Przebiegi robię małe bo w tygodniu 5x2x2km weekendy czasami 190km stąd wcześniej zawsze benzyna. A że nie chcę nic innego jak C5 i ciężko o benzynę bo tutaj króluje 2.0 HDi z racji małych małych przebiegów poszukuje benzyny.
Wybór jest wspaniały, mam identyczne jak z linku. Super auto. Wysoka wersja. Jeśli okaże się sprawny technicznie to brać i się nie zastanawiać bo za chwilkę go nie będzie. Radzę sie śpieszyć, ponieważ cena za ten egzemplarz jest rewelacyjna i popyt na nie jest bardzo duży
Auto jest bardzo trwałe, hydro to bardzo mocny punkt tego samochodu ( bezawaryjne ), przy kupnie należy sprawdzić czy siłowniki są suche.
Kierownica prawdopodobnie nie od tego auta, powinna mieć aluminiowe wstawki.
Coś mi się zdaje, że jest problem z elektrycznym hamulcem postojowym, o czym świadczy równiez napis SERWIS. Wszystko trzeba sprawdzić przed kupnem i zweryfikować koszta ew naprawy.
Umawiam się na piątek na oględziny i jak będziesz ok to od razu do ASO na przegląd przed zakupem.
Dzięki za opinię
Edit:
Xeo napisał:
Zadzwoniłem celem umówienia się na oględziny i wyszły mankamenty
1. nie działająca klimatyzacja - nie załącza się sprężarka
2. problem z hamulcem elektrycznym - podobno jakaś sprężyna do wymiany
3. rdzewiejące błotniki przód
Czy przy tych mankamentach nadal jest warty uwagi?
Ciekawe co jeszcze może wyjść na serwisie ASO
No nic podjadę zobaczę jak wygląda na żywo i jak będzie w miarę ok to do ASO niech wycenią naprawę. W między czasie dopytam się znajomego mechanika o koszty naprawy aby mieć punkt odniesienia.
Klimatyzacja nie działa bo pewnie jest skraplacz dziurawy i nie ma czynnika. Naprawa ok 600 pln.
Z tego co mi telefonicznie powiedziano to nie załącza się w ogóle sprężarka.
Zobaczymy bo 5 min od samochodu mam duży warsztat specjalizujący się we francuzach, a kawałek dalej ASO Citroen.
Zostanawiam się czy lepiej do ASO czy w warsztacie go sprawdzić
Nie rezygnuj tak łatwo, kolego błotnik mógł być faktycznie puknięty i nie naprawiany, natomiast uwierz mi, że gdyby autko było sprawne techniczne i nie wymagałoby większej naprawy to warto sie zastanowić. On ma rewelacyjne wyposażenie i naprawdę niską cenę, a pewnie jeszcze coś do ucięcia ze względu na usterki. Za taki samochód wołają ok 30 tyś PLN. Już niedługo te auta to będą białymi krukami.
HDI masz pod dostatkiem i są dużo tańsze, ale na twoją jazdę nie nadaje się diesel.
Zastanów się i nie poddawaj.
Tylko sprawdź dokładnie, nawet w ASO jeśli Ci zależy.
Posprawdzaj szczeliny na przodzie,czy są równe, jak wyglądają podłużnice z przodu.Sprężarka klimy się nie załączy jak niema czynnika,a przy obecnej temp.może być sprawna i też się nie załączy(pomiędzy (-3)a(+3) stopnie.)Weź latarkę i sprawdź czy jest tłusta plama za wentylatorem na skraplaczu,będziesz miał pewność,że to to i konkret do negocjacji .Najczęściej tam właśnie koroduje.
Ale trzeba uważać na "bezwypadki"Na alle... Widzę egzemplarz,który czeka na właściciela już 1,5 roku .Gołym okiem widać,że miał przygody...
Ale cena spadła o 3k _________________ Jak mogie to pomogie.
Posiadam DiagBox-a
Dołączył: 05 Paź 2015 Posty: 307 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: BYŁ C5 III 2.0 HDi 163KM, jest coś o wiele piękniejszego, ale też francuzik ;)
Piwa: 8/2
Wysłany: Sob 15 Gru 2018, 20:07
Temat postu:
Re: ( Citroen C5 ) C5 III 2.0 LPG 2009
Xeo napisał:
podobno we Włoszech nie był to standard Exclusive
Skoro to auto z Włoch, to od razu bierz miernik. Tam po ulicach jeździ więcej aut po dzwonach, często nawet nie naprawionych, niż całych. Raz z ciekawości liczyłem takie uszkodzone auta, stojąc w Rzymie na przystanku. Wyszło prawie po równo, całych i uszkodzonych. Do tego, widziałem je tylko z 1 strony, więc te, które brałem za całe, po drugiej stronie mogły być uszkodzone Włosi to na pewno jedni z większych "flejtuchów" jacy są, jeśli chodzi o dbanie o auta. Kiedyś widziałem samochody ściągane od nich. DRAMAT. W środku totalny chlew.
Ten zresztą też widać, że ma plamy na siedzeniu. Choć może zrobione już przez obecnego właściciela.
Najbardziej zastanawia mnie jednak 1 rzecz. PRZEBIEG.
Nie ma bata, żeby był prawdziwy. Ja mam auto z 2011 (choć diesel) i mam obecnie 199 000. A tu masz 79 000 a auto 2 lata starsze.
Dwa. Po co ktoś sprzedaje auto z takim przebiegiem? Przecież to prawie nóweczka. Silnik ledwo na dotarciu (przy założeniu, że jakimś cudem byłby prawdziwy).
Spróbuj zagrać z gościem w coś takiego, że zapytaj w jakim stanie jest to auto. Jak będzie zapewniał, że wszystko super, igła itp. to zapytaj czy podjedzie z Tobą do ASO albo na warsztat. Jak powie tak, to zapytaj czy jeśli ASO stwierdzi, że stan mocno odbiega od tego co deklaruje, to czy zwróci kasę za przegląd Jak kategorycznie stwierdzi, że nie, to chyba nie ma co sobie głowy zawracać.
A jak masz daleko to ew. może wykup sobie oględziny, które robią te firmy zewnętrzne. Dostaniesz raport i będziesz wiedział co i jak.
Kawałek drogi niestety mam (z Warszawy do Krakowa ) i przebieg też mocno mnie zastanawia. Zadzwonię w poniedziałek i zobaczymy jak się potoczy rozmowa.
Coraz bardziej zaczynam się kierować ku wersji dieselowskiej bo tam jest w czym przebierać w okolicy co jestem w stanie obejrzeć bez większych kosztów.
Oczywiście wolałbym PB+LPG czy też PB ale to szukanie igły w stogu siana niestety a ja nie mam na ten moment czasu na to bo moja Astra nie wiadomo ile jeszcze się będzie toczyła :/
Dołączył: 05 Paź 2015 Posty: 307 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: BYŁ C5 III 2.0 HDi 163KM, jest coś o wiele piękniejszego, ale też francuzik ;)
Piwa: 8/2
Wysłany: Nie 16 Gru 2018, 12:14
Temat postu:
Re: ( Citroen C5 ) C5 III 2.0 LPG 2009
Xeo napisał:
Coraz bardziej zaczynam się kierować ku wersji dieselowskiej bo tam jest w czym przebierać w okolicy co jestem w stanie obejrzeć bez większych kosztów.
Ja mam 2.0 HDi 163KM. Fantastyczny silnik. Nie bierze oleju, bardzo ekonomiczny (trasa ponad 300km przy prędkości 150km/h, spalanie wyszło 6,7). Co prawda, przydałoby się żeby miał z 200 koni, ale na początku na pewno odczujesz różnicę.
Ja zmieniałem Mazdę 6, 2.0 benzyna, 141 koni (a więc coś jak ta Cytryna, którą się interesowałeś) na tego Citroena. Powiem Ci, że na początku czułem ogromną różnicę w dynamice jazdy.
Ja też szukając C5 najpierw chciałem 2.0 benzynkę żeby zrobić pod LPG (ale sam chciałem zlecić montaż bo wtedy wiem co wkładam). W związku z tym, że nic ciekawego nie znalazłem, a trafiła się wersja w dieslu blisko mnie, to wziąłem diesla. Nie mam wersji z hydro, z xenonami ani elektrycznymi fotelami. Dzięki temu, mam spokój z [cenzura]łami Elektryczne fotele i xenony przerabiałem w Maździe. Miałem dość Hydro jak widać po forum, też ma swoje bolączki, a nawet jak działa dobrze to masz do wyboru, albo komfort jazdy, ale już bardziej sportowo nie zaszalejesz (zwłaszcza na zakrętach). Albo masz zwykłą wersję (która i tak jest mega wygodna) i jeździsz pewnie jak chcesz
Ja swoim zrobiłem od zakupu 59 000km. Odpukać, zero problemów (a mam 199 000). Tylko profilaktycznie zrobiłem rozrząd. Ostatnio zmiana tarcz i klocków z przodu, wraz z końcówkami drążków. Wsadziłem nowy aku. Kupione nowe opony lato i nowe zimówki. Szyba z przodu wymieniona bo na trasie dostałem kamieniem Do tego wymiana filtrów i oleju co 10-15 tysięcy km. To wszystko. Jak widzisz, wszystko to sprawy eksploatacyjne. Teraz tylko muszę wymienić 2 czujniki cofania bo padły, więc pierwsza usterka mechaniczna
Niedawno podpiąłem go pod kompa bo wyskoczył check engine (okazało się, że od paliwa bo nie zdążyli zmienić na zimowe, a wtedy trochę mróz w nocy złapał). Zanim dojechałem do mechanika to błąd zgasł. Mechanik powiedział jednak, że mój Citroen był dopiero 2 raz podpinany pod kompa, od nowości ! To świadczy, że nic się z nim nie działo. Oby tak dalej było Tylko dlatego jeszcze go trzymam bo z jednej strony korci wymiana na coś nowszego, ale z drugiej, szkoda mi pozbyć się tak dobrego egzemplarza.
Mam auta od 18 lat. Był Fiat, Skoda, 3 rodzaje Fordów, Mazda. Cytrynka jest z tego towarzystwa zdecydowanie najlepsza.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Oceń swoje auto - opinie i testy użytkowników oraz porady przed kupnem auta.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.