Witam ostatnio zauważam że przy 2200 obrotach gdy turbo się załącza to daje tego kopa ale zaraz jest spadek obrotów lub jakby moc nie rosła już. Na wykresach i wskaźnikach z ODB2 (bluetooth) widać to dobrze jak ciśnienie w dolocie rośnie i jest przy 2200 jakieś 14psi i po czym obroty trochę spadają i ciśnienie spada do 7psi wraz z małym spadkiem obrotów i po chwili (1-2sekundy) obroty rosną i ciśnienie dalej wraca na poziom ~14psi. Prędkość auta nie spada.
Wcześniej jeździłem eko ( kręciłem silnik w mieście do 2k) ostatnio (od paru miesięcy gdy zauważyłem że mam turbo- myślałem że ten silnik niema) zacząłem kręcić do 3k
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C3 ) Silnik Diesel -uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.