Witam wszystkich jako nowa osoba na forum. Mam dość dziwny problem z ABS i zanim wymienię pompę chciałbym się skonsultować z wami bo może ktoś już to przerabiał. Dwa dni temu zakupiłem drugiego C5 2.0 Hdi z 2001r i pojawia się problem z elektrozaworem pompy ABS jak auto popracuje kilkanaście minut wywala błędy . Odstoi kilka godzin, napis stop oraz abs fault breek fault znika. Ruszę pompą kompem na diagnostyce uruchomi się kilka razy i również wywala błąd, Czy jest to możliwe żeby takie cuda działy się przez stary płyn hamulcowy? Czy raczej uwalona pompa? Pozdrawiam i liczę na pomoc
Wtyczka jest ok za to sama pompa wygląda strasznie, jak ze złomu wyciągnięta. Koszt używki to na allegro 25zl nie będę kombinował i ją wymienię. Póki pompa nie dojdzie zjanuszowalem i zakleilem napis stop aby tak po oczach nie walił
pojawia się problem z elektrozaworem pompy ABS jak auto popracuje kilkanaście minut wywala błędy . Odstoi kilka godzin, napis stop oraz abs fault breek fault znika. Ruszę pompą kompem na diagnostyce uruchomi się kilka razy i również wywala błąd
Problem może tkwić w skrzynce sterowniczej przy pompie ABS -> zmiany temperatury i "zimne luty" na płytce z elektroniką.
Naprawa jest dosyć skomplikowana.
Skoro już było podłączane pod komputer to jaki błąd wyskoczył?
Mnie się wydaje tak z opisu, że wina leży po stronie czujnika, a temu, że: Odstoi kilka godzin, napis stop oraz abs fault breek fault znika.. Bo gdyby to rzeczywiście byłby uszkodzony moduł ABS w pompie to po chwili uruchomienia silnika od razu wyświetlał błąd czyli, nie jest to stały błąd i szkoda, że nie podajesz kodu błędu dla zweryfikowania.
Jakim testerem robisz wysterowanie i nie które rzeczy wysterowanie przez takie próby bierze się na własną odpowiedzialność o czym również komputer informuje, bo ABS nie działa i nie załącza w trakcie postoju więc... może te błędy wyskakują i choć tu nie wiadome jakie wyskakują Tobie błędy. _________________ http://citroen.auto.com.pl/forum/regulamin.php
Regulamin to nie wróg, a przyjaciel który uchroni Ciebie przed kwarantanną.
Jedyny tester który chce gadać z tą c5 jest autocom od Delphi i tym też wysteroweuje pompę. Diagbox z nią nie gada, nawet śmieszny vicar (mega chińczyk ale poręczny mały skaner) wywala error link gdzie zawsze o dziwo nie miał problemu z odczytem mega egzotycznych aut. Testery sprawne z drugą c5 jak i z innymi autami łączą się bez problemu. Delphi nie podaje kodu błędu, jest tylko informacja błąd zaworu elektromagnetycznego obecny oczywiście w układzie abs
nawet śmieszny vicar (mega chińczyk ale poręczny mały skaner) wywala error link gdzie zawsze o dziwo nie miał problemu z odczytem mega egzotycznych aut.
Z takiego śmiesznego to mechanicy naciągnęli koszty od właściciela, że nawet nie rozwiązując przyczyny i tu wcale się nie zdziwię, że i tu Ciebie ten skaner namącił
Cytat:
Jedyny tester który chce gadać z tą c5 jest autocom od Delphi
Też mam taki skaner z tym programem i wiesz, jakoś u mnie kody pokazują oraz opis takowego błędu z tym, że nie w których przypadkach trzeba rozumieć tego programu i jej opis, bo w przeciwnym razie wprowadzi w obłęd.
Cytat:
. Diagbox z nią nie gada,
Made in china z klonem to i słusznie, że taki Citroen C5 nie chce gadać z badziewiem
Zrób chociaż zdjęcie z takowym błędem, ale nie jako wysterowania, bo to błędne koło sprawdzenie elementu takie jak ABS. _________________ http://citroen.auto.com.pl/forum/regulamin.php
Regulamin to nie wróg, a przyjaciel który uchroni Ciebie przed kwarantanną.
U mnie nie chińczyk nie namieszał. Nie podpinałem go wcześniej. Teraz próbowałem bo Delphi nie podał kodu błędu( Delphi ori nie chińczyk) a małego używam tylko suma sumarum do kasowania check przy antipolution w breaku i błędzie kata przy scenicu co na gazie popyla i zapali się raz na parę miesięcy. Ewentualnie jakiś SsangYongow czy innych tatow co ich Delphi nie ogarnia. Diagbox klon bo ciężko na necie dokopać się do oryginału. Nawet diagbox y za gruby chajs okazują się klonami. Już dwa oddałem. Wrzucę jutro fotę z programu. Dzisiaj odpuszczę bo mnie narzeczona opier. że znów nowa zabawka i tylko siedzę przy aucie a za dwa tygodnie ślubujemy to ryzykować nie będę
Co jest jeszcze dobre. Wyjąłem licznik zakleilem kontrolki taśmą aby napis stop mnie nie drażnił, wkładam przekręciam kluczy a tu kontrolka ESP się zapaliła i gaśnie normalnie po odpaleniu silnika( pomarańczowy trójkącik przy wskaźniku paliwa) a byłem przekonany że ten egzemplarz ESP nie ma i jak to możliwe że to funkcjonuje jak nie działa abs
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.