Dołączył: 01 Sie 2019 Posty: 19 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: A180 W169
Piwa: 1/1
Wysłany: Czw 23 Sty 2020, 22:52
Temat postu:
Tył i przód opadł i nie wstaje....
Witam.
Przegrzebałem forum i takiego przypadku nie znalazłem (trochę podobny "http://citroen.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=124093"), w mojej C5 2010r 2.0 136km wyrzuciło na ekranie głównym "SERIOUS SUSPENSION FAULT" przy jezdzie i speed max 90km/h - wyrzuciło również SERVICE zgodnie z podobnymi postami: sprawdziłem bezpiecznik F13, jest płyn w zbiorniku, przeczyściłem styki na pompie i skrzynce bezpieczników: Tył w tej chwili leży, przód tak jakby trochę wyżej tzn. mierząc od górnej krawędzi otworu centralnego na alufeldze do krawędzi błotnika tył 27cm przód 32cm, Podpiąłem pod mój komputer i nic nie wykazał, nie mam typowego do Cytryn. Przy próbie ustawiania pokazuje że jest w położeniu high (drugi od góry) co jest błędne bo samochód "leży", przełączając nic się nie dzieje jedynie na ekranie informacja że w trakcie zmiany, pompa nie pracuje - jeździć jedzie ale nie próbowałem pojechać dalej bo boję się coś urwać... Co mam sprawdzić, gdzie zajrzeć?? Jeżeli naprawię to znów zrobię instrukcje i zamieszczę na forum;)
Re: ( Citroen C5 ) Tył i przód opadł i nie wstaje....
Cytat:
Tył w tej chwili leży, przód tak jakby trochę wyżej
Skoro tył leży to sprawdziłeś obejmy czujnika zawieszenia? (Możliwe, że się zacięły)
No i ten bezpiecznik duży tak jak kolega napisał wyżej, sprawdzonych?
Cytat:
Podpiąłem pod mój komputer i nic nie wykazał
Jakim programem? Starsze wersje DB pokazują czasem niewiarygodne informacje w nowszych auta i powinien być błąd. _________________ http://citroen.auto.com.pl/forum/regulamin.php
Regulamin to nie wróg, a przyjaciel który uchroni Ciebie przed kwarantanną.
Dołączył: 01 Sie 2019 Posty: 19 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: A180 W169
Piwa: 1/1
Wysłany: Sob 25 Sty 2020, 19:24
Temat postu:
Re: ( Citroen C5 ) Tył i przód opadł i nie wstaje....
Dziękuje wszystkim za pomoc. Okazało się że był spalony bezpiecznik zielony MAXI chodź po wyglądzie nie było widać dopiero po pomiarze rezystancji wyszło że jest przerwa.
Zamieszczam link dla pozostałych gdzie zrobiłem fotki gdzie go szukać i oznaczyłem też F13 który odpowiada też za zawieszenie (tam też jest opis wymiany dmuchawy):
https://chomikuj.pl/xardas8891/Dokumenty
Natomiast powstało pytanie, na zielono zaznaczyłem bezpiecznik który jest nie zasilony - ma tak być??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.