Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 18 Skąd jesteś (miejscowość / region): WHITBURN Posiadane auto: C5 2.0 HDI 2003
Piwa: 0/2
Wysłany: Pią 11 Cze 2010, 17:21
Temat postu:
Błędy P1138 i P1112 w 2.0 HDI 2001
Od jakiegoś czasu wyświetlał mi sie komunikat "Anipoluton fault" lecz po ponownym uruchomieniu znikał. Ale od kilku dni już nie znika a w dodatku wyłącza mi silnik i jest coraz gorzej. Byłem w dwuch warsztatach:
w 1-szym wyszło - stabilization regulator sv - bez zadnego kodu, ale gość powiedziała ze nie ma odpowiedniego sprzetu
w drugim wyszło:
P1138- fuel pressure/wiring/solenicid
P1112 - fuel pressure control /solenicid/wiring
fuel system/ecm - nie wiem czy to jest 3-ci bład,
mam w ten sposób napisane odręcznie na fakturze (skasowali 25 funtów).
Moje pytanie od czego teraz zacząć. Bo z tego co wywnioskowałem po przesledzeniu podobnych tematów na naszym forum to może być kilka przyczyn. Pojawił sie jeszcze jeden objaw, po wyłączeniu stacyjki silnik pracuje 2-3 sekundy. Proszę o pomoc.
Zapomniałem dodać, odcinanie silnika zaczeło sie po tym jak zabrakło mi paliwa, (czy mogło zassać jakieś brudy, zapowietrzyć układ?, ale to chyba nie te kody).
Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 18 Skąd jesteś (miejscowość / region): WHITBURN Posiadane auto: C5 2.0 HDI 2003
Piwa: 0/2
Wysłany: Pią 11 Cze 2010, 20:06
Temat postu:
Re: ( Citroen C5 ) Błędy P1138 i P1112 w 2.0 HDI 2001
dzieki za szybką radę. A podpowiesz jeszcze jak go zlokalizować, to jest ten element z biała wtyczką kabi czy pomaranczową, nie bawiłem sie diesel`ami wiec wole zapytac nim coś spartole. jakieś inne uwagi przy demontarzu i montarzu.
Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 18 Skąd jesteś (miejscowość / region): WHITBURN Posiadane auto: C5 2.0 HDI 2003
Piwa: 0/2
Wysłany: Sob 12 Cze 2010, 21:36
Temat postu:
Re: ( Citroen C5 ) Błędy P1138 i P1112 w 2.0 HDI 2001
Rjan wielkie dzieki za rady. Mój wieloryb znowu w formie. Wymontowałem regulator cisnienia, po dokładnym przyjrzeniu sie oryngom zauważyłem że nie są w najlepszej kondycji, ten wiekszy jakby lekko sciety, odstawała z niego niteczka gumy, a małe miały mikro pekniecia. Wykonałem kilka tel. ale nigdzie ich nie mieli wiec potraktowałem zaworek WD-40, zmontowałem i.........o dziwo działa. Po pierwszym uruchomieniu kontrolki silnika i serwis nie zniknęły i jeszcze raz mi krzyknął Antipolution....., ale gdy wyłączyłem stacyjkę silnik zanieruchomiał od razu- wcześniej pracował jeszcze 2-3 sek. Po kilku kolejnych uruchowieniach deska wygasła a na wyświetlaczu komputera nie pojawiał sie wiecej komunikat. Przejechałem co prawda jakieś 20 mil, ale ciesze sie że przynajmniej na razie jest ok. Oryngi wymienię, mają mi je dostarczyc we wtorek. A i jeszcze przy okazji wymieniłem filtr paliwa i powietrza, tak na wszelki wypadek choć nie wydaje mi sie żeby były bardzo zabrudzone. Jeszcze raz wielkie dzięki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Nadwozie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.