Ropa na pokrywie zaworów, tryskający przewód zwrotny
Witam pływa mi ropa na pokrywie głowicy. 2 lata temu miałem ten problem jak kupiłem auto ale okazało się że winą było niedokręcony-poluzowany przewód doprowadzający paliwo do wtrysku, do tego czasu raczej ropa by wyparowała z obudowy. Dzisiaj patrze a tam z 4 łyżki stołowe ropy ( jakieś 20ml może) i sprawdzałem to nie przewody doprowadzające. Po obmacaniu wszystkiego zaóważyłem że przewody odprowadzające paliwo z wtrysków siedzą lekko w gnieździe i można je swobodnie obracać a z jednego delikatnie tryska ropa może z 5ml na 30 minut.
Pod tymi plastikowymi przewodami są zapinki, ale te zapinki są na obudowie wtrysku a nie na przewodzie, chyba że tam są jakieś nacięcia które trzymają przewód w gnieździe.
I pytanie mam czy te przewody siedzą na wcisk bo dwa są plastikowe a 2 metalowe( ent250076 ) i one siedzą sztywno.
Nie zauważyłem by spalanie jakość szczególnie wzrosło, w okresie zimowym zawsze to 0,5l/100km więcej będzie.
W trasie to było coś 5,5/100km przy 110km/h
przepraszam za nie wyraźne zdjęcie. Zrobione podczas pracy silnika na obrotach ~2k w celu podniesienia ciśnienia i znalezienia wycieku.
Przewody sa miekkie tylko czy te zlaczki maja siedziec luzno ze mozna nimi spokojnie obracac i ruszac gora dol ( wyciagac wsadzac na +/- 0,5mm) czy maja siedziec sztywno jak metalowe ze trzeba uzyc pewna sile by je ruszyc.
Nie tak sztywno i zawsze będą się obracać, ale i też nie za luźno.
Wyjmij złączkę i dopasuj oring w tej złączce którego możesz spokojnie wymienić, a mając zestaw różnych oringów zawsze można dopasować i czasem lepiej trzymają niż zakupione nowe złączki z przewodami paliwowym. _________________ http://citroen.auto.com.pl/forum/regulamin.php
Regulamin to nie wróg, a przyjaciel który uchroni Ciebie przed kwarantanną.
Jak dopasuje tak, żeby nie było zbyt luźno to nie będzie się zapowietrzał. _________________ http://citroen.auto.com.pl/forum/regulamin.php
Regulamin to nie wróg, a przyjaciel który uchroni Ciebie przed kwarantanną.
No i kicha... oringi w kiepskim stanie. kupilem odpowiednie i przy wsadzaniu w gniazdo jeden trojnik pekl i zostal w gdniezdzie wtryskiwacza...
Jak tam sie sensownie dostac? pokrywe zaworow sciagac? Wtryskiwacze wykrecac? Pewnie ten wtryszkiwac z ulamanym kawalkim w srodku bedzie trzeba wykrecic, chyba ze ten kawalek lekko siedzi w gniezdzie i wyjdzie spokojnie.
W ogole jak oni tam te zapinki zakladaja? wyjac bylo ciezko a co dopiero zakladac.
Wymienilem, nie cieknie ale wsadzilem bez tych zapinek. I jak na razie trojniki siedza na miejscu. Jak te zapinki wsadzic bo probowalem na rozne logiczne sposoby i ciezko. Jak wsadze zapinke potem trojnika nie wsadze. a jak wsadze trojnik to potem zapinki jie dam rady tak naciagnac by w swoje miejsce wskoczyla.
Z tego co wiem to ta spinka zostaje na miejscu przy demontażu jak i montażu krućca. Powinna zaskoczyć po jego wciśnięciu bo kruciec ma w tym celu stożek. Ewentualnie próbować odciągnąć wystającą jej część, dodatkowo kropelkę oleju silnikowego na uszczelkę i wcisnąć ... Uwaga na uszczelkę _________________ Jak mogie to pomogie.
Posiadam DiagBox-a
Tylko czy spinka ma trzymac sztywno trojnik czy ma trzymac tak by trojnik nie wyskoczyl na pokrywe zaworow? Bo zmianie 2 trojnikow bez zapinek to jeden wyskakuje mimo ze przy wsadzaniu slychac charakterystyczne klik. A drugi siedzi mocno. A jak widzicie uzycue teraz masy uszczelniajacej? Nie oblepienie calego trojnika tylko zlapanie z jednej strony by siedzial w miejscu jak przy zapince ktora nie sciska trojnika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C3 ) Silnik Diesel -uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.