Re: ( Citroen C5 ) gaz do 3,0 v6 proszę o opinie i rady
no właśnie podobno...
od gazownika słyszałem że jest ok (ma w tym interes jak sadzę)
a ja bym chciał usłyszeć coś od właściciela V6 z gazem...
co do utrzymania to ogólnie zużycie paliwa jest większe ale przyjemność z jazdy nie do opisania i wcale nie mam na myśli szaleństw
a koszt instalacji większy ze względu na większa ilośc cylindrów, ale co poza tym?
jak się sprawiają na gazie?
czy prawdą są problemy z chłodzeniem?
jakies inne problemy?
..mialem namierzoną C5 v6 ....super wypasioną i juz z instal.LPG...nic jej nie brakowalo.. miala wszystko... ale polecialem do Serwisu -ASO Cytryny ..i konsultowalem co ile kosztuje ....hm ..hm... servis + obsluga + częsci zamienne.. WYMIĘKLEM..., poza tym ...C5 V6 nie jest pod GAZ!!!...jednoznaczna opinia... (forumowicze tez to potwierdzają!!)są permanentne klopoty z autem + LPG ...musisz poczytac FORUM , Klub Cytrynki i inne...!!!Moja opinia bazuje na tym co wyczytalem w tym temacie na wielu Forach
Ja zatrzymalem sie na C5 2.0 V16 B/G-Automat i...poki co to ...hm... ten silnik ma kopa i zupelnie dobrze śmiga ...mówie o silniku ..nie wypowiadam sie o reszcie!to inny temat
OK. masz dużo lużnej kasy -dochody ...aha!!!..w kontekscie dzis. info dot. ceny benzyny po 5zl/L...
Re: ( Citroen C5 ) gaz do 3,0 v6 proszę o opinie i rady
Mam od 5 m-cy C5 V6 z 2001r. z sekwencją lpg DT Gas 500s na wtryskiwaczach Taurus (polski gorszy zamiennik Matrixa).
Ja osobiście nie mam zastrzeżeń i auto ładnie jeździ zarówno na Pb jak i lpg.
Spalanie w mieście ok. 15l. lpg, w trasie (90-140km/h) ok 10-11 litrów gazu.
W moim przypadku wymieniłem listwy wtryskowe na nowe (2x280zł) i jedyną wadą tego typu listw wtryskowych jest gaśnięcie lub zamulanie po przełączeniu z Pb na lpg, wynika to po prostu z konstrukcji tych listw (można o tym poczytać na forach) i trzeba zamontować tzw. podgrzewacze wtrysków (2x60zł) które nagrzewają zimny metal wtryskiwaczy w niższych temperaturach.
Osiągi i zachowanie na gazie jest prawidłowe. U mnie nie występują żadne komunikaty o błędach czy wypadaniu zapłonu więc nie mam zastrzeżeń. Chłodzenie silnika jest prawidłowe. Zimą silnik podgrzewam systemem Webasto więc po odpaleniu przy -20st. od razu przełącza mi się na gaz.
Samochód też ładnie jeździ na "ruskiej" benzynie którą mam ze sprawdzonego bezpośredniego źródła.
Co do kosztów eksploatacji to oczywiste jest że są wyższe niż mniejszych silników, ale remontów i napraw nie robimy często więc bez przesady że są to ceny zaporowe. Coś za coś. Najgorsze w naprawie są ewentualne usterki układu Hydroactive no ale każdy kto się zdecydował na C5 musiał się z tym liczyć.
Re: ( Citroen C5 ) gaz do 3,0 v6 proszę o opinie i rady
Witam ponownie, jako autor postu pozwalam sobie na małe podsumowanie:
właśnie stuknęło 30 tyś km od montażu w renomowanym warsztacie gazu do mojej c5.
sterownik stag 300-6 plus, wtryski hana, reduktor magic3
w tym czasie poza usterką zupełnie niezwiązaną z gazem (miałem problem z wtyczką wiązki do sterownika silnika) NIC SIĘ NIE DZIEJE
Re: ( Citroen C5 ) gaz do 3,0 v6 proszę o opinie i rady
Witam.
Od 2 lat mam instalacje lpg o ile pamietam firmy AutoGaz w C5 V6 3,0l kombi exlusive.
Chyba wybralem zla firme bo caly czas wyskakuje mi antypolution...silnik pracuje normalnie mimo swiecacej sie kontrolki i komunikatu.Co jakis czas go kasuje.W tym czasie jedynie padly mi 2-3 cewki,nie wiem czy to gaz byl przyczyna?Teraz mam inny problem jak go odpalam zimnego to silnik pracuje nierowno, w miare nagrzewania stabilizuje sie.Jak nie jest dobrze nagrzany to przy dodaniu gazu deaktywuje sie ESP chwile pozniej
wylacza sie skrzynia biegow,musze sie zatrzymac wylaczyc silnik aby skasowac te bledy i tak moze byc kilka razy.Sam nie wiem co o tym sadzic?
Zanim zalozylem "gaz" jezdzilem 10 msc bez instalacji nie mialem zadnych bledow,nawet nie wiedzialem jak wygladaja komunikaty na wyswietlaczu...
Moze ktos ma jakies sugestie?
mam V6 od czterech miesięcy zagazowana instalacji 3200zł : stag 300 ISO wtryski Hanna reduktor już nie pamiętam, zarobiłem 6-tys. kilometrów i nie zauważyłem żadnych nieprawidłowości nić się nie zapala , po podłączeniu pod lexie też nic nie było, w dalsze trasy nie jeżdżę kręcę się jedynie po mieście spalanie to ok. 16 litrów komfort jazdy nie do opisania wyścigówka to nie jest ale 3.0 litrowy silnik jakoś sobie radzi z tą dużą masą i ten piękny dźwięk V nieraz ściszam sobie radio i daję my troszeczkę w pióro dzwięk napełnia radością
artykuł reklamowy , na allegro ktoś już z okolic Warszawy proponował za 4000 zł z montażem !
Warto bo sporo problemów odpada ,np. ogrzewanie i zapowietrzanie się układu chłodzenia i brak parownika !!
polecam _________________ Sanczo Cios poniżej pansa...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.