Numer 1 - sprowadzony, "w bdb stanie", niski przebieg... nie budzi mojego zaufania. Wizualnie dużo bardziej atrakcyjny, niż ten drugi.
Numer 2 - fajnie, że krajowy, mniej fajnie, że 2.7.
tak, nr 1 też wydaje mi się lekko podejrzany ale wygląda ładnie. Najlepiej ocenić na żywo. Nr 2 ma zły kolor niestety I jest również sprowadzony z Francji, ale dawno temu. Dodatkowo w CEPIKU sprawdziłem, że był kradziony. A co do silnika 2,7 - jest tak groźny, jak o nim piszą?
edit:
"generalnie duży diesel PSA i automat to jest ryzykowny temat..." - ale w takim wypadku odpada Citroen C6, bo benzyny to naprawdę biały kruk (zresztą, sam C6 to biały kruk). Większość to diesle z automatem
Niestety, jest jak piszesz. Do tego benzyna V6 w tak dużym aucie z automatem to mix w stylu "może nie jest szybki, ale za to dużo pali"... Jest jeszcze 2.2 HDi - raczej udany, ale średnio pasujący do charakteru auta, do tego łączony z uboższymi wersjami wyposażenia.
3: czarny, ładne felgi, dobry silnik... i znowu handlarz. Jeśli jest od kilku lat w PL i można zweryfikować przebieg - jak najbardziej weź go pod uwagę. W przeciwnym wypadku - ostrożnie.
4: brzydkie felgi i brzydki silnik, ale krajowy. Jak w punkcie 2.
2.7 HDi - nie oszukujmy się, nie jest najlepszy. Skoro długa jazda z dużą prędkością ma mu szkodzić, to po co w ogóle mieć silnik takiej pojemności w aucie? Ech, Ci Francuzi...
Generalnie celowałbym w 3.0 (rodzaj paliwa mniej istotny) od prywatnej osoby z udokumentowanym przebiegiem, ewentualnie 2.2, w ostateczności.
Pamiętaj że, to nie będą raczej najłatwiejsze do utrzymania auta. W PSA różnie bywa z dostępnością części, nawet do, wydawałoby się, stosunkowo młodych samochodów. Sytuację poprawia fakt, że 2.7 był stosowany w wielu modelach, łącznie z Land Roverem, a 3.0 występował również w C5. Zdecydowanie rekomendowana znajomość z kumatym elektrykiem/elektronikiem z porządnym sprzętem do diagnozy - na własnej skórze przekonałem się, że wyroby PSA to nie są auta do naprawienia przez byle kogo - zwłaszcza takie. Hydropneumatyki nie ma się co obawiać, wielu mechaników już ją rozpracowało, a i sam układ jest dość dobrze wymyślony.
Bardzo dziękuję za konkretne porady. Czyli szukanie dobrego egzemplarza będzie trudne, zwłaszcza że w całej Polsce jest w ogłoszeniach ~30 sztuk. Postaram się znaleźć coś 3.0 z w miarę pewną historia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C6 ) Oceń swoje auto - opinie i testy użytkowników,oraz porady przed zakupem,
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.