C4 GP I silnik 1.8 PB+ LPG STAG - pytania eksploatacyjne
Witam wszystkich
Jestem tuż przed kupnem C4 GP I silnik 1.8 PB + LPG STAG z 2007 roku. Wersja... nie wiem jaka, ale najuboższa z mozliwych (klima manual, brak nawiewów w słupkach B, brak schowków przed siedzeniami z tyłu, zdarzaki czarne).
I mam kilka pytań:
1) Brak nawiewów z słupkach B
Są tam takie zaślepki. Czy czasem nie jest tak, że jest tam doprowadzony kanał z nawiewem, tylko jest zaślepiony? Czy nie wystarczy czasem wymontować tej zaślepnki i włożyć tam kratkę z regulacją by cieszyc się nawiewem?
Te nawiewy dla mnie są mega ważne, gdyż z tyłu będzie jeździć 3 dzieci lub 2`ka, a 3`cie dziecko samotnie w 3`cim rzędzie. I latem bez nawiwu z klimatyzacji przy 35 stC na zewnątrz, mogą mi się tam ugotować
2. Brak schowków przed siedzeniami z tyłu
Otwory są zaślepione takimi płytkami z platikowymi śrubami na krzyżak. Właściciel nigdy tam nie zaglądał. Skoro jest ta pokrywa, to musi być tam otór na schowek. Czy czasem nie jest tak, że wystarczy włożyć tam schowek i po kłopocie?
3. Koszt wymiany rozrządu i wszystkich filtrów, olejów
Mój francuski mechanik, wycenił koszt wymiany całego rozrządu+filtry+olej na porządnych częsciach z robocizną, na 2 tys PLN. 3 lata temuprzy zakupie SCENIC`a płaciłem u niego ok 1000-1200 zł - nie pamiętam dokładnie. Ja rozumiem, ze robocizna podrożała. Ale czy czasem nie przesadza z cenami??
Re: C4 GP I silnik 1.8 PB+ LPG STAG - pytania eksploatacyjne
promyk5 napisał:
Witam wszystkich
Jestem tuż przed kupnem C4 GP I silnik 1.8 PB + LPG STAG z 2007 roku. Wersja... nie wiem jaka, ale najuboższa z mozliwych (klima manual, brak nawiewów w słupkach B, brak schowków przed siedzeniami z tyłu, zdarzaki czarne).
I mam kilka pytań:
1) Brak nawiewów z słupkach B
Są tam takie zaślepki. Czy czasem nie jest tak, że jest tam doprowadzony kanał z nawiewem, tylko jest zaślepiony? Czy nie wystarczy czasem wymontować tej zaślepnki i włożyć tam kratkę z regulacją by cieszyc się nawiewem?
Podaj VIN, ale raczej będzie trzeba dołożyć kanały.
Cytat:
2. Brak schowków przed siedzeniami z tyłu
Otwory są zaślepione takimi płytkami z platikowymi śrubami na krzyżak. Właściciel nigdy tam nie zaglądał. Skoro jest ta pokrywa, to musi być tam otór na schowek. Czy czasem nie jest tak, że wystarczy włożyć tam schowek i po kłopocie?
Tego nie wiem
Cytat:
3. Koszt wymiany rozrządu i wszystkich filtrów, olejów
Mój francuski mechanik, wycenił koszt wymiany całego rozrządu+filtry+olej na porządnych częsciach z robocizną, na 2 tys PLN. 3 lata temuprzy zakupie SCENIC`a płaciłem u niego ok 1000-1200 zł - nie pamiętam dokładnie. Ja rozumiem, ze robocizna podrożała. Ale czy czasem nie przesadza z cenami??
Jak dla mnie cena zbyt wysoka, rozrząd kosztuje około 350zł, wymiana powinna kosztować około 350-500zł.
Powinna być podobna cena jak za scenica.
Re: ( Citroen C4 Picasso ) C4 GP I silnik 1.8 PB+ LPG STAG - pytania eksploatacyjne
Witaj.
Nie wiem po co kupujesz takiego auta skoro masz więcej wymagania niż co auto posiada.
Cytat:
I mam kilka pytań:
1) Brak nawiewów z słupkach B
Są tam takie zaślepki. Czy czasem nie jest tak, że jest tam doprowadzony kanał z nawiewem, tylko jest zaślepiony? Czy nie wystarczy czasem wymontować tej zaślepnki i włożyć tam kratkę z regulacją by cieszyc się nawiewem?
Zbyt byłoby za proste, aby to działało, bo raz, że nie ma kanałów na nawiewu, a drugi to nie ma dwustrefową klimatyzację więc i tak w trzecim rzędzie sam nawiew nie pomoże i nie wstawisz z pierwszego rzędu, bo sam nawiew brane jest drugiej strefy klimatyzacji którego nie ma, bo musiałby być jeszcze w tylnej części parownik wraz z wentylatorem, a to już następne koszty i przeróbki całej klimatyzacji oraz ponownie nabicie czynnika z większym ilości niż mając w standardzie więc, nie wiem czy się opłaca zwłaszcza, że szukasz tańszego auta.
Cytat:
wycenił koszt wymiany całego rozrządu+filtry+olej na porządnych częsciach z robocizną, na 2 tys PLN.
Biorąc pod uwagę co się kupuje i za ile oraz jakość część wraz z robocizną to nie jest dużo. _________________ http://citroen.auto.com.pl/forum/regulamin.php
Regulamin to nie wróg, a przyjaciel który uchroni Ciebie przed kwarantanną.
Re: ( Citroen C4 Picasso ) C4 GP I silnik 1.8 PB+ LPG STAG - pytania eksploatacyjne
Dobry wieczór
Ja osobiście płaciłem za wymianę rozrządu w ASO i zapłaciłem 1580 PLN z częściami, wymienili równie uszczelniacz wału, więc uważam, że te 2 klocki to przesada i to duża. W normalnym warsztacie wymiana to góra 400 - 500 PLN + części ok 400 - 500. Prosty rachunek wymiana w Twoim aucie rozrządu to kwota 800 - 1000 PLN.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C4 Picasso ) Oceń swoje auto - opinie i testy użytkowników
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.