Witam. Mam pytanie czy to normalne że słonik 3.0 157PS zaczyna tracić na mocy od 3 tys obr?. Do 3 tys rwie jak szalony. Od 3 tys czuć mocne przyduszenie. Max 3.500 obr idzie wykręcić na 2/3/4/5 biegu. Z wozem nic szczególnego się nie dzieje. Ładnie pali zimny, ciepły, nadmiernie nie dymi (no chyba że pedal w podłogę wtedy puści dyma na chwilę). Wymienione wszystkie możliwe filtry, brak błędów czy kontrolek. A może jestem przewrazliwiony i tak ma być. W końcu to dość nisko obrotowy silnik.
Ostatnio zmieniony przez Szofer77 dnia Czw 25 Paź 2018, 10:22, w całości zmieniany 1 raz
Może lepiej zapytam co oznacza w profilu 157 PS a w opisie napisałeś 160 PS?
Popraw na zgodnie przeznaczeniem pojazdu, bo nie wiadomo o jaki silnik mowa a jest kilka o innym oznaczeniu silnika oraz założyłeś w dziale Jumpy a Ty masz zdaje się Jumper co niby podobne nazwy, ale to dwa inne całkiem modele.
Z twojego opisu wygląda na to, że auto jest w trybie awaryjnym albo przełącznik sprzęgła na pedałem jest uszkodzony.
Proponuję podłączyć pod komputer i wspomniane wersję sprawdzić czy działają, bo tak to nic nie pokaże i ograniczenie zaczyna się od 4020 do 4250 obrotów na minutę.
Może lepiej zapytam co oznacza w profilu 157 PS a w opisie napisałeś 160 PS?
Popraw na zgodnie przeznaczeniem pojazdu, bo nie wiadomo o jaki silnik mowa a jest kilka o innym oznaczeniu silnika oraz założyłeś w dziale Jumpy a Ty masz zdaje się Jumper co niby podobne nazwy, ale to dwa inne całkiem modele.
Z twojego opisu wygląda na to, że auto jest w trybie awaryjnym albo przełącznik sprzęgła na pedałem jest uszkodzony.
Proponuję podłączyć pod komputer i wspomniane wersję sprawdzić czy działają, bo tak to nic nie pokaże i ograniczenie zaczyna się od 4020 do 4250 obrotów na minutę.
Rzeczywiście pomyliłem dział. Chodzi o silnik 157PS. Nie znam oznaczenia. Już tak napisałem 160PS z racji że to powszechnie obowiązujące powiedzenie przypisane pod ten silnik. Dokładnie 115,5 KW. Przełącznik sprzęgła? Zaglądałem tam. Jest tam pompa tylko i jakiś czujnik. A zaglądałem że względu na luz na pedale około 2 cm.
Ten czujnik nad pedałem trzeba sprawdzić i najlepiej komputerem diagnostycznym. (Na desce nie pokaże tego czujnika, ale w paramentach oraz błąd niespójność sprzęgła może pokazać w komputerze diagnostycznym. Usterka czujnika może odcinać prędkość max obrotów silnika). Dlatego polecam podłączyć pod komputer w celu weryfikacji, bo może być inna przyczyna.
Podaj numer vin dla weryfikacji, bo jak 157 PS to ma 116 KW, chyba, że to jako autobus.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen Jumpy ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.