Mozesz dać jakiś ekran z diagnoskopu bo nie widziałem w benzynie korekty wtryskiwaczy tylko czas wtrysku dla wszystkich a nie pojedyńczo. _________________ Prosze pytać na pw.
Ujemne korekty oznaczają,że silnik ma za mało powietrza w stosunku do paliwa. Sprawdź dolot i filtr powietrza.
A najlepiej to zacznij od skasowania korekt. _________________
A w jaki sposób autor mierzył ciśnienie paliwa? Ja na listwie wpiąłem manometr i drugi raz czujnik elektroniczny do kół i oba pokazały 6,2 bar podczas pracy silnika. Nowa pompa magneti marelli, wg. danych producenta 3bar ma ta pompa. Chyba że coś źle mierzę
Witam.
W zbiorniku w zespole pompy jest regulator ciśnienia. Tam zajrzyj bo ciśnienie, które podajesz jest wysokie co potwierdzają dwa Twoje pomiary. Dlatego czuć niespalone paliwo i ciężko odpalić bo "zalewa"... _________________ Jak mogie to pomogie.
Posiadam DiagBox-a
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C4 Picasso ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.