Prośba o ocenę parametrów pracy sonda lambda C4 GP 1.8
Witam,
Drodzy forumowicze proszę o pomoc w diagnozie.
Pacjent C4 GP 1.8 LPG - objawy po odpaleniu 1-2 min silnik jakby się dusił pyrkał i falował
Instalacja LPG - była holenderska, ze wzgledu na brak dostępności chociażby filtrów i kiepski stan parownika włożyłem STAGa (objawy występowały również przed zmianą instalacji)
Wymienione świece, przeczyszczona przepustnica, podmieniona listwa zapłonowa na nową a usterki nadal występują.
Ktoś podsunał mi patent że pewnie jedna z sond lambda wariuje i póki się nie nagrzeje to silnik się dławi.
Czy moglibyście luknąć filmik z odczytu w moim aucie, widać po odpaleniu parametry....
Re: ( Citroen C4 Picasso ) Prośba o ocenę parametrów pracy sonda lambda C4 GP 1.8
Witam.
Pomijając filmik, czy sprawdzałeś wtryski benzyny ? Miałem podobne objawy jak był zimny i przyczyną okazał się niedomykający się czasem wtrysk. Po jego wymianie ustąpiło. _________________ Jak mogie to pomogie.
Posiadam DiagBox-a
Re: ( Citroen C4 Picasso ) Prośba o ocenę parametrów pracy sonda lambda C4 GP 1.8
wtryski sprawdzone, nic niepokojącego nie widać, poniżej jeszcze wykresy z obu sond lambda... ktoś oceni? Dodam że często podczas jazdy wywalało Antipolution faulity, a lexia zczytała błąd P0170
Re: ( Citroen C4 Picasso ) Prośba o ocenę parametrów pracy sonda lambda C4 GP 1.8
Sprawdź czy podczas falowania nie skacze parametr "ciśnienie w kolektorze".(jedyna rzecz której bym się czepiał, choć inaczej na zdjęciu a inaczej w lifie) Przy okazji sprawdź olej-jak mało dolej na max i przegoń go trochę.
Dołączył: 23 Gru 2012 Posty: 75 Skąd jesteś (miejscowość / region): Nowa Ruda Posiadane auto: Citroen C4 Grand Picasso 1.6 VTI 120KM LPG
Piwa: 2/2
Wysłany: Wto 18 Sie 2020, 10:00
Temat postu:
Re: ( Citroen C4 Picasso ) Prośba o ocenę parametrów pracy sonda lambda C4 GP 1.8
Witam.
Dołączam się do tematu. Mam dokładnie takie same objawy po odpaleniu jak auto postoi 8 godzin jak jest w pracy nawet w upalne dni silnik nierówno pracuje przez 1-2 minuty przy dodaniu gazu dusi się. po czy wszystko ustępuje i jest OK. Jest też tak, że po odpaleniu jak nierówno pracuje wyłączę silnik i włączę ponownie to jakby nigdy nic, wszystko ładnie pięknie działa i efektu nierównej pracy nie ma. Dodam jeszcze, że działo się to jeszcze przed montażem LPG 3 lata temu i do teraz jest tak samo. Sonda lambda przed katalizatorem wygląda u mnie tak jak na poniższych zdjęciach. Czy może to być efekt uszkodzenia sondy lambda. Czy może jednak nie bo w trakcie jazdy wszystko jest w porządku a problem jest tylko po odpaleniu auta po dłuższym postoju. Czy może to upomina się o wymianę rozrząd przebieg auta 200 tys pykło w niedzielę. Jak kupiłem 3 lata temu z przebiegiem 120tys efekt był ten sam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C4 Picasso ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.