Zaktualizowałem dziś moje radyjko RT4 z softu 7.11.B-6 do 8.31 - wszystko się udało, radio działało bez żadnych problemów. Następnie przystąpiłem do aktywacji złącza USB, nagrałem odpowiedniego MiraScripta na płytę, aktywowałem USB i zaakceptowałem restart radia, od tego momentu radio ciagle się włącza, pokazuje logo Citroena i restartuje.
Czy mogę jakoś awaryjnie wyjąć płytę (płyta z MiraScriptem wciąż siedzi w radiu a podczas ciągłego restartowania nie da się jej wyjąć przy użyciu klasycznego przycisku wyjmowania płyty) i od nowa wgrać soft 8.31 przez wciśnięcie dwóch switchy z tylu radia obok baterii?
Czy może istnieje jakiś inny sposób żeby przywrócić radio do życia?
Re: ( Citroen C5 ) Radio RT4 ciagle się restartuje po aktywacji USB
Dla użytkowników, którzy też mieliby kiedyś podobny problem - MiraScript wymazał cały dysk - wystarczyło wgrać soft od nowa. Z brakiem możliwości wyjęcia płytki sobie nie poradziłem - polecam serwis p. Jacka w Jarocinie, tanio i dobrze serwis w Gdańsku krzyknął mi 100 na diagnozę i 400 wzwyż za naprawę bo pewnie padła płyta główna a tutaj tyle co za diagnozę i jeszcze gratis otrzymałem spolszczenie radia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Wnętrze-klimatyzacja-konsola-nawiew
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.