Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 262 Skąd jesteś (miejscowość / region): Iława Olsztyn Posiadane auto: Honda Accord VII 2.0 155km, Honda Accord VII 2.4 190km USA
Piwa: 2/1
Wysłany: Pon 18 Sty 2010, 18:18
Temat postu:
Płyn wspomagania kierownicy
Witam!
Chciałbym zapytac jaki należy lac płyn do układu wspomagania kierownicy do Citroena C5 2005r 1.6hdi i gdzie znajduje sie zbiorniczek wyrównawczy?Czy to jest ten poniżej zbiornika układu chłodniczego?
Ja powiem tak. Miałem ubytek płynu LDS i podowiadywałem się trochę i co? Uzupełniłem płynem LHS+ Castrol i wszystko śmiga jak zawsze. Bez żadnych problemów. LDS to może jest orginał i dlatego tylko i wyłącznie ten płyn. To samo jest np. z płynem do spryskiwaczy dwa razy droższy i to samo
Ja powiem tak. Miałem ubytek płynu LDS i podowiadywałem się trochę i co? Uzupełniłem płynem LHS+ Castrol i wszystko śmiga jak zawsze. Bez żadnych problemów. LDS to może jest orginał i dlatego tylko i wyłącznie ten płyn. To samo jest np. z płynem do spryskiwaczy dwa razy droższy i to samo
Może Koledze chodziło o LHM+ Castrol. Jest mieszalny ale z płynem LHM do starszych modeli Citroena. Oczywiście nie zaprzeczam że po dolaniu do LDSu nadal wszystko śmiga, ale z pewnością LHM, a LDS to dwa różne oleje no i po jakimś czasie to "śmiganie" może przerodzić się w hm.... nie życzę nic złego...
Mnie po zakupie zalano układ jakimś hudrolem, niby też do wspomagania i skończyło się na wymianie pompy zawieszenia.
Ostatnio zmieniony przez rob1201 dnia Wto 19 Sty 2010, 20:02, w całości zmieniany 1 raz
Po pierwsze jeżeli Castrol to nie LHS+ ale LHM+
Po drugie gdzie tu oszczędność? LHM+ na allegro 34zł, a LDS w ASO 39 zł.
Po trzecie LHM to olej mineralny i nie wolno go lać do C5 ani mieszać z syntetycznym LDS.
Swoją drogą ciekawe ile kosztuje pompa hydrauliki i czy warto oszczędzać kilka zł na płynie?
Sorry kolega ale ja na hydraulikę nie narzekam. to jedno,a drugie to przejrzyj sobie wszystkie posty czy wogle narzekałem na cytryny. Jeśli nie to ODBIJ
Przecież widzę że nie narzekasz i nawet sobie chwalisz. Ale nie każdy ma takiego fuksa. Powszechny jest strach przed citroenową hydrauliką i przekonanie o awaryjności.
A przyczyna to najczęściej nieświadomość użytkowników i jeszcze częściej nieuctwo obsługujących nasze maszyny mechaników.
Przecież widzę że nie narzekasz i nawet sobie chwalisz. Ale nie każdy ma takiego fuksa. Powszechny jest strach przed citroenową hydrauliką i przekonanie o awaryjności.
A przyczyna to najczęściej nieświadomość użytkowników i jeszcze częściej nieuctwo obsługujących nasze maszyny mechaników.
Tak! Nieuctwo! Zgadzam się! To nieuctwo jest czasem porażające! Nieświadomość użytkowników można wybaczyć. Rozumię że można nie mieć w warsztacie doświadczenia, bo wiadomo - Cytryna c5 nieczęsto się pojawia w przeciętnym warsztacie, ale wtedy mówię że nie wiem, nie robiłem z tym, potrzebuję czasu na zaznajomienie się z tym rozwiązaniem itd. A nie po psach za wszelką cenę udawać mistrza od wszystkiego i często gęsto spartolić coś nieodwracalnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.