Re: ( Citroen C5 ) C5 2.0 HPI Jakie mogą być przyczyny szarpnięć??
Witam
Przepraszam że odkopuję temat ale mam podobny problem i nigdzie nie znalazłem rozwiązania.
U mnie szarpnięcia występują w zakresie 1700-2200 obrotów.
Wyczuwalne są na biegu jałowym i podczas jazdy.
Wygląda to tak jak by jeden cylinder (nie koniecznie ten sam) raz na jakiś nie oddawał swojej mocy (brak iskry?)
Świece zostały wymienione były zamontowane Bosh widoczne wypalone i osmolone na czarno. Nowe świece to Beru.
Wymiana świec nie pomogła.
Szarpnięcia na wyższych obrotach nie występują lub nie jestem w stanie ich wyczuć.
Samochód nie pokazuje żadnych błędów.
Co mogę sprawdzić i w jaki sposób? Lub może ktoś miał podobny problem i go rozwiązał
--------
Dziś dokładniej sprawdziłem zakres szarpnięć
Na biegu jałowym od 1500 do 3500
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.