Witam, mam pytanie odnośnie benzynwego silnika 2.0. Czy w citroenach c5 występowały 2 rodzaje tego silnika? Tzn wersja 140KM i 143KM? Raz widzę, że jest 2.0 a raz 2.0i i przyznam że zgłupiałem. Jedzie właśnie do mnie samochód z silnikiem 2.0i (2008r), po sprawdzeniu nr vin na darmowych stronkach wychodzi mi że 143KM. Czy ten silnik nadaje się do zagazowania?
Mój C5 III z 2008r. ma 103 kW co w przeliczeniu na konie daje 140,08 KM. Raczej nie było 143 KM, ja o takiej mocy nie słyszałem. Mój silnik ma oznaczenie RFJ, Twój jak wynika z VIN też ma oznaczenie RFJ, bo takie trzy literki masz w VINie. 2.0 benzyna to jest to samo co 2.0i. , różnie różni autorzy piszą. Na pewno ten silnik jest na wtrysku pośrednim-do kolektora ssącego i ma zmienną fazę na wałku zaworów ssących. Nie ma zaworu EGR, nie ma dwumasowego koła zamachowego. Wystepował wyłącznie ze skrzynią 5-biegową manualną lub 4 biegowym automatem AL4. Doskonale i łatwo nadaje się do LPG.
Mój C5 III z 2008r. ma 103 kW co w przeliczeniu na konie daje 140,08 KM. Raczej nie było 143 KM, ja o takiej mocy nie słyszałem. Mój silnik ma oznaczenie RFJ, Doskonale i łatwo nadaje się do LPG.
Dokładnie jest tak jak kolega pisze, nic dodać nic ująć, potwierdzam.
Witam, mam pytanie odnośnie benzynwego silnika 2.0. Czy w citroenach c5 występowały 2 rodzaje tego silnika? Tzn wersja 140KM i 143KM? Raz widzę, że jest 2.0 a raz 2.0i i przyznam że zgłupiałem. Jedzie właśnie do mnie samochód z silnikiem 2.0i (2008r), po sprawdzeniu nr vin na darmowych stronkach wychodzi mi że 143KM. Czy ten silnik nadaje się do zagazowania?
VF7RDRFJC54003660 - nr vin
Tak, kolego wychodziły nawet w 3 wersjach 136km, 140km i 143km , Ten ostatni jest oznaczony jako CITROEN C5 2.0i 16V SX i ma 105 kw i błędnie piszą Ci którzy mówią, że jest tylko jeden rodzaj tego silnika. _________________ Citroen C5 II (RC_) 2.0 16V (RCRFJB, RCRFJC) (RFJ (EW10A)) 1997ccm 140KM/103kW 2004/09-
Dołączył: 20 Maj 2016 Posty: 1451 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wyżyna Lubelska Posiadane auto: Citroën, C8, Exclusive, 2.2 HDi ML6CL, 2005... i jakieś dwa niemieckie.
Piwa: 84/53
Wysłany: Pon 13 Cze 2022, 21:00
Temat postu:
Re: ( Citroen C5 ) Silnik 2.0 benzyna
Były trzy rodzaje EW10 w C5:
EW10J4 (RFN w numerze VIN) - 136 KM, w C5 I i II, pośredni wtrysk (pod LPG)
EW10D (RLZ w numerze VIN) - 140 KM, w C5 I (wycofany ze względu na słabą sprzedaż), bezpośredni wtrysk, montaż gazu niezalecany
EW10A (RFJ w numerze VIN) - 143 KM, w C5 III, zmienne fazy rozrządu, pośredni wtrysk
Różne publikacj podają różne dane dotyczące mocy, podane przeze mnie powinny być poprawne, ale najistotniejszy w identyfikacji jest kod silnika w numerze VIN. _________________ Do poczytania:
http://citroen.auto.com.pl/forum/regulamin.php ZPAwww.francuskie.pl Moje C8
Było fajnie... a potem przekroczył 270 tysięcy :p
EW10J4 (RFN w numerze VIN) - 136 KM, w C5 I i II, pośredni wtrysk (pod LPG)
EW10D (RLZ w numerze VIN) - 140 KM, w C5 I (wycofany ze względu na słabą sprzedaż), bezpośredni wtrysk, montaż gazu niezalecany
EW10A (RFJ w numerze VIN) - 143 KM, w C5 III, zmienne fazy rozrządu, pośredni wtrysk
Różne publikacj podają różne dane dotyczące mocy, podane przeze mnie powinny być poprawne, ale najistotniejszy w identyfikacji jest kod silnika w numerze VIN.
raczej już silniki 143 konne były montowane w citroenach C5 II , oto dane VIN z mojego auta z 2005 roku
C5 II HATCHBACK 5DRZW 2.0 i 16V 143 (EW10A) BVM 5
EW10J4 (RFN w numerze VIN) - 136 KM, w C5 I i II, pośredni wtrysk (pod LPG)
EW10D (RLZ w numerze VIN) - 140 KM, w C5 I (wycofany ze względu na słabą sprzedaż), bezpośredni wtrysk, montaż gazu niezalecany
EW10A (RFJ w numerze VIN) - 143 KM, w C5 III, zmienne fazy rozrządu, pośredni wtrysk
Różne publikacj podają różne dane dotyczące mocy, podane przeze mnie powinny być poprawne, ale najistotniejszy w identyfikacji jest kod silnika w numerze VIN.
raczej już silniki 143 konne były montowane w citroenach C5 II , oto dane VIN z mojego auta z 2005 roku
C5 II HATCHBACK 5DRZW 2.0 i 16V 143 (EW10A) BVM 5
EW10J4 (RFN w numerze VIN) - 136 KM, w C5 I i II, pośredni wtrysk (pod LPG)
EW10D (RLZ w numerze VIN) - 140 KM, w C5 I (wycofany ze względu na słabą sprzedaż), bezpośredni wtrysk, montaż gazu niezalecany
EW10A (RFJ w numerze VIN) - 143 KM, w C5 III, zmienne fazy rozrządu, pośredni wtrysk
Różne publikacj podają różne dane dotyczące mocy, podane przeze mnie powinny być poprawne, ale najistotniejszy w identyfikacji jest kod silnika w numerze VIN.
Też nie masz racji odnośnie 140 km i jego wycofania , znaczy masz i nie masz , bo wychodziły dwa rodzaje 140km do 2004 to znaczy 2.0 16v HPI i 2.0i 16v i z czego ten pierwszyzny czyli 140km HPI został wycofany przez dużą awaryjność + drogie koszty servisowe _________________ Citroen C5 II (RC_) 2.0 16V (RCRFJB, RCRFJC) (RFJ (EW10A)) 1997ccm 140KM/103kW 2004/09-
EW10J4 (RFN w numerze VIN) - 136 KM, w C5 I i II, pośredni wtrysk (pod LPG)
EW10D (RLZ w numerze VIN) - 140 KM, w C5 I (wycofany ze względu na słabą sprzedaż), bezpośredni wtrysk, montaż gazu niezalecany
EW10A (RFJ w numerze VIN) - 143 KM, w C5 III, zmienne fazy rozrządu, pośredni wtrysk
Różne publikacj podają różne dane dotyczące mocy, podane przeze mnie powinny być poprawne, ale najistotniejszy w identyfikacji jest kod silnika w numerze VIN.
raczej już silniki 143 konne były montowane w citroenach C5 II , oto dane VIN z mojego auta z 2005 roku
C5 II HATCHBACK 5DRZW 2.0 i 16V 143 (EW10A) BVM 5
Dokładnie i ja też takiego mam. _________________ Citroen C5 II (RC_) 2.0 16V (RCRFJB, RCRFJC) (RFJ (EW10A)) 1997ccm 140KM/103kW 2004/09-
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.