Pozwolę się odnieść do ostatniej wypowiedzi z zapytaniem:
czy uszczelnienia tylnych siłowników dostałeś w aso i występują uszczelki siłownika jako część zamienna?
Co do reszty to oczywiście się z kolegą całkowicie zgadzam, z tym zaznaczeniem, że blok hydrauliczny z rozdzielaczem ciśnienia jest praktycznie bezawaryjny, i najczęściej powodem opadania są nieszczelne siłowniki i uciekające ciśnienie przez przelew w siłownikach/siłowniku.
Tak, uszczelnienia tylnych siłowników wymieniałem w ASO Musielak w Środzie Wielkopolskiej, właśnie tam usłyszałem, że tył jest naprawialny, przód niestety nie. Od tego czasu przejechałem około 20 tys km, więc naprawa była skuteczna. W ogóle jest to jedyne ASO do którego mam zaufanie i mogę mówić o nim w samych superlatywach. Ceny które podałem przyjmijcie że mają margines błędu +-50zł, bo było to już dość dawno i mogę być odrobinę nieprecyzyjny.
W ogóle jak już jesteśmy przy temacie hydro, to muszę powiedzieć, że owszem doceniam wielkie zalety tego zawieszenia (jeśli kupię C5 Mk3 to także z hydro), ale obiecywane przez Citroena bezawaryjne 200tys lub 5 lat u mnie zupełnie się nie sprawdziło. Między 2 a 5 rokiem eksploatacji wymieniłem:
- tylną kulę środkową HA3+ na szczęście na gwarancji
- rozdzielacz ciśnienia z tyłu w którym padł elektrozawór - 1400 PLN
- przedni siłownik - 1500 PLN
- uszczelnienia tylnych siłowników z robocizną - 350-400 PLN
- przewód hydrauliczny LDS ten najdłuższy - 650 PLN
Gdyby nie to, że reszta samochodu jest bezawaryjna, to chyba bym stracił serce do niego, pomimo że ogólnie bardzo dobrze mi się nim jeździ i nigdy nie zaliczył lawety. Obecny przebieg to 125 tys km, w tym 70 tys moje po drogach Polski i Europy (głównie Bałkany).
w moim przypadku nic nie zrobiłem z "opadjącym tyłem na postoju" jeździłem tak jakiś czas, a od kilku dni zauważyłem natomiast że po dłuzszym postoju nie opada już tył (teraz jest zawsze w odpowidniej pozycji), a teraz czasem nieco opada przód na dłuższym postoju?? Są dni że samochód jest ok a czasem opada nieco przód (do tego stopnia że włącza sie pompa hydrauliki na kilka sekund przy otwieraniu samochodu)... Jakiś elektrozawór - gdzie może byc umiejscowiony pod samochodem?
Dołączył: 09 Kwi 2011 Posty: 110 Skąd jesteś (miejscowość / region): gdynia / uk Posiadane auto: jaguar honda
Piwa: 4/3
Wysłany: Czw 23 Cze 2011, 21:40
Temat postu:
Re: ( Citroen C5 ) Opadający tył na postoju
witam, już po robocie i moge powiedzieć że tymi trzema oringami (koszt około 30 złotych - kupowałem w UK) bardzo łatwo można zregenerować siłownik. czas trwania dla mechanika który robił to 1-szy raz około 45 minut. teraz po otwarciu drzwi nie słychać pompy, trzyma ciśnienie i nie ma potrzeby pobijania. pozdrawiam w razie czego służę pomocą bo robiłem to razem z mechanikiem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Nadwozie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.