0,3V - 0,7V
- napięcie sondy lambda zakatem 0,05V - 0,2V
- wyprz. zapłonu na 1.cylindrze 8% do 20% na wyskokach do 26%, czasem do -6%
- krótkookresowe korekty paliwa (short term fuel trim) bank 1 - ok. 20%
bank 2 - ok. 100%
- długookresowa korekty paliwa (long term fuel trim) - ok. 7%
- ciśnienie w kolektorze dolotowym - 32 do 35 kPa
Przez chwilę pokazało błąd P0304 - wypadanie zapłonu cyl. 4 - błąd oczekujący
Po skasowaniu nie pokazał się więcej (na razie).
Wniosek jeden: mechanik-diagnostyk to chyba prognostyk.

Przed uruchomieniem silnika napięcia obu sond:
pierwsza 0,44 V
druga 0,46 V
Po uruchomieniu silnika po ok. 30 sek. sonda już nagrzana - closed loop

Po zagrzaniu silnika temp. płynu chłodniczego doszła do 99 stC
a temp. powietrza zasysanego do 45 stC.

W czasie jazdy (tylko pod blokiem):
napięcie sondy pierwszej waha się od 0,2 V do 0,8 V (to chyba dobrze)
napięcie drugiej sondy raz wyskoczyło do 0,8 v potem trzymało się ok. 0,1 V
Długoterminowa korekta paliwa od 6% do 8 %
Krótkoterminowa korekta paliwa od 10% do 12%

Błąd P0304 wyskakuje co jakis czas, po skasowaniu pojawia się po paru minutach
Pojawił sie kolejny błąd: P0130 - po skasowaniu pojawia się po paru minutach
Obydwa to błędy "oczekujące" - tzn. chyba przejściowe?
No i trzy razy zgasł sam z siebie, bez błędów, dał się uruchomić bez zająknięcia.
_________________
Najbardziej arystokratyczna rzecz na świecie

to jechać dostojnie
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Pon 06 Gru 2021, 00:36
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
Tunio99

Debiutant



Dołączył: 19 Gru 2020
Posty: 44
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdynia - Lębork
Posiadane auto: CITROEN C5 X7 2,0 HDI 2010
Piwa: 0/1
Wysłany: Sro 15 Gru 2021, 19:28
Temat postu:

Re: ( Citroen C3 ) AWARIA ZWINNICZKA


Nowa myśl: MOŻE korekty paliwa są takie (dość wysokie) bo czujnik temperatury
powietrza dolotowego pokazuje TAKIE wysokie odczyty? Bo pokazuje 30, 40
a nawet zauważyłem 45 stC? I wskutek tego sterownik myśli, że jest gorąco
i najpierw zubaża dawkę paliwa, a za chwilkę orientuje się, (bo przecież powietrze
jest w rzeczywistości sporo chłodniejsze i ma w jednostce objętości "trochę" więcej
tlenu) że silnik "nie wyrabia" i wzbogaca dawkę wysokimi korektami?
W ten sposób goni jak pies za własnym ogonem?
Czy to znaczy, że ten czujnik lepiej dobrze sprawdzić?
_________________
Najbardziej arystokratyczna rzecz na świecie

to jechać dostojnie
Powrót do góry
Tunio99

Debiutant



Dołączył: 19 Gru 2020
Posty: 44
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdynia - Lębork
Posiadane auto: CITROEN C5 X7 2,0 HDI 2010
Piwa: 0/1
Wysłany: Pią 17 Gru 2021, 14:03
Temat postu:

Re: ( Citroen C3 ) AWARIA ZWINNICZKA


Tymczasem zbadałem czujnik IAT i jest sprawny. Pojeździłem trochę po mieście
i temp. dolotu spadała w czasie jazdy z postojowych 26 st C do 23 - 24 st C, a po
zdjęciu nogi z gazu nawet do 21 st C.
Korekty krótkoterminowe trzymały się na blisko 25 %, ale w tym czasie silnik trzymał 2 k rpm,
gdy spadał do normalnych wolnych obrotów korekty też spadały do 10 - 12%.
Jeszcze dwie rzeczy: po włączeniu zapłonu pokazało OIL - - (dwie kreski zamiast OK),
jakby brakowało oleju, a miarka pokazuje sporo powyżej maksimum, czy to możliwe, że
ktoś-kiedyś włożył nieprawidłową? Tylko dlaczego? Oryginalną zgubił?
I druga - silnik lekko klepie/klekoce/cyka, ---- luzy zaworów do sprawdzenia, zabiorę się
do tego w wolnej chwili.
_________________
Najbardziej arystokratyczna rzecz na świecie

to jechać dostojnie
Powrót do góry
Tunio99

Debiutant



Dołączył: 19 Gru 2020
Posty: 44
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdynia - Lębork
Posiadane auto: CITROEN C5 X7 2,0 HDI 2010
Piwa: 0/1
Wysłany: Nie 19 Gru 2021, 18:30
Temat postu:

Re: ( Citroen C3 ) AWARIA ZWINNICZKA


Podmieniłem cewkę na inną, używaną, oryginalną i efekty:
- silnik pracuje na niej prawie normalnie
- przejechałem dopiero 20 km, ale błędów zero
- wróciły wysokie wolne obroty: najpierw ok. 2000, za chwilę
spadają na 1500, po chwili już na 800-900 i tak trzymają
- w czasie jazdy po zdjęciu nogi z gazu dla zwolnienia czuję, że
silnik "pcha" na podwyższonych obrotach jeszcze jakąś chwilę
- na tych 2000 krótkoterminowe korekty trzymają się na ok. 25%
na 1500 na ok. 20%, na prawidłowych wolnych ok. 10% (tak średnio)
- gdy wolne obroty są już wolne, to co chwila wyskakują
na 1100 nawet 1200 i towarzyszy temu podskok krótkich korekt
Luzy zaworów sprawdzę jutro lub pojutrze, dam znać.
_________________
Najbardziej arystokratyczna rzecz na świecie

to jechać dostojnie
Powrót do góry
Tunio99

Debiutant



Dołączył: 19 Gru 2020
Posty: 44
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdynia - Lębork
Posiadane auto: CITROEN C5 X7 2,0 HDI 2010
Piwa: 0/1
Wysłany: Pon 20 Gru 2021, 16:49
Temat postu:

Re: ( Citroen C3 ) AWARIA ZWINNICZKA


Byłem na analizie spalin. Pokazało takie wyniki:

CO -- 0,00 %vol
CO2 -- 15,8 % vol
HC -- 0 ppm
02 -- 0,44 %vol
(lambda) -- 1,02
Temp. -- 9 stC

Po chwili:
CO -- 0,00 %vol
CO2 -- 15,8 % vol
HC -- 0 ppm
02 -- 0,44 %vol
(lambda) -- 1,02
Temp. -- 9 stC


Po dłuższej chwili:
CO -- 0,00 %vol
CO2 -- 16,0 % vol
HC -- 0 ppm
02 -- -0,02 %vol
(lambda) - 1,00
Temp. -- 10 stC

Najbardziej interesujący jest odczyt tlenu: MINUS dwie setne %?
Diagnosta powiedział: to bardzo dobry odczyt.
_________________
Najbardziej arystokratyczna rzecz na świecie

to jechać dostojnie
Powrót do góry
Tunio99

Debiutant



Dołączył: 19 Gru 2020
Posty: 44
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdynia - Lębork
Posiadane auto: CITROEN C5 X7 2,0 HDI 2010
Piwa: 0/1
Wysłany: Pon 20 Gru 2021, 21:49
Temat postu:

Re: ( Citroen C3 ) AWARIA ZWINNICZKA


Niestety Zwinniczek chyba się na mnie obraził. Po przeglądzie (stąd mam dane z analizatora spalin) pojechałem na miasto i po 4 dosłownie kilometrach se wziął i se zgasł. Zaczęło się od trudnego rozruchu, trzeba było długo kręcić rozrusznikiem, ale odpalał, po kilku uruchomieniach w czasie jazdy zgasł, dał się jeszcze uruchomić, ale na najbliższym skrzyżowaniu na samym środku po prostu zgasł i tyle było. Co prawda paliła się już rezerwa, a do najbliższej stacji były dwa kroki, więc myślałem, że dojadę i zatankuję, ale niestety był "kłyńc młyzyczy trekra". Poszedłem na stację, wziąłem "piątkę", zatankowałem i pełen dobrych myśli zakręciłem, ale rozrusznik pokręcił kilka sekund i się rozłączył.
Kręciłem jeszcze czas jakiś, może się zapowietrzył? To powinno pomóc, niestety nie.
Pompa paliwa buczy w zbiorniku, ale silnik nie gada. Ściągnąłem autko pod blok, dostałem się do pompy i zmierzyłem napięcie na zasilaniu, we wtyczce są cztery kabelki, zmierzyłem na tych grubych i jest tam jakieś 2,3 V, to chyba raczej dziwne, powinno być ok 12 V? Zczytałem błędy i nie ma żadnych...
Pocztałem już sporo o awariach i usterkach, przychodzi mi na myśl przekaźnik sterujący pompą w BSI, ale to by chyba krzyczało jakimś błędem?
Może kostka stacyjki?
Przekaźnik rozrusznika?
_________________
Najbardziej arystokratyczna rzecz na świecie

to jechać dostojnie
Powrót do góry
radzio77

Auto Maniak



Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 2317
Skąd jesteś (miejscowość / region): Ostrów
Posiadane auto: Xantia 2.0 C5 Break 2.0+lpg C5 X7 Tourer 2.0 16V
Piwa: 225/3
Wysłany: Czw 23 Gru 2021, 15:01
Temat postu:

Re: ( Citroen C3 ) AWARIA ZWINNICZKA


Witam.
Czytam Twoje przeboje z cytrynką i współczuję.
Co do mechanika to nawet jak sterownik z innego modelu to można wejść z komputera i sprawdzić parametry pod innym modelem. Tak zrobiłem z C3. Wszystko "nieznane". A przez C4 i ten sam silnik poszło wszystko.
Do rzeczy.
Możliwe, że gdzieś szwankuje masa... Tam, gdzie część była wymieniana najprędzej... To bym sprawdził najpierw.
Napięcie na pompę paliwa musisz sprawdzić zaraz po przekręceniu kluczyka, kiedy pompa przez chwilę pracuje. Potem się rozłączy do czasu kiedy odpalasz silnik. Możesz ją podłączyć "na krótko" pod 12V i sprawdzić ( jak zapali Wink) w czasie jazdy.
Ciśnienie paliwa. Sprawdź regulator ciśnienia. Nie pamiętam czy jest na listwie czy przy pompie paliwa w zbiorniku... Jeśli jest na listwie sprawdź czy w przewodzie podciśnienia nie ma paliwa. Może być pęknięty przewód paliwowy w zbiorniku przy pompie. Miałem tak kiedyś...
Silniczek krokowy (jak jest) warto przeczyścić. Przepustnica na linkę?
Świece wymieniłeś?
Czujnik położenia wału korbowego sprawdzałeś/przeczyściłeś?
Wałka rozrządu...
_________________
Jak mogie to pomogie.
Posiadam DiagBox-a
Powrót do góry
Tunio99

Debiutant



Dołączył: 19 Gru 2020
Posty: 44
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdynia - Lębork
Posiadane auto: CITROEN C5 X7 2,0 HDI 2010
Piwa: 0/1
Wysłany: Czw 06 Sty 2022, 16:48
Temat postu:

Re: ( Citroen C3 ) AWARIA ZWINNICZKA


Zwinniczek dalej ma humory.
Po jakimś czasie zaczął zapalać.
Niestety dalej gaśnie cez powodu. Dzisiaj odpalił bez zająknięcia, pochodził
kilka minut i zgasł. Potem już było go trudno odpalić, a jak już zaskoczył,
to gasł po kilkunastu - kilkudziesięciu sekundach. Zauważyłem, że gaśnie
pomimo ciągle pracującej pompy paliwa.
"Magiczne pudełko" nie pokazuje żadnych błędów.
Czujnik wału korbowego wyczyszczony.
Czujnika wałka rozrządu ten silnik nie ma.
Świece mają co prawda 2 lata. ale tylko 8 tysi przebiegu.
Silnik krokowy nie wiem, gdzie jest, przepustnica czysta.
_________________
Najbardziej arystokratyczna rzecz na świecie

to jechać dostojnie
Powrót do góry
radzio77

Auto Maniak



Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 2317
Skąd jesteś (miejscowość / region): Ostrów
Posiadane auto: Xantia 2.0 C5 Break 2.0+lpg C5 X7 Tourer 2.0 16V
Piwa: 225/3
Wysłany: Wto 11 Sty 2022, 15:14
Temat postu:

Re: ( Citroen C3 ) AWARIA ZWINNICZKA


Przy próbie odpalenia jak nie zapala czuć benzynę z wydechu?
_________________
Jak mogie to pomogie.
Posiadam DiagBox-a
Powrót do góry
Tunio99

Debiutant



Dołączył: 19 Gru 2020
Posty: 44
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdynia - Lębork
Posiadane auto: CITROEN C5 X7 2,0 HDI 2010
Piwa: 0/1
Wysłany: Wto 11 Sty 2022, 23:04
Temat postu:

Re: ( Citroen C3 ) AWARIA ZWINNICZKA


Tego akurat nie sprawdzałem, więc nie wiem.
Ale dzięki pomocy forumowicza z innego klubu ma DB we w miarę nowej wersji.
Jutro lub pojutrze - jak praca pozwoli - zabiorę się za konkretną diagnostykę,
to może w końcu dowiem się co tak naprawdę mu dolega i (jak Ten, Co Obłoki
Przesuwa łaskawym okiem spojrzy na moją męczarnię) wyleczę Zwinniczka.




Ku uciesze żony.....
_________________
Najbardziej arystokratyczna rzecz na świecie

to jechać dostojnie
Powrót do góry
Tunio99

Debiutant



Dołączył: 19 Gru 2020
Posty: 44
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdynia - Lębork
Posiadane auto: CITROEN C5 X7 2,0 HDI 2010
Piwa: 0/1
Wysłany: Sro 12 Sty 2022, 18:13
Temat postu:

Re: ( Citroen C3 ) AWARIA ZWINNICZKA


Dzisiaj podłączyłem Zwinniczka do DB i oto wyniki:
Błędy z opisem, który pokazał DB, a także sam wyguglałem
F40A - czujnik poziomu oleju, poziom oleju
U1000 - brak komunikacji ABS z innymi sterownikami
U1308 - brak komunikacji z ECU
U1318 - brak komunikacji z BSI
U1108 - brak komunikacji z ECU
7159 - poziom oleju
P1676 - błąd stały - controlled alternator control (alternator, obwód prądowy)
P1631 - błąd przejściowy - ECU internal - CAN
P0106 - błąd przejściowy - ciśnienie w kolektorze dolotowym - niezgodność sygnału ciśnienia
P1694 - błąd stały - short circuit to positive on the starting control or DAMP (system Start-Stop)
próbowałem to przetłumaczyć - zwarcie do plusa w układzie... hm... rozruchu silnika?
systemu Start-Stop tu nie ma
P0463 - błąd przejściowy - fuel sender signal - open circuit --- czujnik poziomu paliwa wysoki poziom wejściowy


Co do parametrów pracy silnika:
Wyprzedzenie zapłony (wolne obroty) - 12,8 st
Czasy ładowania cewek - 1,6 ms na obydwu taki sam
Czas wtrysku - 4,10 ms
Ale czasy wtrysku na poszczególnych cylindrach różne:
wolne obroty 3 000 obr/min
1 - 20,48 ms 82,74 ms
2 - 115,51 ms 124,52 ms
3 - 208,90 ms 208,90 ms
4 - 46,69 ms 44,24 ms

Wysterowanie grzania sond lambda (chyba dobrze przetłumaczyłem):
Upstream (czyli pierwsza) - 30%
Downstream (czyli druga) - 24%

Ciśnienie w kolektorze dolotowym (i tu do końca nie rozumiem):
wolne obroty 3 000 obr/min
Measured inlet manifold pressure - 614 mbar 1009 mbar
Inlet pressure reference - 1306 mbar 1306 mbar
Inlet manifold pressure - 328 mbar 266 mbar

I największe zaskoczenie - temperatura powietrza zasysanego/dolotowego:
wolne obroty - minus 17 stC (!!!!) (temperatura powietrza na zewnątrz plus 2 stC)
ok. 3 000 obr/min plus 60 stC
Wskazania tej temperatury rosną wraz z obrotami i maleją też ze spadkiem obrotów

Napięcie regulacji alternatora - plus 7,8 V
Alternator progressive load setting - 9844 ms
Alternator load value - 49%
Napięcie ładowania - 14 V +- 0,1 V

Sesja trwała parę godzin, silnik pracował grubo ponad godzinę i nie zgasł ani razu...
_________________
Najbardziej arystokratyczna rzecz na świecie

to jechać dostojnie
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum CITROEN Forum Strona Główna -> ( Citroen C3 ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3
Ogłoszenia sprzedaży - Citroen C3 »

Opinie o samochodach Citroen C3 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C3 ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.


CitroenC4 Picasso

38 800

2015r.

140 000 km

małopolskie

CitroenC3

51 900

2020r.

22 000 km

wielkopolskie

CitroenC2

10 900

2009r.

189 000 km

pomorskie

CitroenC4 Grand Picasso

19 990

2010r.

189 000 km

wielkopolskie

CitroenC4 Picasso

27 900

2012r.

184 000 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System