po wymianie oleju i elektrozaworów(szarpała)było wszystko lepiej jak było-było super (była jazda rozgrzania oleju do stanu- ok 5km).Po drodze świeci SERWIS.Został tylko tryb 3-go biegu.Na LEXI pokazało (usterka przemijajaca ,zasilanie elektrozaworów i regulatorów Przerwa-kod defektu 17.) drugi bląd-(usterka przemijajaca ,blokada przekładni hydrokinetycznej-kod defektu 70.).POMOCY . (ODŁACZENIE AKU NIC NIE DAJE)
W poprzednim poście pisałeś czy można zamienić elektrozawory kolorami. Odpowiedź NIE
Pytanie: Jakie elektrozawory wstawiłeś, bo z tego błędu wynika, że nie są to odpowiednie elektrozawory i należy wymienić na takie same oznaczenie i koloru elektrozaworów oraz przyuczenie diagboxem skrzyni automatycznej do silnika.
Również kłania się tutaj pytanie: Jaki olej zastosowałeś do skrzyni automatycznej, bo wielu stosują inne oleje niż przewidziane co skutkuje inne paramenty wysyłane do sterownika skrzyni.
Pewnie Mobil lub wzięte z ASO co jedne i drugie to półsyntetyk. Tak było dobrze dopóki tego typu oleju się nie zalało i to wszystko do czasu taka skrzynia pochodzi na tym oleju. (chwyt reklamowy udany)
Pytanie pozostaje: Czy rozbierałeś cały sterownik?
nic z kasetą sterującą nie robiłem -podwiesiłem ja do wymiany zaworów.
Myślę, że chyba tutaj będzie problem, bo podczas zdejmowania sterującej należało dać dwie nowe uszczelki.
Cytat:
gerujesz pełny syntetyk?
To nie jest moja sugestia, bo od nowości które zastosował producent to syntetyk, a półsyntetyk przyjęty jako zamiennik (nie oryginał), a to jest różnica co jednak nie do końca się sprawdza skoro po zastosowaniu takowego oleju skrzynia szybciej się zużywa.
czy spróbuje jeszcze raz zalac syntetyk-bez ruszania zaworów-skrzynia moze ożyć?
Nie ma sensu jeszcze zalewać świeżego oleju, a zatem sprawdzić instalację na kasecie czy dobrze podłączone i w razie wątpliwości poprawić wszystkie kostki, a potem sprawdzić czy wszystko dobrze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.