Jak zabić Economy Mode - swiatowy program szukania rozwiązań
goodmaster napisał:
Oczywiście, że się da! Przecież jest opcja wyłączania sprawdzania stanu naładowania akumulatora. Już nigdy economy mode nie pojawi się na desce Ja tak mam ale mam naładowany akumulator w 65% , więc trochę za mało, muszę się uporać z tym problemem. Gdy naładowanie wynosi 70% to economy mode jest nieaktywny, ale wystarczy ze spadnie na 69% i już się włącza... Obecnie mam na stale wyłączone EM wiec jest luz, ale i tak mnie to niepokoi i szukam solucji, bo to nie jest rozwiązanie problemu zbyt niskiego naładowania nowego aku. Sprawdźcie sobie w diagboxie w ilu % u Was jest naładowany.
Niestety nie chce się więcej naładować niż 70% :-/ prąd drastycznie spada i zatrzymuje się, wygląda na naładowany full, a wskazuje 70%... będę kombinował żeby to zresetować itp. i mam nadzieję, ze coś wymyślę bo aku. ma 5 miesięcy i jest prawie nówką. Poniżej wklejam info z diagboxa, obczajcie jak u Was to wygląda. Wkleję tez drugie zdjęcie gdzie jest możliwość wyłączenia economy mode.
Witam
zakupilem Diagboxa z mysla o wylaczeniu drazliwego trybu eko.
Wylaczylem funkcję oszacowania naładowania aku w BSI jak napisał kolega "goodmaster"
http://www.fotosik.pl/zdjecie/968bfeea50e116bf
ale niestety tryb ekonomiczny dalej sie włącza
Czy trzeba coś jeszcze pozmieniać w innych ustawieniach
macie jakies pomysły
pozdrawiam
Dołączył: 20 Cze 2016 Posty: 15 Skąd jesteś (miejscowość / region): ZBĄSZYNEK Posiadane auto: C5 II
Piwa: 0/1
Wysłany: Sro 31 Sie 2022, 19:17
Temat postu:
Re: ( Citroen ) Jak zabić Economy Mode - swiatowy program szukania rozwiązań
Mam podobny problem C5X7 2.7 HDI . Nowy akumulator Varta, Jak naładuje się podczas długiej jazdy to jest OK. Tryb EM się nie włącza. Auto może stac tydzień nieużywane i nie ma EM. Ostatnio trochę rozładowałem aku i podłączyłem prostownik, oczywiście taki z zabezpieczeniem, automatyczny. Pokazał mi naładowanie na FULL. Następnego dnia EM. Sprawdzam napięcie prostownikiem i nadal pokazuje FULL i 12.6v. Miernik to samo. Włączyłem światła , stacyjkę , wentylatory, radio i napięcie 12.3v. Po wyłączeniu stacyjki, skoczyła na 12.41v i po uśpieniu skoczyło do 12.56v. Co jest nie tak? Przecież akumulator jest OK. Kręci idealnie, ładowanie z alternatora też dobre. Czy to jest wina ze nie zaadaptowałem nowego akumulatora? Zamówiłem dzisiaj Lexie w wersji Silver i spróbuje wyłączyć tryb szacowania naładowania, moze to pomoże. Moze winne jest to ze ładuje akumulator bez odłączania klem?
P.S. Co dziwne, EM załączyło się nawet podczas ładowania akumulatora.
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Idź do strony Poprzedni1, 2, 3
Strona 3 z 3
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen ) Dyskusje ogólne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.