Zabrakło paliwa a teraz juz nie odpala... potrzebuje pomocy.
Sprawa wygląda dosc banalnie. Zabrakło mi Paliwa w mojej C8 2.0 HDI
Wiec dolałem 10 litrow (zmarzłem jak cholera) a on nie odpala.
Zacząłem szukac pompki paliwa - to niby taka "gruszka" przed filtrem...
ale ni cholery jej nie ma. Zadzwoniłem na serwis , tez twierdza ze powinna byc. Ale jej niema ...! Jest przewod paliwowy z napisem IN oraz taki z napisem OUT. Ten z napisem IN biegnie na tył silnika i ginie w odmetach.
Zdjąłem oba przewody a tam sucho jak cholera , serwis nic nie potrafi powiedziec a mnie auto nie działa.
Wiedziałem ze jak nabęde rzabojackie auto to beda jakies głupie kłopoty.
Czy ma ktos jakis pomysł ?
Z gory dziekuje.
Re: ( Citroen C8 ) Zabrakło paliwa a teraz juz nie odpala... potrzebuje pomocy.
Jedynym problemem w tym aucie jest kierowca, który dopuszcza do tego żeby zabrakło paliwa, i nieważne czy auto jest francuskie, niemieckie czy rumuńskie, jeżeli zassało sobie syf i wodę z dna zbiornika, to prawdopodobnie ten właśnie syf zamarzł w przewodach. No i są efekty _________________ www.citroen.org.pl
Re: ( Citroen C8 ) Zabrakło paliwa a teraz juz nie odpala... potrzebuje pomocy.
Powiem to inaczej...
Jest to trzeci mój Citroen w zyciu i kupując go miałem świadomość co do tego ze jest to pewnego rodzaju kompromis miedzy wydawanymi pieniędzmi a tym co sie za nie uzyskuje.
Odwieczna prawda gówniane pieniadze , gówniane auto.
Citroeny takie juz sa , to jest francuska jakosc i tyle.
W pierwszym Citroenie XM manetka zmiany biegów została mi w ręku
W drugim od poczatku do konca ( xsara picasso) gdy byl w moich rekach ponizej -5 st nie wchodzily biegi a serwis nie potrafil tego naprawic.
W tym ( C Przy temperaturze ponizej -15 st pierwsza ulamala sie rączka wiatrołapu (od maski silnia) , jest oczywiscie plastikowa a pancerz linki idzie tuz przy wlocie powietrza gdzie ochlapuja go jadace samochody z przodu i obmarza uniemozliwiajac otwarcie maski Przeciez to jet piękne )
Delikatnie podnoszac zaczep wlewu plynu spryskiwacza zostal mi w rekach
Plastiki ruszaja sie i trzeszcza gdy sie je dotyka.
Narozniki obu klapek od schowkow w "naturalny" sposób nie domykaja sie Moze mroz je unosi ))
Jak juz wspominalem do 2007 roku byla "gruszka" do odpowietrzania ukladu paliwowego. Po 2007 r pozostal tylko serwis. (tak twierdzi serwis)
To wszystko nie jest wina kierowcy tylko brak poszanowania tego co sie produkuje. To sie nazywa tandeta.
Moim drugim autem od czterech lat jest Lexus LS.
Moj drogi kolego.... sugeruje abys kiedys przyjzal sie temu autku.
A wtedy dowiesz sie , ze samochody naprawde da sie produkowac z poszanowaniem własnej pracy i klienta.
Od czterech lat wymieniam kocki i oleje. Lexus nawet na milimetr nie zmienil zadnego ze swoich pierwotnych parametrow. (ma 180 tys a C8 30 tys)
Silnik chodzi jak zegarek, nic nie piszczy , nie zgrzyta, nie trzeszczy, trakcyjnosc auta jest doskonala przy tej drabiniastej C8-ce.
Co ja wogole pisze .... C8 to profanacja rzemiosła ludzkiego.
A tak na marginesie to wserwisie powiedzielli ze ten wskaznik paliwa to taki smieszny jest i zdaza mu sie pokazywac wiecej paliwa niz jest
Dobre nie ?!
Z wyksztalcenia jestem mechanikiem , co prawda lotniczym ale wiem cos o materialach ,sinikach i technologii ich wytwazania.
Wierz mi Citroen to kompromis i takie auta tez powinny znajdowac sie na rynku. Ale musisz byc swiadomy tego - i mowie to z pełna swiadomoscia - ze jest to dolnopółkowa marka od czsów CX-a
A brak paliwa nie powinien sprowadzac sie do serwisowej pomocy - tp jest chore.
A co ma z tym wspólnego zamarzajacy "syf" to ja juz wogóle nie wiem.
Potrzebuje rzeczowej pomocy a wróżki.
Pozdrawiam
Re: ( Citroen C8 ) Zabrakło paliwa a teraz juz nie odpala... potrzebuje pomocy.
HERMES napisał:
Mogę ci pomóc w weekend żebyś miał czym jeździć ( 100 zł) albo laweta i serwis jeszcze zostaje ale w tygodniu.
Bardzo chętnie skorzystam. Przewody juz mam pełne. widze tylko powietrze na samym koncu przewodu przed pompą.
Prawie mi zaskoczyl przed chwila ale skonczyła sie bateria )
Jezeli jutro rano nie odpale go to chetnie cie poprosze o pomoc bo rano mam wizyte u lekarza z dziecmi.
Chyba ze mozesz mi cos doradzic.
Tak czy siak , pytanie z innej beczki ... czy specjalizujesz sie w tej marce i czy masz warsztat w Warszawie, bo mam pare innych spraw do zrobienia w nim a własnie skonczyla mi sie gwarancja tydzien temu
pozdrawiam
Re: ( Citroen C8 ) Zabrakło paliwa a teraz juz nie odpala... potrzebuje pomocy.
HERMES napisał:
Mogę ci pomóc w weekend żebyś miał czym jeździć ( 100 zł) albo laweta i serwis jeszcze zostaje ale w tygodniu.
No wiec odpaliłem go.... ale nie jest tak wesoło
Dowiedziałem sie dlaczego tak szybko skonczylo sie paliwo, to niestety nie wskaznik.
Z tzw. Webasto leje sie ciurkiem ropa. Jak z kranu.
A dokładnie to z takiej kratki pod silnikiem co chyba jest wydechem webasto.
Potrzebuje dobry serwis w Warszawie.
Mieszkam za Łomiankami. W gre wchodzi tylko laweta.
Z gory dziekuje za porady (pomoc)
Dołączył: 30 Wrz 2008 Posty: 3822 Skąd jesteś (miejscowość / region): Starachowice Posiadane auto: Citroen Peugeot Renault
Piwa: 174/25
Wysłany: Nie 24 Sty 2010, 14:11
Temat postu:
Re: ( Citroen C8 ) Zabrakło paliwa a teraz juz nie odpala... potrzebuje pomocy.
Każdy serwis da sobie z tym radę, wyciek paliwa to prosty temat do usunięcia.
Ps. porównywać Citroena i Lexusa nie sposób przy czterokrotnej różnicy w cenie. _________________ Prosze pytać na pw.
Re: ( Citroen C8 ) Zabrakło paliwa a teraz juz nie odpala... potrzebuje pomocy.
Witam.
Tak z ciekawosci - Hermes...?
Rozumiem ze paliwo najpierw "biegnie" na podgrzewacz (ten spalinowy - webasto) a potem dopiero na filtr ?
Swoja droga fajnie wyglada wydech Webasto - prostokątna dysza sinika odrzutowego pod podwoziem -dobre
Ok w takim razie Assistence i do Łomianek
p.s ja odpoczatku zaznaczalem ze mam swiadomosc roznicy w cenie i jakosci idacej za nia.
Nie stac mnie ma 7osobowego Lexusa to mam Cytrynke
Ubaw bedzie po pachy
pozdrawiam
Jeszcze raz dzieki...
Dołączył: 30 Wrz 2008 Posty: 3822 Skąd jesteś (miejscowość / region): Starachowice Posiadane auto: Citroen Peugeot Renault
Piwa: 174/25
Wysłany: Nie 24 Sty 2010, 20:47
Temat postu:
Re: ( Citroen C8 ) Zabrakło paliwa a teraz juz nie odpala... potrzebuje pomocy.
Powiem szczerze, że już dokładnie nie pamiętam ale chyba zasilanie jest powrotem z filtra paliwa i włączenie jest opóźnione względem uruchomienia silnika o jakieś 20 s żeby ustabilizować silnik i jego obciążenie po rozruchu z tego co pamiętam, musiał by się zagłębić w temat bo rzadko sie to psuje. _________________ Prosze pytać na pw.
Re: ( Citroen C8 ) Zabrakło paliwa a teraz juz nie odpala... potrzebuje pomocy.
tsl7000 napisał:
Powiem to inaczej...
Jest to trzeci mój Citroen w zyciu i kupując go miałem świadomość co do tego ze jest to pewnego rodzaju kompromis miedzy wydawanymi pieniędzmi a tym co sie za nie uzyskuje.
Odwieczna prawda gówniane pieniadze , gówniane auto.
Masz rację pod każdym względem.
Tylko problem jest w Tobie, tak jak Ci napisali inni, na własne życzenie zassałeś syf z wodą z dna zbiornika.
I jak widać nawet NIEMIECKIE wyposażenie elektryczne nie dało rady
Gdyby nie to niemieckie gówno - pompa paliwa BOSCH, pompa CR BOSCH, świece żarowe BOSCH, większość czujników BOSCH, ECU BOSCH, bądź Siemens - pewnie to auto by odpaliło i pojechało dalej. Ale niestety nawet niemieckie wytwory motoryzacyjno/elektroniczne nie pojada na "szambie z dna zbiornika"
Okazałeś się bardziej odporny na wiedzę niż przeciętny niemiecki urzytkownik auta. Oni wiedza co trzeba zrobić gdy się zaświeci kontrolka rezerwy
PS.
Uważasz że niemieckie auto o podobnie zaawansowanej technologi (CR) by pojechało dalej ?
Pewnie tak, na lawecie
PS2
Czy ktoś Cie zmusił do kupna tego C8 ?
Bo można taki wniosek wysnuć, zwłaszcza gdy piszesz że miałeś juz Citroeny i wszystkie były "gówniano wykonane" ?
Czy Ktoś Ci bronił kupić drugiego Lexusa (chyba mają jakieś VANowate wersje) ?
Re: ( Citroen C8 ) Zabrakło paliwa a teraz juz nie odpala... potrzebuje pomocy.
Pewnie ,że mnie nikt nie zmusił do kupna C8.
Lexus nie robi Vanowatych.
Jakis ten twój wywód taki od czapki , nie trzyma się kupy.
Ja w ogóle nie wiem o czym piszesz , podejrzewam , że nie na temat.
Ale mniejsza z tym... pomijając bajko-pisarstwo.
Wyjaśniam ,że są modele C8 2.0 HDI na pełnym układzie podciśnieniowym bez pompki tłoczącej w zbiorniku.
Wymiana filtra paliwa , czy brak paliwa kończy się kłopotliwie.
Niestety trzeba dość poważnie wtłaczać paliwo do przewodów.
Za pierwszym razem zrobiłem to pompka trasmisyjna do oleju
Ale potem już nabyłem na Allegro "gruszkę" jaką podejrzałem w moim drugim "francuzie" Renault Master (tez ssacy układ) i ....
Rewelacja !! Wymiana filtra paliwa , czy brak paliwa , albo złej jakości paliwo i musimy wylać nie jest problemem.
Takie proste , a jak cieszy i podnosi funkcjonalność auta.
I o tym wlaśnie pisałem , mówiąć ze Citroen to własnie lubi tak spieprzyć samochód. Gruszka za 30 zł aby serwisy zarabiały.
A teraz ludzie z formum pisza do mnie, dzwonią , przyjeżdżają (ostatnio był volvo s40 - taki sam układ i brak gruszki) , a ja wyjaśniam i uruchamiam te gówna.
Takie świadome działanie producenta ma nawet swój termin.
Bo nie wierze w nieświadome zaniedbanie koncernu PSA.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C8 ) Silnik Diesel -uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.