Witam wszystkich i chciałbym się podzielić spostrzeżeniami, bo nigdy takiej przyczyny nie spotkałem przy takim przebiegu auta i o tym za chwilę.
Auto to Citroen C3 II 1.2 benzyna bez instalacji LPG i tak, podczas jazdy auto zgasło nie wydając żadnych niepokojący dźwięków (to pytałem czy były jakieś niepokojący dźwięk i jak twierdzi, że nic takiego nie było i że silnik tylko zgasł) i podczas próby odpalenia silnika słychać, że rozrusznik kręci, ale coś na tyle dziwnie, że pierwsze podejrzenie padły na przedstawienie rozrządu i jak się okazało trafna diagnoza z tym, że po zdjęciu osłony od wałka rozrządu pasek był cały i nie było luzu za to podczas kręcenia rozrusznika, pasek jak i koło wałka rozrządu stało w miejscu co mnie zdziwiło, więc czeka mnie jutro rozbiórka i teraz pytanie: Co mogło się stać przy takim przebiegu auta?
Teraz czeka mnie sprawdzenie czy ten silnik 1.2 jest kolizyjny, bo silnik 1.1 wiem, że jest kolizyjny, ale jak wygląda w silniku 1.2? (tego jeszcze nie wiem) Podejrzewam, że to już będzie grubsza sprawa jeśli się okaże kolizyjny i o tym oczywiście poinformuję.
Przebieg auta jeśli ważne to bardzo niski, bo nie ma jeszcze 100 tys. _________________ http://citroen.auto.com.pl/forum/regulamin.php
Regulamin to nie wróg, a przyjaciel który uchroni Ciebie przed kwarantanną.
Re: ( Citroen C3 ) Uszkodzenie koła zębate rozrządu.
Też później o to pytałem i jednak nie był robiony rozrząd, bo nawet tutaj podejrzewałem, że śruba była niedokręcona i niezabezpieczona specjalnym klejem przed odkręceniem śrub, ale nic takiego miejsca nie było robione jeśli chodzi o rozrząd.
cd.
Po weryfikacji dane auta jednak nie jest to silnik 1.2, a tylko 1.1 i choć w dowodzie ma wpisane 1.2 to ktoś źle dane wpisał do dowodu przy rejestracji i jak można podejrzewać to ten co sprowadza auta. (dokładne dane auta to Citroen C3 III 1.1 według rozkodowanego numeru VIN)
Uszkodzenie uległo pasek rozrządu (choć pasek cały lecz z uszkodzeniem) w tym i głowica do remontu.
Chcąc się podzielić inf. związane koszty samych części bez napraw głowicy to 675 zł
1. Uszczelka pod głowicę
2. Uszczelki kolektora ssącego i wydechowego
3. Komplet rozrządu
4. Filtr oleju i olej
5. Termostat (tutaj to czyste złodziejstwo) wraz z płynem chłodzącym
Pozostaje koszty naprawy głowicy również komplet napraw więc koszty jeszcze nie znam. (o tym też poinformuję)
Co do naprawy całościowo to wycena jest indywidualna, bo wiadomo o co chodzi
Przyczyna uszkodzenie paska to poprzez przestawienie i zablokowania tłoka z zaworem.
cd.
Obiecałem poinformować i tak:
Cytat:
koszty naprawy głowicy również komplet napraw
Koszty naprawy 350 zł w tym wszystkie nowe zawory wstawione oraz nowe uszczelniacze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C3 ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.