Czy ktos moze cos doradzic.
Moj cotroen c6 stracil moc wymienilem filtr paliwa byl zapchany wszystko wrocilo do normy.
Przejechalem trasa 330 km stanolem na parkingu i znow brak mocy.
Nadmienie ze musze wymienic 1 egr i 1 do wyczyszczenia.
Czy moze to byc przyczyna braku mocy
Tylko jezdzil normalnie z tymi egr i nagle lups.
Komputer serwisowy pokazal tylny zawor do wymiany przedni do wyczyszczenia. Czy warti czyscic i czym .? Czy lepiej wymienic oba na nowe
Witam ponownie wymieniłem 2 zawory for nowe jak kolega poradził kupiłem je zgodnie z nr jakie podali w serwisie citroena. Kontrolka Check zgasło ale auto straciło moc od czasu do czasu kontrolka się znów świeci i gaśnie. Płyn do fapa uzupełniony w serwisie do pełna. Wybija kilka błędów ale w serwisie mówią że może to być usterka jakiegoś kabla i trzeba by poszukać każą auto zostawić i za znalezienie diagnozy może kosztować 500 euro!!! Zgroza. ?? Twierdzą też że w moim silniku jest 6 elektrozaworow i trzeba je wymienić. Ale skoro jest ich tyle to chyba wszystkie nie steruje tym samym. Auto dochodzi do 3tys obrotów Max wyłącza silnik i odpale zaraz wchodzi w obroty na Maxa trochę pojadę i znów traci moc ograniczając obroty. Proszę o poradę co z tym zrobić by było wszystko ok. Nadmienię że wcześniej na starych egr auto wkrecalo się w obroty dość dobrze. Dopiero krótko przed wymiana tylko 3 tyś obrotów. Błędy co wybił mówią że mogę być pochodne od usterki jakiegoś kabelka. Na wydruku mam magnetventil blockiert w charakterystyce usterki błąd P0404 z egr przedniego.P2133 stała usterka.P010F usterka stała.
P 0104 tylny stała usterka P0490 tylny zawór zablokowany P2131 stały błąd P0243 mechaniczny problem. To mam na wydruku. Powiem jeszcze że 2 miesiące przed wymiana egr robili test w salonie i stwierdzili że mam tylny egr do wymiany przedni do czyszczenia i nie było żadnych innych błędów a wymienione są oba nowe
Patrząc na wykonanie błędów które podałeś, to prawie wszystkie dotyczą usterki obwodu prądowego!!!.
Co do błędu P0243 (w tym również usterka obwodu prądowego i tutaj jest z powodowanie brakiem mocy z powodu brak zasilania).
P0404 należy sprawdzić przewody podciśnieniowe.
Ogólnie to należy sprawdzić instalację, bo gdzieś masz przerwy obwodu prądowego.
Zastanawiam się, czy rzeczywiście była potrzebna tutaj wymiana EGR skoro na podstawie błędu dotyczą usterki obwodu prądowego.
Niestety, tutaj potrzebny jest elektryk aby ogarnął Tobie instalację i jak na razie niczego nie wymieniaj aż do naprawy instalacji.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C6 ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.