Witam
Czy jest możliwość wymiany go bez dostępu do kanału ?
jaki byłby potrzebny klucz ? w jaki sposób go podłączyć - który wężyk gdzie ?
Na czujniku jest tylko biała kropka na jednym z krócćów .
Czy trzeba robić jakąś adaptację tego czujnika ?
Obecnie mam 80% zapchania FAP i ostatnia odległość od ostatniego wypalenia 1380 Km , ciśnienie w stanie spoczynku przed FAP - 0 Bar , po przygazowaniu 20 - 30 Bar. Wygląda chyba na uszkodzony czujnik.
pozdrawiam
Tomasz
Obcielo mi cały poprzedni wątek. Sproboj jak masz lexie i zanim wydasz pieniążki, uruchomić w Lexii procedurę wypalania filtra w trakcie jazdy (nie na postoju) - w diagboxie są 2opcje wypalania. Zanim uruchomisz procedure to będziesz miał dokładną instrukcje w DB- silnik min 70stopni, i przez określony czas(chyba 10min jak pamiętam) nie można zmniejszyć predkosci poniżej 60km/h. To Cie nic nie kosztuje poza przejazdzka:) procedure uruchom podczas jazdy powyżej 60km/h.
Sproboj wypalić ale tak jak pisałem w trakcie jazdy(programowo) to Cie nic nie kosztuje. Bo kilometrazowo patrząc to jest średnio ciekawie, ale procentowo nie ma tragedii. U m ie czasami się wypala jak ma 70procent a czasami 90procent.
Witam
Czy jest możliwość wymiany go bez dostępu do kanału ?
jaki byłby potrzebny klucz ? w jaki sposób go podłączyć - który wężyk gdzie ?
Na czujniku jest tylko biała kropka na jednym z krócćów .
Czy trzeba robić jakąś adaptację tego czujnika ?
Obecnie mam 80% zapchania FAP i ostatnia odległość od ostatniego wypalenia 1380 Km , ciśnienie w stanie spoczynku przed FAP - 0 Bar , po przygazowaniu 20 - 30 Bar. Wygląda chyba na uszkodzony czujnik.
pozdrawiam
Tomasz
Kolego, jakbyś miał uszkodzony czujnik to bys miał błąd silnika. Jeśli na postoju po przygazówce ciśnienie wzrasta do 30 mbar to wszystko jest OK. Wypalanie fapa robi się wtedy jak cisnienie na biegu jałowym jest 30 lub więcej mbar i często się wypala. U Ciebie to bym zaczał od sprawdzenia czy wogóle masz fapa, bo może został usunięty przez poprzedniego właściciela. U mnie w MK1 w 2.2 hdi na trasie też czasami wypalał się co 1100km a na mieście co 800km. W MKIII jest dużo częściej.
80% zapchania oznacza procent napełnienia cerem czyli ile jeszcze zostało do wymiany filtra (ok. 50k km). Można to wyzerować tylko poprzez wymianę filtra w DB, ale trzeba też go wypłukać wodą aby pozbyć się tlenku ceru z kanalików.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.