witam
jako, ze wciąż szukam c5 chciałbym zapytać o granice rozsądku przy zakupie odnośnie przebiegu benzynowych cytrynek... bo na benzynę jestem zdecydowany, jakoś nowoczesne diesle z przebiegiem to dla mnie znacznie większe ryzyko
jako że nie wierzę, że sprowadzane z Belgii czy Holandii cytrynki przejechały 150 kkm to spytam wprost (bo różne już opinie nt. żywotności słyszałem, te poza forum raczej negatywne): jaki przebieg jest śmiertelny dla c5?
w moim odczuciu pojęcie "stanu ogólnego" sprowadza się raczej do profesjonalizmu myjni która prała c5 przed sprzedażą, bo stan zawieszenia i układu hamulcowego raczej łatwo sprawdzić, prosze o rady czy wogóle warto brać pod uwagę auta z przebiegiem 250 kkm?
z góry zaznaczam, że przeczytałem wszystkie 30 stron różnych postów w tym dziale ( w końcu do zakupu trzeba się przygotować)
Re: ( Citroen C5 ) czy warto c5 z dużym przebiegiem?
Moim zdaniem nie przebieg jest istotny, ale stan techniczny samochodu. Lepiej kupić zadbane dobrze wyposażone i dobrze serwisowane auto z przebiegiem 300 tys km niż zajeżdżonego golasa z przebiegiem 100 tys.
Re: ( Citroen C5 ) czy warto c5 z dużym przebiegiem?
co do aut sprowadzanych akurat z belgii to grubo sie mylisz, sam sprowadziłem c5 z belgii i bardzo sobie chwale, nie wiem czy wiesz ale kupując auto w belgii w komisie dostajesz fakturę wraz z przebiegiem a samo kręcenie licznika jest tam ostro karane? _________________ citroen c5 2.0 HDI 110 km 2004 r
Re: ( Citroen C5 ) czy warto c5 z dużym przebiegiem?
No to popatrz:
LINK1 LINK2
Przebiegi grubo ponad milion i jeszcze nadają się do jazdy.
Tak jak pisałem wyżej - wszystko zależy od eksploatacji i serwisu.
Re: ( Citroen C5 ) czy warto c5 z dużym przebiegiem?
...tak
świetny przykład na legendarnie trwałego i taniego w naprawie vw...
dlatego właśnie nie ulegam stereotypom i na przekór wszystkim chcę kupić francuza i już, zresztą to nie pierwszy mój franek (wcześniej 2x renault).
mam tylko mały problem ze znalezieniem fajnej benzyny w dobrej cenie i poniżej 200 km od domu
mieszkam na Śląsku, gdzie chyba królują auta niemieckie, przykład: w minioną niedziele na całą giełdę w Gliwicach, była tylko jedna c5 i to w dieslu... ale nie odpuszczam
Citroën C5 break 2.2hdi exclusive
Kilometerstand: 467.679 km
Carrosserie: Stationwagon (5 deurs)
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: feb 2002
tresc ogloszenia w holandi
przewaznie ponad 200 000 to norma tylko ze sa serwisowane
a u nas niektorzy mechanicy niestety nie maja pojecia jak sie zabrac do konkretnego problemu,MATOLY nie maja szkolen, i wiedzy!
NIECH KTOS MI POKAZE SPRZEDAWANE AUTO W POLSCE Z TAKIM PRZEBIEGIEM?!powodzenia
proste cofaja liczniki chahmety!
Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 289 Skąd jesteś (miejscowość / region): UK Posiadane auto: Honda Civic VII SE 5dr 1.6 vtec 110km
Piwa: 7/0
Wysłany: Nie 04 Kwi 2010, 20:57
Temat postu:
Re: ( Citroen C5 ) czy warto c5 z dużym przebiegiem?
NIE niewarto z duzym przebiegiem kupilem c5 miala 120 tys km po przejechaniu kolejnych 50 tys zaczely sie problemy od drobnych do coraz powazniejszych az stanolem na usterce ktorej nieda sie naprawic i musze pozbyc sie samochodu.
Lepiej wybierac jak najmniejszy przebieg mity o c5 majacych ponad 200 tys km i bedacych w idealnym stanie sa grubo przesadzone zaduzo w nich elektroniki i zawsze cos sie psuje
Re: ( Citroen C5 ) czy warto c5 z dużym przebiegiem?
jeśli usterka jest duża to i tak musisz ją usunąc żeby sprzedac, tak mi się wydaje...
ale tak poważnie: jaka usterka jest tak poważna, że nie da się jej usunąć? a może po prostu kosztowna?
Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 289 Skąd jesteś (miejscowość / region): UK Posiadane auto: Honda Civic VII SE 5dr 1.6 vtec 110km
Piwa: 7/0
Wysłany: Pon 05 Kwi 2010, 13:49
Temat postu:
Re: ( Citroen C5 ) czy warto c5 z dużym przebiegiem?
Poruszalem juz ten temat i zreszta nietylko ja niechce mi sie go odnowa opisywac wiec wkleje z poprzedniego watku :
A jesli chodzi o usuniecie tej utserki przed sprzedaza to jest wielce prawdopodobnie ze jezeli go nikt niekupi to poprostu go zezlomuje i tyle
witam
niechce cie straszyc ale masz powazny problem i tanio niebedzie !!!
ja tez mam ten sam silnik benzyna HPI i tez mam z nim problem a mnianowicie po przekroczeniu ok 3000 obrotow nagle spada cisnienie paliwa i samochod wchodzi w tryb awaryjny czyli nie gasnie ale niewkreca sie na obroty i nieda sie jechac trzeba ponownie go zgasic i odpalic , kolega ma znow podobnie jak ty czyli gasnie i trzeba odczekac zeby odpalil.
Umnie wyswietla blad P1113 ale to niewazne bo jak zmienilem czesc odpowiedzialna za ten blad i tak sie nic niezmienilo !!!
Szukalem na forach co to jest na polskich jest niewiele o tym silniku ale na angielskich juz znalazlem sporo.
A wiec generalnie NIKOMU NIE UDALO SIE TEGO NAPRAWIC !!!!
Ludzie plyneli w ogromne koszta wymieniajac w serwisach kolejmne czesci i tak to nic niedawalo rekordzista zainwestowal 2 tys funtow czyli okolo 10 ty zl i nic dalej to samo
Ztego co sugerowali problem nie tkwi w konkretnej czesci tylko wyglada to mniejwiecej tak :
oprogramowanie komputera sterujacego praca silnika fabrycznie ma wpisane jakies wartosci wejsc i wyjsc na roznego rodzaju czujnikach ( sondy lambda czujniki temperator itp itd czyli wszystko co tam francuzi wsadzili zeby silnik pracowal ) i problem polega na tym ze silnik po przejechanu pewnej ilosci kilometrow i w pewnym wieku( blizej nieokreslone zalezne od eksploatacji ) wec silnik juz nejesyt pierwszej swiezosci i zaczyna miec roznego rodzaju przedmuchy i inne oznaki zlozycia i to sprawia ze czujniki odczytuja jakies wartosci ktore odbiegaja juz od tych ktore byly wprowadzone do oprogramowania fabrycznie i odbiegaja one az tak znacznie od tych zadanych fabrycznie ze komputer uznaje to za jakas awarje i w tym momencie nastempoje problem komp wyzuca zazwyczaj komunikat antypollution fault i zaczyna sie cyrk albo silnik gasnie albo wchodzi w tryb awaryjny albo zaduzo pali albo jeszcze inne dolegliwosci.
Tak jak pisalem nikt tego nienaprawil byc moze ze remont badz wymiana silnika by pomogla ale poco probowac bez pewnosci czy pomoze a to dosc spore koszta.
Moja rada pozbadz sie tego auta nawet jak troche stracisz bo moze sie okazac ze poplyniesz w koszta i nic to niepomoze.
Jak bys jednak znalazl jakas inna przyczyne i udalo by sie to naprawic to napisz na forum bo sam z checia skorzystam puki co jeszcze jestem posiadaczem C5 z tym felernym motorem.
Re: ( Citroen C5 ) czy warto c5 z dużym przebiegiem?
Ja co prawda mam diesla, ale to co napisałeś jest dla mnie dziwne. Silnik, nawet HPI, to nie jest czarodziejska skrzynka, tylko dosyć proste urządzenie. Kilka czujników, komputer który zbiera dane, pompa w zbiorniku, przewody paliwowe i ich złączki, pompa WC, wtryski, cewki i świece. Każdy z tych elementów można zdiagnozować i ocenić ich sprawność. Czy w HPI są jakieś czary? Wydaje mi się, że awarie o których piszesz wynikają z małej wiedzy mechaników o tym silniku i z tego że nie chce im się szperać w dokumentacji, skoro w tym samym czasie mogą zarobić na naprawie np. VW. Oczywiście podstawą jest komputer serwisowy i to nie jakiś, ale dedykowany do citroena (lexia), gdyż wymiana losowych elementów to faktycznie tylko koszty z małą szansa na sukces. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że silniki HDI z dosyć dużym przebiegiem (mój ma na liczniku blisko 300 tys a podejrzewam ze naprawdę o 100 tys więcej) sprawują się bardzo dobrze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Nadwozie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.