Już po sprawie zapalił i ma się dobrze według mechanika był bardzo mocno zalany i dlatego nie chciał palić. Ale z to mam inny problem mianowicie posiadam czujniki parkowania front i tył i wyskakuje na komputerze parkering asistans faulity i kontrolka serwis. Po jakimś czasie gaśnie ale czujniki nie działają co zrobić z tym fantem czy obejdzie się bez serwisu poradzcie coś panowie
Wystarczy, że jeden z czujników został uszkodzony i cały system nie działa. Objawia się to takim właśnie komunikatem. Jeśli auto jest w miarę nowe, to może oznaczać, że mechanik podmienił czujnik (cena w salonie 380 zł) na stary - uszkodzony. Pozdrawiam.
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): szkocja UK Posiadane auto: C5 2002 1.8 petrol LX
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 13 Mar 2011, 09:20
Temat postu:
Antipolution fault
Panowie bez paniki 5 lat pomykam moim c5 i zawsze problem się pojawia po tankowaniu na Tesco Jak dolewam na Morisson czy shell nie ma problemów wymiana gazowa spalin zawsze się włącza gdy gówniane paliwo dolejesz żadne ASO nikt nic nie pomaga bo to po prostu syf jest wlewany do gara waha ma być dobrej jakości co zresztą jest napisane w insrtukcji uzytkownika posiadam model 1.8 LX rocznik 2002 i na przeglądach Technicznych mój mechanik zawsze co roku mówi mi że mam [cenzura]ć od niego z tym klamotem bo On na mnie nie zarabia w ciagu 5 lat na naprawy i całą obsługe zapłaciłem dokładnie 423 Funty i ktoś mi powie że złe auto tylko cytryna !!!! Teraz wymieniam na model 2009 czarna skubana rasa piękna już niedługo
Dołączył: 01 Maj 2011 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): Lublin Posiadane auto: Citroen C5
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 01 Maj 2011, 09:28
Temat postu:
Re: ( Citroen C5 ) Antipollution Fault
Witam!
Tak jak u wielu z was wyskoczyło mi Antipollution Fault. Bardzo bym prosił o pomoc w zdiagnozowaniu problemu a objawem usterki chyba dość charakterystycznym jest to że ani na biegu ani na luzie nie mogę przekroczyć 3 tys obrotów. Strzałka po prostu się zatrzymuje na obrotomierzu na 3 tys i żebym wciskał gaz do dechy dalej nie pójdzie. Z góry dzięki za pomoc.
Tak jak u wielu z was wyskoczyło mi Antipollution Fault. Bardzo bym prosił o pomoc w zdiagnozowaniu problemu a objawem usterki chyba dość charakterystycznym jest to że ani na biegu ani na luzie nie mogę przekroczyć 3 tys obrotów. Strzałka po prostu się zatrzymuje na obrotomierzu na 3 tys i żebym wciskał gaz do dechy dalej nie pójdzie. Z góry dzięki za pomoc.
Witam. Jestem tu nowy i od niedawna mam C5 2,0 HDi z 2001 r bez FAP.,ale podzielę się moimi doświadczeniami z tym błędem. od kilku dni wyskoczył mi ów komunikat,naczytałem się o nim na tym forum i co zrobiłem-poczyściłem wszystkie dostępne bez wybebeszania silnika styki,wymieniłem filtr powietrza odłączałem akumulator itp. Po odpaleniu silnika nastąpiła załamka-błąd pozostał,a na domiar złego silnik wszedł w tryb awaryjny-tak jak kolega pisze 3000 obrotów i ni chu chu więcej. Pomyślałem,że już sam nic z tym nie zrobię i postanowiłem zajechać do magika z komputerem,żeby zdiagnozował usterkę. Wstałem rano ,zaszedłem do hydrolotu i co? Nie odpalił wogóle-akumulator padł...Na szczęście miałem w aucie obok sprawny,podmianka i kolejne zdziwienie. Auto odpaliło bez problemu(oczywiście jak w takich przypadkach immobilizer na początku dawał znać) i po błędzie Antipollution Fault nie było śladu(dodam,że wcześniejsze odłączanie akku nie dawało żadnych rezultatów),auto jeździ jak malina.Podejrzewam,że słaby akku miał sporą winę w powstaniu tegoż błędu, co prawda jestem mechanikiem,ale nie samochodowym,więc moje domysły mogą być błędne.Auto jest jednak sprawne od kilku dni i mnie to cieszy.
nawet jak naprawicie bład bez "wyłączenia" go przy pomocy Serwisowego kompa... to przekonacie się dopiero o jego naprawie na desce rozdzielczej po 3cim sprawnym uruchomieniu pojazdu
czyli... jeżeli coś wywoła bład? naprawicie to bo np. wiecie ze to filtr byl przyczyną. Dopiero za 3cim poprawym lub po trzecim poprawnym uruchomieniu silnika powinien zniknąć.....
ot tak dla informacji. nie jestem pewien czy praktycznie samochód normalnie powinien chodzić a dopiero ikonka znika po 3cim razie czy... też samochód dopiero normalnie chodzi po zniklnięciu ikonki. Nie jestem pewien.
Mialem to samo przy czym swiecila mi sie kontrolka od silnika . otwieralem maske i na gorze jest kostka z prawej strony od kabiny rozlaczylem ja i ponowne podlaczenie i po kilku minutach gasla kontrolka az do nastepnego razu.Tez kazali mi wymienic cewke i swiece .Swiece wymienilem nic nie dalo az pojechalem do innego mechanika jak sie zaswiecila ta kontrolka od silnika podlaczyl kompa i odrazu mi powiedzial ze trzeba wymienic przewod od odpowietrzenia zrobilem to i u mnie pomoglo problem z glowy
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 18 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: Citroen C5 II, SX, 2.0d, 2006
Piwa: 1/0
Wysłany: Pon 11 Lip 2011, 14:09
Temat postu:
Re: antipolution fault
U mnie pomogła wymiana aku na nowy. Po 5 latach oryginalny powoli padał. Antipollution fault wyskakiwało regularnie przez rok przed wymianą, teraz jak ręka odjął.
Dołączył: 25 Mar 2009 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): London Posiadane auto: Citroen C5 2.0 HDI
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 14 Wrz 2011, 12:48
Temat postu:
Re: Antipollution Fault
beniovski2 napisał:
Wyświetlił mi się ten napis parę dni temu, silnik wszedł w stan awaryjny a dzisiaj w czasie jazdy zgasł, tak trwało przez 10 min bez żadnej reakcji, po 10 min. silnik zaskoczył ale ponownie zgasł po ujechaniu 200 metrów, później odpalił. Teraz pracuje w stanie awaryjnym, prosze poradzcie czy można takim autkiem jechać czy lepiej sie nigdzie nie wybierać.
witam.wczoraj kupilem c5.po przejechaniu kilkunastu kilometrow wyskoczyl komunikat antypolution system defoult / cz cos takiego /w zakresie ok 3000obr cos mu sie miesza w glowie ; nastepuje spadek mocy brak przyspieszenia nawet troche zwalnia po czym nieznacznie dostaje mocy i przyspiesza do max 140km/h.jaka to choroba co go moze bolec co zrobic by go wyleczyc i jak bardzo moze byc kosztowne leczenie.pzdr
Samochodzik to C5 2001r. 2.0 16V z tym zawieszeniem HYDRO 3, oczywiście benzynka.
Wczoraj uzupełniałem płyny (LDS i DOT4 - oczywiście na opuszczonym samochodzie). Żeby mieć pewność w sprawie poziomu LDS autko opuściłem dzień wcześniej wieczorem.
I po dolaniu wszystkiego odpaliłem silnik a tutaj niespodzianka - komunikat "Engine antipollution system fault".
I tez za bardzo nie wiem co teraz zrobić. Czy jeździć, czy szukać jakiegoś mechanika?
Mieszkam w Łodzi, może ktoś zna mechaniora kumatego w C5?
EDIT: Temat sam się rozwiązał tzn. po bodajże 5 uruchomieniu silnika komunikat zgasł i jak do tej pory sie nie pojawił. Zagadką pozostaje tylko
"dlaczego był"
Witam moze mi ktos pomoże?Co jest z tym antypollution fault bo mi sie włącza i niemoże mi mechanior wykminić.Razem z antipollution wchodzi mi w tryb awaryjnyczyli brak mocy i dodatkowo esp/asr wyłączony.Dodam że zawór czyszczony,filtr fap wypalany, wymieniony czujnik temperatury przed filtrem fap bo był walnięty,powymieniane wszystkie filtry,a błąd jak wskakiwał tak wskakuje.Na kompie pokazuje natomiast cały czas błąd związany z czujnikiem temperatury na fapie,że brak masy czy jakoś tak,i błąd związany z różnicą ciśnienia doładowania ale ten bajer był sprawdzany i niby wszystko gra.Pomocy ludziska bo już tyle się z tym męcze że mnie łapie padaka.
witam
mam problem z 2,0hdi 2006r. oczywiście antypollution fault - wymieniłem aku, filtr paliwa, filtr powietrza i zaślepiłem egr a silnik dalej ciężko odpala, nierówno chodzi i do momentu zapalenia się błedu antypollution fault wkręca się na 4tyś obr. a po zapaleniu błędu spada do max 2,8tyś obr. Podczas jazdy jak dochodzi do 2500obr/min wpada w jakieś wibracje cały przód samochodu co to może jeszcze być?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.