Witam jestem posiadaczem c5 mk2 z 2005r bp gaz mam problem z brakiem nadmuchu jestem przekonany że to rezystor zgodnie z waszymi wpisami szukałem zielonych wtyczek z prawej strony nawet zdemntowalem schowek. Niestety nie mogę tego zlokalizować więc proszę o jakieś foto lub filmiki jak to wyciągnąć
Musisz wymontować kubeł schowka (otwórz pokrywę schowka, u góry są 3 śrubki, po bokach dwie , zamknij pokrywę i pod jej dolną krawędzią znajdziesz jeszcze 3 lub 4 śrubki. Wszystkie na torx)
Po jego wyjęciu po lewej stronie zobaczysz dwie zielone wtyczki - są wetknięte w ów sterownik. Do jego wymontowania musisz odkręcić dwa wkręty (klucz nasadka 8mm) i wysuwasz drania w stronę drzwi.
Potrzebujesz tranzystor H80NF55-08 (taki tam jest) i pastę termoprzewodzącą do procesorów. Oczywiście lutownica i cyna też się przyda.
Musisz wymontować kubeł schowka (otwórz pokrywę schowka, u góry są 3 śrubki, po bokach dwie , zamknij pokrywę i pod jej dolną krawędzią znajdziesz jeszcze 3 lub 4 śrubki. Wszystkie na torx)
Po jego wyjęciu po lewej stronie zobaczysz dwie zielone wtyczki - są wetknięte w ów sterownik. Do jego wymontowania musisz odkręcić dwa wkręty (klucz nasadka 8mm) i wysuwasz drania w stronę drzwi.
Potrzebujesz tranzystor H80NF55-08 (taki tam jest) i pastę termoprzewodzącą do procesorów. Oczywiście lutownica i cyna też się przyda.
Dzięki powiem tak ocYwisci są tam te śrubki 8mm ale wtyczka jest jedna innego koloru i pojedyncze obok idzie gduba wiązka kabla potem wyzej też jest coś do odkrecenia na te same śrubki tylko mniejsza kostka rano spróbuję to odkręcić i podeślę fotkę
Jak dobrze pamiętam to rezystor odpowiedział y za napęd dmuchawy znajduje się po stronie kierowcy a dokładnie na wysokości pedału gazu w środkowej części konsoli.
W 90% usterka leży po stronie styków a jeśli kontakt nie pomoże to awaria leży po stronie opornika/kości na płytce
Jak dobrze pamiętam to rezystor odpowiedział y za napęd dmuchawy znajduje się po stronie kierowcy a dokładnie na wysokości pedału gazu w środkowej części konsoli.
W 90% usterka leży po stronie styków a jeśli kontakt nie pomoże to awaria leży po stronie opornika/kości na płytce
tak zgadza sie w tym modelu wiatrak jest po stronie kierowcy i jest on zintegrowany z rezystorem (opornicą)
możesz mi powiedzieć o jakie styki chodzi czy to te które idą do panelu sterującego środkowej konsoli?
Ja pisałem ten post to wiatrak wogóle nie chciał chodzić, teraz odpala od razu lub muszę wrzucić na zero i ustawić na nowo prędkość nadmuchu , albo pochodzi chwile i się wyłączy i wtedy ponownie na zero i ponowne ustawianie prędkości i działa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Wnętrze-klimatyzacja-konsola-nawiew
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.