Witajcie
Walczę z problemem szarpania przy około 2tys obr. Auto dostaje nieregularnej czkawki, pojawia się przy bardzo delikatnym przyspieszaniu bądź przy utrzymywaniu prędkości.
Wymieniłem dotąd świece, cewkę, filtry, olej, przepustnica wyczyszczona, rozrząd nowy na blokadach zakładałem. Poprawy brak błędów również nie ma.
Map na wolnych obrotach podaje wartość 380.
Potencjometr przepustnicy raczej nie ma przerwy sprawdzałem lexią niestety są duże lagi i mogłem coś przeoczyć.
Ciśnienie 3 bary na listwie.
Z ciekawostek w akcie desperacji odłączałem wszystko po kolei. Po odłączeniu zaworu EGR problem znika całkowicie.
Ucieszony kupiłem nowy Delphi i problem pozostał.
Wygląda to na przesterowanie tego zaworu.
Macie jakieś pomysły?
Witamy.
A przy odłączeniu przepływomierza zmienia pracę silnika?
Cytat:
Po odłączeniu zaworu EGR problem znika całkowicie.
Być może przepływomierz przekłamuje wartość które również przekazuje do egr lecz też może być nie właściwym sterowaniem zaworem od egr co warto spróbować jej przeczyścić bądź podmienić o ile masz tutaj możliwość. _________________ http://citroen.auto.com.pl/forum/regulamin.php
Regulamin to nie wróg, a przyjaciel który uchroni Ciebie przed kwarantanną.
Jak ma egr to powinien być i nr części to B1931 _________________ http://citroen.auto.com.pl/forum/regulamin.php
Regulamin to nie wróg, a przyjaciel który uchroni Ciebie przed kwarantanną.
Podaj numer vin dla weryfikacji, bo takowe oznaczenie silnika to za mało. _________________ http://citroen.auto.com.pl/forum/regulamin.php
Regulamin to nie wróg, a przyjaciel który uchroni Ciebie przed kwarantanną.
Ty nie masz map sensor i on całkiem inaczej wygląda, a czujnik ciśnienia *(podciśnienia) w dolocie jest i również pełni rolę jako przepływomierz stąd tak napisałem, a nie inaczej. _________________ http://citroen.auto.com.pl/forum/regulamin.php
Regulamin to nie wróg, a przyjaciel który uchroni Ciebie przed kwarantanną.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.