Witam, panowie mam problem którego nikt nie może pomóc mi rozwiązać. Podczas dodawania gazu przy ruszaniu lub też na postoju ( nie ma znaczenia czy lewarek jest na pozycji P, D, N ) słychać taki pojedynczy "klik", "stuk" gdzieś przy silniku, słychać to tylko podczas dodawania gazu gdy auto chodzi na wolnych obrotach tzn. przy pierwszym delikatnym naciśnięciu pedału gazu z wolnych obrotów. Również słychać to jak auto się zatrzyma w ostatniej fazie przed samym zatrzymaniem np: przy dojeździe do świateł. Wymieniłem niepotrzebnie dużo części z zawieszenia ale nic nie pomogło. Mechanik sugeruje że może to być jakiś elektromagnes który coś załącza i rozłącza w pierwszej fazie przy dodawaniu gazu i też przy zatrzymaniu się w ostatniej fazie. Moje auto to C5 III hydro automat 2.0 hdi.
Przy klimie jest podobne ale to nie to A u mnie jest za kazdym razem jak dotykam pedalu gazu z jałowych obrotów. Przy kazdym ruszaniu autem i jak wcześniej opisałem.
Sluchaj ja tez mam podobnie ja oposales, tyle ,ze ja podejrzewam hamulce(klocki maja jakis ruch w zaciskach),badz cos w zawieszeniu jakas nieszczelnosc z hydro, badz zaworek bezpieczenstwa(jak taki jest),ale u mnie tez nikt tego problemu nie potrafi rozwiazac
No to jest nas dwóch, jeździłem po specach też po skp oraz różnych magikach i nikt nie zdiagnozował tej wkurzajacej usterki. Układ mam szczelny bo niedawno wymieniałem przedni siłownik luzów też nie mam sprawdzone wiele razy na kilka sposobów a jednak coś kurcze pojedynczo "pyka, klika, stuka". Myślałem też że to może zaciski ale slychac to nawet bez wrzucenia biegó. Ręce opadają.
Przy automacie jest to normalne rzecz, bo musi załączyć bieg podczas próby dodania pedału przyspieszenia i niestety to jest elektronika i inna skrzynia niż alt4. Tak więc, musimy się przyzwyczajać
Jak by tak było jak mówisz to troche mnie to powiedzmy " uspokaja " aczkolwiek jest to od niedawna. Jak go kupiłem to tego nie było. Zbliza mi się kolejna wymiana dynamiczna oleju w skrzyni za kilka tys. wiec może po wymianie ustanie.
jeździłem autkiem w trybie śnieżynki gdzie bieg ustawiony na położeniu 3 i nawet wtedy przy trochę gwałtowniejszym hamowaniu słychać takie stuk (syknięcie) i nawet jak się nie zatrzymam a dodam gazu to pojawia się to syknięcie....a skrzynia biegu nie zmienia cały czas 3 wiec.......???takie same objawy są gdy przełożenie automatu idzie w "manual" identyczne objawy, bez zmiany biegu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.