Dodawanie oleju 2T do oleju napędowego, teoretycznie mogłoby przynieść jakieś pozytywne skutki jeśli byłoby to czynione od nowości, czyli żywotność układu paliowego mogłaby wydłużyć się bez awarii np. z 300 tys. km do 400 tys. km.
warsztat zajmuje sie praktycznie tylko citroenami, wiec maja o nich na pewno duze pojecie.
Jutro sie dowiem czy cos wyjdzie.
Minęło kilka dni. Przypuszczam, że wielu czytelników Forum jest ciekawych, czy przyczyną gaśnięcia silnika HDi była "przytarta" pompa wysokiego ciśnienia, czy to było coś innego?
ABDANK napisał:
można zaobserwować, patrząc pod światło, jak zachowuje się olej T2 w otoczeniu oleju napędowego zaraz po wlaniu do butelki, i sprawdzić czy zmieniło się coś po kilku godzinach.
Kolego danielc592 i kolego doktor_ok - podzielcie się proszę na Forum z czytelnikami swoją opinią - jakie są Wasze obserwacje związane z dolewką do oleju napędowego oleju przeznaczonego do silników dwusuwowych?
doktor_ok napisał:
Dodawanie oleju 2T do oleju napędowego, teoretycznie mogłoby przynieść jakieś pozytywne skutki jeśli byłoby to czynione od nowości
Mam nadzieję, że każdy posiadacz nowego samochodu z nowoczesnym silnikiem HDi powstrzyma się z decyzją o intuicyjnym dolaniu oleju do dwusuwów do zbiornika paliwa.
Proponuję, aby założyć nowy post pod tytułem: dodawanie oleju do dwusuwów do oleju napędowego.
Witam. Niestety nie wiem jeszcze co bylo przyczyna, poniewaz z autem jestem umowiony dopiero na nastepny czwartek.
Mam natomiast wiesci odnosnie gasniecia, moze byc w tym nieco mojej winy poniewaz zdarzylo mi sie lac za przyslowiowe "50zl" (wiekszosc tankowan bylo w przedziale 50-100) i wyjezdzac paliwo do rezerwy. Drugi aspekt to taki, ze czytalem duzo na forach o tej dolewce oleju 2t do diesla i jakosci naszego paliwa szczegolnie w letniej porze, bo te zimowe jest troche wzbogacane i doszedlem do wniosku, ze skoro nie zaszkodzi to warto sprobowac nawet jesli mialoby nie pomoc. Zalalem pelny zbiornik paliwa premium i dolalem 200ml 2t, wedlug zalecen no i odpukac od ponad 500km zrobionych tylko po miescie, zadnego problemu z odpalaniem i gasnieciem nie zaobserwowalem, nie wiem czy to bardziej zasluga lepszego paliwa czy tego oleju. Mimo wszystko i tak czekam na czwartek czy cos wyjdzie w tym temacie i na pewno dam znac
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.