motor igła? jeśli jesteś pewny stanu silnika a koła tylne stoją pionowo!!!! to z elektroniką też większych problemów nie będzie.
ile kosztuje silnik do remontu - sam wiesz
tylna belka jeśli jest krzywa to już większy wydatek - belka 600 + łożyska itp 800, ewentualnie poduchy 150 więc mało nie jest.
elektronika - grosze
pozostaje blacha - rdza w xsarce jest naprawdę wszędzie. niektóre egzemplarze są po konserwacji. szukaj rdzy wszędzie! podwozie i progi a w szczególności okoloice koła zapasowego powninny dać znać czy coś było robione przy aucie czy też rdza się panoszy.
problematyczne są r ownież centralne zamki - często wysiadają ale można dokupić tanio centralkę i mieć spokuj a sam zamek ze szrotu kupisz za grosze jak bedzie rozbity - napisz na pw to dam znać co zrobić aby kluczyk pasował itd.
pozatym auto wygodne dla osób do 180cm - nie wyższych i całkiem niezłe. idealne autko dla spokojnych kierowców, ma fajne funkcje i często klimę manualną, duży bagażnik i miejsca więcej niż w golfie 4 lub skodzie octavi. częsci tanie a wszystko najczęsciej można zrobić samemu. trzeszczące plastiki się zdażają ale wtedy często świadczy to o ich wcześniejszym rozmontowaniu. silikon wszystko wyciszy!
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 249 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: Citroen Xsara
Piwa: 4/1
Wysłany: Wto 20 Mar 2012, 20:55
Temat postu:
Re: ( Citroen Xsara ) Kupić nie kupić
Jako osoba mierząca 190 cm wzrostu nie zgodzę się z opinią, że w Xsarze siedzi się niewygodnie! Jest regulacja wysokości kolumny kierownicy, można też spompować na maksa siedzisko... Pozycja za kierownicą jest naprawdę wygodna
Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): Tarnów Posiadane auto: brak
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 10 Lip 2012, 11:41
Temat postu:
Re: ( Citroen Xsara ) Kupić nie kupić
Witam,
Jestem nowym użytkownikiem tego forum i chciałem zorientować się trochę na temat Citroena Xsary, którego chcę kupić. Poczytałem już trochę, ale mam kilka pytań na temat konkretnego modelu któremu się przyglądam.
Zastanawia mnie niska cena tego samochodu. Chociaż jeszcze 2 tygodnie temu była wyższa o 1000 zł. Proszę o ewentualne porady co sprawdzić (poza rdzą, tylną belką i nachyleniem kół). Czy jest możliwe żeby takie auto kosztowało niecałe 6 tys i nie miało żadnych ukrytych większych wad?
1. stan silnika
2. czy BSI nie był zalany
3. centralny zamek, el szyby i klime
4. czy nie trzeszczą plastiki - ktoś grzebał albo auto jest mocno wyeksploatowane.
5. rozpędź się do 140km/h wtedy wszystko zacznie wychodzić...
Dołączył: 21 Lip 2012 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kołobrzeg - okolice Posiadane auto: Xsara Coupe 2.0 HDi 90 KM
Piwa: 0/1
Wysłany: Sob 21 Lip 2012, 08:57
Temat postu:
Re: ( Citroen Xsara ) Kupić nie kupić
Jak przy każdym aucie. Sprawdzaj luzy zawieszenia (belki), elektryka cała (włącz wszystko co działa), wycieki, dziwne zachowania silnika (problemy z zapaleniem, dławienie się, gaśnięcie), blachy (gdzie rdza tam bite bo oryginalny ocynk na to nie pozwala), pasowanie elementów, przejścia kolorów, koniecznie podnośnik (jakakolwiek stacja diagnostyczna, serwis itp.) bo pod autem może kryć się dużo... Nie wierz w czyste silniki bo nikt ich nie myje dla przyjemności. Podłączenie pod komputer w serwisie to niewielki koszt a potrafi wiele. Sprawdzaj naklejki serwisowe (o ile są - oglądałem auto, które miało nalepkę niemiecką: wymiana rozrządu przy 220 tys. a auto w Polsce na liczniku miało 170 tys. ) Co do ceny to możliwe, że ktoś chce się tego szybko pozbyć (widziałem wiele "prawdziwych" okazji) ale zobacz też inne auta o podobnych parametrach.
Przede wszystkim jak już kolega napisał: wyduś z maszyny co fabryka dała, a zobaczysz czy wszystko ok.
Jak już sprawdzisz to wypisz ewentualne niepokojące zachowania to ktoś tu napisze z czym się to wiąże.
Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): lubelskie Posiadane auto: brak
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 15 Paź 2013, 11:34
Temat postu:
Re: ( Citroen Xsara ) Kupić nie kupić
Witam,
chciałbym się spytać czy ten egzemplarz jest godny uwagi: http://sprynter.otomoto.pl/citroen-xsara-1-6i-16v-110ps-przeb-117tys-km-C29729052.html . Napiszcie, proszę, czy te silnik były awaryjne itd. Mam wpis z VIN-dekoder`a:
Linia produktu XSARA II
Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 10284 82 1 0391
Data Początku Gwarancji 21.01.2005
OPB A02U
NRE e2*98/14*0233*07
Informacje ogólne
RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY
ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU CITROEN
LINIA PRODUKTU XSARA II
TYP NADWOZIA KOMBI 5DRZW
WYKOŃCZENIE ŚREDNI ŚREDNI
SILNIK WTRYSK TU5JP4
PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5
RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
KOLOR NADWOZIA EZR - LAKIER SZAROŚĆ ALUMINIUM
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ WELUR CESIUM "MM"
KOLOR OKŁADSZIN "FZ"
SILNIK (TYP) SILNIK TYP TU/TUD
MONOGRAM DODATKOWY BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO
MONOGRAM DODATKOWY, INNE XSARA
MONOGRAM MONOGRAM XSARA
Charakterystyka pojazdu
WYKOŃCZENIE ŚREDNI ŚREDNI
RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
KOLOR NADWOZIA EZR - LAKIER SZAROŚĆ ALUMINIUM
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ WELUR CESIUM "MM"
KOLOR OKŁADSZIN "FZ"
PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 21 X 18
Zasilanie silnika
SILNIK WTRYSK TU5JP4
CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP
BLOK SILNIKA (MATERIAŁ) OBUDOWA CYLINDRÓW ŻELIWNA
PALIWO BENZYNA BEZOŁOWIOWA
USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK) UKŁ OCZYSZ SPALIN CEE 2000 (SILNIK)
SILNIK (TYP) SILNIK TYP TU/TUD
CHŁODZENIE OLEJU BEZ WYMIENNIKA WODA/OLEJ
SILNIK (CHŁODZENIE) CHŁODNICA GRUB.: 18 - 21,3 DM2 TP
PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU
AUTODIAGNOSTYKA EOBD AUTODIAGNOST. "EOBD" BEZ PRZYSPIESZOMIERZA
TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU UKŁ OCZYSZ SPALIN TECH POJAZD L4
WENTYLATOR 1 WENTYLATOR 3 PRĘDKOŚCI 420 W 120 W AERO
WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU BOSCH
SILNIK HYBRYDA BEZ ALTERNO-ROZRUSZNIKA
OBUDOWA PRZEPUSTNICY (DOLOT POWIETRZA DO SILNIKA) OBUDOWA PRZEPUSTN Z SILN (WLOT POW SILN)
Skrzynia biegów, Napęd
PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5
PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE CP 16 X 65
PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 21 X 18
KOŁO STYLIZOWANE KOŁO BLACHA STALOWA 15 CALI
SPRZĘGŁO SPRZĘGŁO STER LINKĄ Z SYST KAS LUZU
USZCZELNIACZ OD STRONY KOŁA USZCZELKA OD STRONY KOŁA AC2000I
USZCZELNIACZ OD STRONY MOSTU USZCZELKA OD STRONY MOSTU GI2000I
UKŁAD RÓŻNICOWY (OBUDOWA) MECHANIZM RÓŻNICOWY 77
OGUMIENIE (WYMIARY, TYP) OPONA 195X55X15 H
KOŁO (TYP) MONTAŻ KOŁA Z BLACHY STAL
SKRZYNIA BIEGÓW (TYP) SKRZYNIA MECHA MA
Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce
ABS ABS
STABILIZATOR POPRZECZNY TYLNY DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 20
STABILIZATOR PRZEDNI DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 20
HAMULEC GŁÓWNY ELEKTRONICZ ROZKŁAD SIŁY HAMOWANIA
HAMULEC TYP TARCZE PRZED WENTYLOWANE/TARCZE TYL
ZAWIESZENIE ZAW NORMALNE
DYNAMICZNA KONTROLA STABILNOŚCI BEZ SYSTEMU ESP
Nadwozie, Wyposażenie
SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY
TYLNY SPOJLER MONTAŻ BEZ OWIEWKI TYL
ZDOBIENIA BOCZNE (WYGLĄD) LISTWY OCHRONNE BOCZNE W KOL NADW
KOŁPAK (STYL) STYL BACCARAT 2 - 8 OTWORÓW 15-CAL.
OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM) BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY SILNIKA
FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN BEZ FUNKCJI DODATKOWEJ
WYCIERACZKA PRZEDNIA WYCIER PRZE KIER PO PRAW AUTOMAT
WYCIERACZKA REFLEKTORA BEZ WYCIERACZEK REFLEKTORÓW
PRZEPUSTNICA PRZEDNIEGO PASA PRZESŁONA PRZEDNIEGO PASA DUŻY WLOT POWIETRZA
CZUJNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ Z SONDĄ TEMP. ZEWN.
REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE
LUSTERKO ZEWNĘTRZNE KIEROWCY LUSTERKO ZEWN KIER STER RĘCZNIE
LUSTERKO ZEWNĘTRZNE PASAŻERA LUST. WSTECZ. ZEWN. PASAŻERA STER. ELEKTR.
OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY LUST. WSTECZ. I KLAMKA ZEWN. KOL.NADW.
DACH OTWIERANY DACH SZTYWNY
MASKOWNICE ZDERZAKÓW PAS OCHR ZDERZAKA W KOLORZE NADWOZIA
SZYBA (WYGLĄD) ATERMICZNA
SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA ATERMICZNA
PAKIET "WYGLĄD ZEWNĘTRZNY" PAKIET LOOK ZEWN. KOL.NADW.
Wyposażenie wnętrza
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ WELUR CESIUM "MM"
ALARM ANTYWŁAMANIOWY BEZ ALARMU ANTYKRADZIEŻOWEGO
SIEDZENIE TYLNE KANAPA DZIELONA SKŁADANA
PODŁOKIETNIK SIEDZENIA TYLNEGO BEZ TYLNEGO PODŁOKIETNIKA
PAS BEZPIECZEŃSTWA TYLNY PAS BEZP TYL 3 ZWIJACZE 3DRZW
KLIMAT (TEMP. ZEWNĘTRZNA) KRAJE O UMIARKOWANYM KLIMACIE
STOPNIOWANIE BIEGÓW PODZIAŁKA W KM/H
STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ
OGRZEWANIE DODATKOWE BEZ DODATKOWEGO OGRZEWANIA
WYPOSAŻENIE TABLICY ROZDZIELCZEJ WYKOŃCZ. SZARY AXIS
ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE LAMPKA PUNKTOWA
TABLICA ROZDZIELCZA (CHARAKTERYSTYKA) SKALA DO 220 KM/H LUB 140 M/H TARCZA SZARO-NIEBIES
GŁOŚNIK MONTAŻ 4 GŁOŚNIKÓW PRZ. + 2 TLN.
STEROWANIE AUTORADIA ZDALNE STEROWANIE RADIOODTWARZACZEM
FILTR PRZECIWPYŁKOWY Z FILTREM PRZECIWYŁOWYM
NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA BEZ PODWYŻSZ SIEDZISKA PRZÓD PASAŻERA
STEROWANIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO KIEROWCY STER RĘCZNE FOTELEM PRZED KIEROWCY
REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO KIEROWCY BEZ ELEM WSPOR LĘDŹW I BOCZ FOTEL KIE
REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA BEZ ELEM WSPOR LĘDŹW I BOCZ FOTEL PAS
ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH BEZ INSTALACJI DO MONT ODTWARZACZA CD
SYSTEM NAWIGACJI BEZ SYSTEMU NAWIGACJI
CD-ROM DLA SAMOCHODOWEGO PC BEZ CD ROM DLA AUTO-PC
PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ PODNOŚ SZYBY TYL STER RĘCZNE
PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ KIEROWCY PODNOŚ SZYBY PRZED KIER STER SEKWENC
PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ PASAŻERA PODNOŚ SZYBY PASAŻ STER ELEK NIE SEKWENC
WYŚWIETLACZ WYŚWIETLACZ (RADIO+ZEGAR+ I LUB T>,CD)
LUSTERKO PODRĘCZNE PASAŻERA LUSTERKO KIER+PASAŻ Z OSŁONĄ BEZ OŚWIET
WSKAŹNIK OLEJU CZUJNIK POZIOMU OLEJU
MATA GRZEJNA FOTEL BEZ PODGRZEWANIA
PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA PODUSZKA POW BOCZNA PRZ STANDARD
ZABEZPIECZENIE TYLNEGO PASAŻERA BEZ OCHRONY PASAŻERA TLN.
PODUSZKA POWIETRZNA PASAŻERA PODUSZKA POW PASAŻERA
ELEKTRYCZNY PODNOŚNIK SZYBY (DZIAŁANIE) ZABEZP PRZED PRZYCIĘCIEM KIEROWCY+PASAŻERA ELEKTR+TYŁ RĘCZNE
KOMPUTER POKŁADOWY Z KOMPUTEREM POKŁADOWYM
PAKIET WYPOSAŻENIA BEZ PAKIETU WYPOSAŻENIA NAUKA JAZDY
BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ RĘCZNE WYŁĄCZENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ
ZABEZPIECZENIE MIEJSC PRZEDNICH BEZ OSŁONY PRZEDNIEGO STANOWISKA
SZUFLADA (STANOWISKO KIEROWCY) SCHOWEK DLN. WTRYSK.
ODBIORNIK RADIOWY SYST. AUDIO ODTW. CD RDS "RD3"
CHŁODZENIE KLIMATYZACJI CHŁODZENIE Z REGULACJĄ
REGULATOR SZYBKOŚCI REGULACJA PRĘDKOŚCI
NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO (KIEROWCY) PODWYŻSZ SIEDZ KIEROWCY REG RÓWNOLEGŁA
NAKŁADKA NA DYWANIK BEZ WYKŁADZINY WYKAŃCZAJĄCEJ
PODUSZKA POWIETRZNA KIEROWCY PODUSZKA POW KIEROWCY
SCHOWEK, PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA Z SIATKĄ W BAGAŻNIKU
KONTROLKA ZUŻYCIA BEZ KONTROLKI ZUŻYCIA KLOCKÓW HAM
WYKRYWANIE PRZESZKODY CZUJNIK PRZESZKODY
DOSTOSOWANIE WYKŁADZINY GAŁKA DŹW. ZM. BIEGÓW WKŁAD MALOW.
STEROWANIE RYGLOWANIEM ZAMEK ZWYKŁA BLOKADA
SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA ATERMICZNA
KIEROWNICA KIER ZAMSZ
WENTYLATOR 1 WENTYLATOR 3 PRĘDKOŚCI 420 W 120 W AERO
Elektryka
ALTERNATOR ALTERNATOR KLASY 8+
SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY
AKUMULATOR AKUMULATOR L2 400
ROZRUSZNIK ROZRUSZNIK KLASA 3
OŚWIETLENIE SPECJALNE WŁĄCZANIE AUTOMATYCZNE ŚWIATEŁ
ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE LAMPKA PUNKTOWA
FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN BEZ FUNKCJI DODATKOWEJ
CZĘSTOTLIWOŚĆ ZDALNEGO STEROWANIA ZAMKIEM CZĘSTOTLIWOŚĆ ZDALNEGO STEROW BLOKADY 433,92 MHZ HETERODYNA
REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE
Marki wyposażenia
WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU BOSCH
Inne
ATMOSFERA ATMOSFERA NORMALNA
STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ
OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY LUST. WSTECZ. I KLAMKA ZEWN. KOL.NADW.
MODUŁ ZARZĄDZAJĄCY INTEL.MODUŁ ZARZĄDZ. (BSI) COMM 2000
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen Xsara ) Oceń swoje auto - opinie i testy użytkowników
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.