Witam, przez przypadek dolalem 0.6l plynu lds do ukladu chlodzenia . Po paru dniach na chwile wyskoczyl mi komunikat o malej ilosci plynu chlodniczego , sprawdzilem w zbiorniczku i poziom jest prawidlowy ale widze ze ten plyn lds unosi sie na gorze. Czy wystarczy jak sciagne z gory ten wlany plyn czy lepiej wymienic caly plyn w ukladzie chlodzenia ? Jezeli lepiej wymienic i wyplukac uklad to ile potrzebuje nowego plynu oraz jak poprawnie sposcic stary plyn i wlac nowy?
2 pytanie jak przeczyscic rurki od spryskiwaczy bo na tylka szybe w ogole nie leci a na przednia lewy spryskiwacz ledwo ledwo a prawy ok. Pompka slychac ze pracuje.
3 pytanie - wymienilem z tylu zaciski , tarcze i klocki i teraz po paru godzinach na postoju tyl auta doslownie lezy na glebie ,czy po juz prawidlowym dolaniu plynu lds uklad sie zapowietrzyl? Czy jeszcze musze dolac ?
Citroen c5 kombi 2.2 hdi 133km z 2004r
Prosze o wyrozumialosc jezeli takie tematy juz byly ale szukalem i nie znalazlem odpowiedzi a ww pytania
Witam, przez przypadek dolalem 0.6l plynu lds do ukladu chlodzenia . Po paru dniach na chwile wyskoczyl mi komunikat o malej ilosci plynu chlodniczego , sprawdzilem w zbiorniczku i poziom jest prawidlowy ale widze ze ten plyn lds unosi sie na gorze. Czy wystarczy jak sciagne z gory ten wlany plyn czy lepiej wymienic caly plyn w ukladzie chlodzenia ? Jezeli lepiej wymienic i wyplukac uklad to ile potrzebuje nowego plynu oraz jak poprawnie sposcic stary plyn i wlac nowy?
Najlepiej by było spuścić cały, do pustego układu wchodzi 8,8l płynu. Spuszczasz dolnym wężem od chłodnicy, zalewasz przez zbiorniczek wyrównawczy, potem trzeba pamiętać o odpowietrzeniu układu.
Cytat:
2 pytanie jak przeczyscic rurki od spryskiwaczy bo na tylka szybe w ogole nie leci a na przednia lewy spryskiwacz ledwo ledwo a prawy ok. Pompka slychac ze pracuje.
Przedni spryskiwacz - otwierasz maskę i od dołu widać wężyki do spryskiwaczy, zdejmujesz z spryskiwacza i od góry dmuchasz sprężonym powietrzem. Z tylnym można próbować tak samo.
Cytat:
3 pytanie - wymienilem z tylu zaciski , tarcze i klocki i teraz po paru godzinach na postoju tyl auta doslownie lezy na glebie ,czy po juz prawidlowym dolaniu plynu lds uklad sie zapowietrzyl? Czy jeszcze musze dolac ?
Bardziej to wygląda na problem z cięgnem od korektora wysokości, do sprawdzenia, przeczyszczenia ewentualnie wymiany.
Co do wymiany płynu chłodniczego to gdzie szukać odpowietrznikow? Jeden widzę chyba przy termostacie taki niebieski korek jak od wentyla a drugi przy chlodnicy, są jeszcze jakieś ?
[/quote]Bardziej to wygląda na problem z cięgnem od korektora wysokości, do sprawdzenia, przeczyszczenia ewentualnie wymiany.[quote]
Możesz więcej napisać na temat tego ciągu? Gdzie tego szukać i jak sprawdzić ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.