WitamDziś przebadałem swoje autko kompem i wyszedł błąd którego ciężko było skasować odnośnie zaworu recyrkulacji spalin. Próbować wyjąć i wyczyścić czy założyć nowe i mieć spokój? Może ktoś podpowie? Ostatnio wszedł w tryb awaryjny. i co go odpaliłem to falowanie obrotów i gasł.Wymieniałem juz 1 wtrysk reszta jeszcze daje rade. po odpaleniu miał dziwne skoki obrotów. mechanik mówi ze moze być głowica do robienia ze pierscienie jakies mogą się zacierać. a wrzucając bieg wsteczny i gaz w podłogę miał max 1200 obrotów .a wrzucając 1 czy 3 normalne obroty i do 5 tysi. Z góry dzięki : )
Załóż nowy.Nie zapomnij że trzeba go ''wpisać''Lexią. _________________ Jak umiesz to postaw piwo. Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Diagbox na stanie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.