Citroen

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Citroen C5 ) Gorący nawiew


Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum CITROEN Forum Strona Główna -> ( Citroen C5 ) Wnętrze-klimatyzacja-konsola-nawiew
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karol2001C5

Czytelnik



Dołączył: 09 Cze 2011
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: CitroenC5 SX 2.0 2001r
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 09 Cze 2011, 09:23
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) Gorący nawiew


U mnie też chcieli wymienić motoreduktor, ale wystarczyło poprawienie /nieświadomie/ styku starego i działa ok. Przypadek sprawił, że przywieźli zły z magazynu i musieli ponownie założyć stary, Na drugi dzień odwołałem wizytę i chłodzi już 2 lata Laughing
Powrót do góry
crismax

Czytelnik



Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wałbrzych
Posiadane auto: Citroen C5
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 14 Cze 2011, 18:02
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) Gorący nawiew


witam zapłacę komuś kto mi to zrobi bo juz nie mam siły poprostu strona kierowcy gorące powietrze i brak możliwosci regulacji pasażerka ok do wymiany silniczek motoreduktora znalazłem go za 50 zł z metalowymi końcówkami nie rozdziela mas powietrza nie mam już siły więcej info na pw lub gg 3630532 wszystko sie dogadamy
Powrót do góry
zantor

Dyskutant



Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 83
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Citroen C5, 2.0 16V Aut. r.2002
Piwa: 0/1
Wysłany: Wto 26 Lip 2011, 21:27
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) Gorący nawiew


Koledzy, czytam ten wątek i niestety nie znalazłem jasnego opisu jak wymontować ten motoreduktor. rozumiem, że część jest tu: [img]http://imageshack.us/photo/my-images/12/6412a01a.jpg/[/img] oznaczona strzałką. naiszcie mi proszę, w jaki sposów najpeniej się do niej dobrać (rysunki i zdjęcia będą pomocne)
Powrót do góry
archie39

Auto Maniak



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 691
Skąd jesteś (miejscowość / region): Świętokrzyskie
Posiadane auto: Citroen C5 Tourer 2011, 3.0 HDI, był C5 2,2 HDI 2001r
Piwa: 45/0
Wysłany: Sro 27 Lip 2011, 23:10
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) Gorący nawiew


crismax napisał:
witam zapłacę komuś kto mi to zrobi bo juz nie mam siły poprostu strona kierowcy gorące powietrze i brak możliwosci regulacji pasażerka ok do wymiany silniczek motoreduktora znalazłem go za 50 zł z metalowymi końcówkami nie rozdziela mas powietrza nie mam już siły więcej info na pw lub gg 3630532 wszystko sie dogadamy


zmodyfikowany motoreduktor ma plastykową zębatkę o długości ponad 20 mm, nie zakładaj metalowego z krótką zębatką bo to nic nie pomoże. albo wymiana na ten z dłuższą zębatką albo zabawa w przedłużenie zębatki za pomocą poxipolu. dostęp do niego jest trudny, do jednej srubki aby się dostać trzeba wymontować radio i wtedy dostep jest od tamtej strony. 2 pozostałe srubki od strony pedałów. w aso wyjmują deskę i dlatego cena za usługę jest wysoka.
Powrót do góry
pawcio866

Debiutant



Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 16
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wwa
Posiadane auto: C4 2.0 177 KM
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 13 Mar 2017, 14:42
Temat postu:

motoreduktor


Witam zabrałem się dziś za wykręcenie motoreduktora po stronie pasażera ale niestety zaden klucz nasadowy nie pasuje 5 za mała a 6 za duża...Jak sobie z tym poradziliście?
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Pon 13 Mar 2017, 14:42
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
smer

Czytelnik



Dołączył: 03 Sty 2017
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość / region): Chudów
Posiadane auto: Citroen C5 X7 Tourer 2.0 HDI
Piwa: 0/1
Wysłany: Wto 25 Lip 2017, 13:49
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) Gorący nawiew


Witam
Podepnę się z pytaniem tutaj, żeby nie produkować kolejnego wątku w podobnym temacie.

Mam problem z chłodzeniem od strony kierowcy. Niby banał, ale przypadku podobnego do mojego, niestety nie udało mi się nigdzie znaleźć.

C5 X7, 2009 r., klimatyzacja dwustrefowa.

Problem polega na tym, że nie potrafię wymusić pełnego chłodzenia od strony kierowcy. Pomimo regulacji temperatury gałką od max. do min., uzyskuję temperaturę na wylocie z kratek w przedziale od max. do lekko ciepłej.

Wczoraj zdemontowałem motoreduktor - zębatka bez uszkodzeń. Gniazdo - bez uszkodzeń.

Regulując temperaturę gałką, motoreduktor przestawia się o ok. 60 stopni obrotu (niecały ząbek na zębatce).
Przestawiając ręcznie klapkę, gniazdem można wykonać ok. 60 stopni obrotu (niecały ząbek na imbusie T-50).
Skoki silniczka i klapki "na oko" się pokrywają.

Oczywiście po ręcznym przestawieniu klapki na temperaturę minimalną, sytuacja się nie zmienia, dalej leci ciepłe.

Tutaj mała dygresja: błędem jest, że forumowicze zadając pytania, tudzież udzielając odpowiedzi, bardzo rzadko piszą którego modelu i z którego roku samochodu pytanie dotyczy. Naczytałem się strasznych opowieści o dwóch motoreduktorach, w tym o górnym prawie zupełnie niedostępnym i jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że dłużej trwało u mnie zdejmowanie osłonki przy nogach kierowcy, niż demontaż bardzo łatwo dostępnego motoreduktora klapki mieszacza.

Z tego, co udało mi się wypatrzyć, zadzierając łebek do góry i strasznie zezując, motoreduktor od kierunku nadmuchu działa sprawnie, a klapki przestawiają się sprawnie, aż miło - za pomocą zewnętrznych zębatek. Uszkodzeń i wyszczerbień nie zauważyłem. Zresztą z tym problemu nie mam.

A piszę o kontroli wizualnej elementów kierunku nadmuchu dlatego, że przyczyny braku odczuwania chłodzenia mogą być dwie:
- brak chłodzenia (raczej niemożliwe, skoro u pasażera chłodzi, aż paznokcie przyłożone do kratki pękają),
- "fałszywe" powietrze od nagrzewnicy, które skądś się przedostaje (np. szparą między klapką mieszacza, a korpusem, w którą wpadł jakiś mały, ułamany element?). Tyle, że nie zauważyłem, żeby skok klapki był mniejszy niż motoreduktora. Zresztą gdy ręcznie przestawiałem klapkę, to chodziła całkiem luźno - od odbicia, do odbicia. Żadnych oporów, zgrzytów, najmniejszej sugestii ciała obcego w układzie.

Teraz mam w planach wywiercić dziurę w korpusie i zapuścić kamerę, żeby na własne oczy przekonać się, że nic tam nie blokuje klapki, czy też nie uszkodziło się jakieś uszczelnienie, czy coś w tym stylu... Ale zanim zacznę dewastować, chciałbym otrzymać garść podpowiedzi.

1. Czy ktoś ma jakieś pomysły?
2. Czy może być tak, że padł jakiś czujnik temperatury i ustrojstwo dopuszcza sobie (niepotrzebnie) ciepłego powietrza inną drogą?
3. Czy ktoś mógłby mi podyktować ścieżkę w diagboxie do kontroli czujników?
4. Czy ktoś dysponuje schematem/przekrojami tego mechanizmu?
5. Czy skok klapki, powinien wynosić jedynie 60 stopni? Czy to nie trochę mało?
6. Czy może być tak, że to jednak pęknięta klapka, która chodzi, ale nieprecyzyjnie?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum CITROEN Forum Strona Główna -> ( Citroen C5 ) Wnętrze-klimatyzacja-konsola-nawiew Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3
Ogłoszenia sprzedaży - Citroen C5 »

Opinie o samochodach Citroen C5 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Wnętrze-klimatyzacja-konsola-nawiew


CitroenC5 Aircross

97 900

2019r.

58 500 km

wielkopolskie

CitroenC3

22 900

2012r.

120 228 km

mazowieckie

CitroenC4 Picasso

22 000

2014r.

218 000 km

lubelskie

CitroenDS4

53 900

2015r.

190 000 km

mazowieckie

CitroenC4 Aircross

38 900

2012r.

211 000 km

łódzkie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System