Witam.Mam pewien problem z nawiewem,mianowicie chodzi o to ze po stronie kierowcy leci ciagle gorace powietrze....nawet jesli zejde na 16 stopni i wlacze klime to dalej gorace daje...po stronie pasazera jest ok.Co padlo??czytalem kiedys ze to motoreduktor czy cos takiego....ale to chyba od mocy nawiewu bylo.a tu chodzi o temperature.Jesli ktos wie prosze o odpowiedz ,co to moze byc i jak slona naprawa bedzie..Pozdrawiam _________________ CITROEN C5 2.0 HDI FAP 2008r.
Witam jest to przypadlość z pierwszych lat produkcji w mieszalniku powietrza wyrabia sie plastikowy element regulacji i trzeba demontowac całą konsole powodzenia
Dołączył: 30 Wrz 2008 Posty: 3814 Skąd jesteś (miejscowość / region): Starachowice Posiadane auto: Citroen Peugeot Renault
Piwa: 174/25
Wysłany: Sob 10 Paź 2009, 18:43
Temat postu:
Re: ( Citroen C5 ) Gorący nawiew
heniek111 napisał:
Witam jest to przypadlość z pierwszych lat produkcji w mieszalniku powietrza wyrabia sie plastikowy element regulacji i trzeba demontowac całą konsole powodzenia
Nic podobnego, uszkadzają sie po prostu motoreduktory, są dostępne poprawione po modernizacji.
Jeżeli nie Jestśs pewien to nie wprowadzaj innych użytkowników w błąd.
Pozdrawiam HERMES. _________________ Prosze pytać na pw.
czyli jednak motoreduktor??ile taka imprezka kosztuje-mniej wiecej...?aha.a czy motoreduktor ma jakas inna nazwe?bo na allegro nic takiego nie znalazlem.. _________________ CITROEN C5 2.0 HDI FAP 2008r.
Jest. Na przykład tutaj: TUTAJ, TUTAJ, lub TUTAJ.
Jeżeli kupisz na allegro, to wcale nie oznacza, ze problem zniknie. Tak jak powyżej pisze Hermes, potrzebujesz wersji po modernizacji, z wydłużoną zębatką sterującą klapami.
Dołączył: 16 Sie 2009 Posty: 177 Skąd jesteś (miejscowość / region): EU Posiadane auto: C5 X7 Limo 2.0 HDI Aut. Confort 2008
Piwa: 25/1
Wysłany: Pią 16 Paź 2009, 23:15
Temat postu:
Re: ( Citroen C5 ) Gorący nawiew
Witaj dziuso27,
te motoreduktory często się tylko zawieszają. Dlatego radziłbym przed wymianą ewentualnie je rozruszać - kilka(naście) razy zmieniać temperaturę (obydwie strony), max zimno na max ciepło itd..., dając za każdym razem motoreduktorom troche czasu na przestawienie. Najlepiej zatrudnić do tego w czasie jazdy pasażera - ŻONĘ (w razie niepowodzenia będzie na kogo zwalić)
Powodzenia
staryfryc
U mnie był identyczny problem ale zrobiłam tak: rano poszłam odpalić silnik i od razu przekręciłam na 28 stopni i zaraz szybko na 16 i tak parę razy i zaczęło dmuchać zimne polecił mi jeden na forum i pomogło ...napisał mi wtedy że mógł zaciąć silniczek i tak było u mnie a teraz jest ok
Witam, wreszcie kolej na mnie.....dopadła mnie właśnie przypadłość gorącego nadmuchu od strony kierowcy. Czasem jak włączam na ustawienie auto i ustawię 16 stopni to dmucha zimnym (czasami). Wtedy przy minimalym podkręceniu na 17 lub 18 nadmuch włącza sie na maxa i grzeje niemiłosciernie bez możliwości regulacji. Prawa strona OK.
Zakladam że zębatka motoreduktora albo sam motoreduktor jak znalazłem na forum jest przyczyną wariacji. Moje pytanko do tych, którzy rozbierali kokpit jak najlepiej dostać się do niego (redktopr, łopatki sterujące rodzajem nadmuchu)? Trzeba rozbierać boczne plastiki? Motoreduktor jest centralnie pod panelem sterowania? Trzeba rozbierać panel sterowania? itd. Ma ktoś może manual (ze zdjęciami) jak mozna najłatwiej dostać się do środka. Dzięki za wszystkie wskazówki......
Jest. Na przykład tutaj: TUTAJ, TUTAJ, lub TUTAJ.
Jeżeli kupisz na allegro, to wcale nie oznacza, ze problem zniknie. Tak jak powyżej pisze Hermes, potrzebujesz wersji po modernizacji, z wydłużoną zębatką sterującą klapami.
Rjan, możesz jeszcze raz pokazać jak to cudo (motoreduktor) wygląda na allaegro albo jak to się fachowo nazywa? Nie mogę nigdzie znaleźć i nie mam pojęcia jak wygląda taki po modernizacji.
Dzięki za pomoc! Jak mozna się dostac do silniczka? Demontujemy również boczny panel plastikowy ten obok nóg kierowcy? Czy wystarczy demontaż panelu przedniego (tam gdzie jest radio, sterownie klimą etc.)?
Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Citroen c5 v6 '02
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 12 Kwi 2010, 13:39
Temat postu:
Re: ( Citroen C5 ) Gorący nawiew
Ja miałem i niestety jeszcze mam problem gorącego nawiewu po stronie kierowcy. Udało mi się wymienić silniczek krokowy bez demontażu konsoli centralnej. Zresztą demontaż samego panelu z radiem i popielniczką nie poprawia dostępu do silniczka. Trzeba się schylić pod kierownicą i tam już go widać. Nie jest łatwo, ale można. Niestety zamontowanie nowego nie pomogło. Walczę dalej... Silnik krokowy VALEO VAL509357 http://sklep.intercars.com.pl/9935325643578/3355fhh65/show_pic.php?towkod=302116203417&pic=0&moto=0[/url]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Wnętrze-klimatyzacja-konsola-nawiew
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.