Długo nie trzeba czekać i proszę.
Na podstawie numeru które kolega hektorek123 przedstawił numer BSM -L06-00 Simens 9658539680 i wygląda to tak:
A proponowane przez kolegę Pyotrek oraz propozycji kolegi hektorek123 z linku (patrz niżej):
Trzecie zdjęcie które przedstawił kolega Robert:
Ten ostatni to jest do C5 ale już 3.
No i czekam z ciekawością na rozwiązanie przestawiające jak na zdjęciu w porównaniu do Delphi i Siemensa czy rzeczywiście pasuje co od początku wątpiłem i nawet kostki nie pasują coś, a nawet według mi schematu.
W mojej cytrynie jest taki jak na 3 zdjęciu.....a zamówiłem ten z 2 . Wtyczki powinny chyba pasować. Czekam z coraz większą ciekawością na przesyłkę która powinna dotrzeć jutro. Z nudów rozebrałem i obstukałem BSM, przeczyściłem połączenia masy i po zamontowaniu na chwilkę odpalił....tak na sekundę i zdechł....
Panowie moduł zamontowany i nic się nie zmieniło........nadal kręci i nie odpala. Jutro lub po jutrze będzie Lexia i zobaczymy co da się odczytać bo do tej pory diagnostyka robiona była Yanosikiem OBD 2.....Tak więc być może wina nie leży po stronie BSM-a.
Jak podłączałem ten nowy stary używany BSM to trochę się zdziwiłem bo wtyczki pasowały kolorystycznie do tego Delphi który kupiłem ...mój był Simensa. Ciekawe czy wtyczki takie kolorowe są czy może już kiedyś był wymieniany BSM...
Jutro lub po jutrze będzie mechanik z Lexia ...zobaczymy co wyczyta . Auto jest z 2006 roku. Wymieniałem ostatnio sprzęgło komplet, turbine , czujnik ciśnienia paliwa i czujnik wałka i teraz ten zgon......mam już dośc diesla. Był to pierwszy mój diesel i chyba ostatni...
Z tego 1.6 hdi nie jest najlepszą ofertą w przeciwieństwie do 2.0 hdi.
Cytat:
.mam już dośc diesla.
Masz czy nie masz to i tak teraz musisz naprawić i myślę, że problem leży po stronie układu wtryskowego i stąd nie chce odpalić, bo z poziomu lexii trzeba sprawdzić jakie ma ciśnienie paliwa oraz błędy związane trudności odpalania silnika, co z pewnością tutaj będzie ten cały problem. Niestety, gdybyś od razu podłączył pod lexii albo diagbox to nie musiałbyś tyle wydawać co z pewnością na przyszłość będzie teraz wiedział, że najpierw co ma do powiedzenia komputer a potem wymieniać części. A nawet może być banalne w układzie wtryskowym kabelki i wszystkie inne nie mają nic wspólnego to co wymieniłeś.
Ps.
W obudowie filtra paliwa nie było widać opiłków?.
Mnie diesle nie zrażają i tylko wystarczy naprawdę zadbać.
Dołączył: 20 Maj 2016 Posty: 1450 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wyżyna Lubelska Posiadane auto: Citroën, C8, Exclusive, 2.2 HDi ML6CL, 2005... i jakieś dwa niemieckie.
Piwa: 84/53
Wysłany: Sro 04 Lip 2018, 21:41
Temat postu:
Re: ( Citroen C5 ) Wymiana BSM
Zgadzam się. Nie zrażaj się. Nieszczęścia się zdarzają i gorsze auta się trafiają. 2.2 HDI jest podobno beee, a mój jeździ i nawet wiadra ropy nie pali jak się postara Z kolei brat kupił 407 z super 2.0 HDi i sporo musiał zainwestować. To nie taka łatwa sprawa z tą awaryjnością diesla. Czy trzeba się zrażać?
Znane i sprawdzone jednostki są zazwyczaj mało problemowe, ale prawda jest taka, że to silniki wysokoprężne są rzeczywiście dużo mniej przyjazne "w razie co". _________________ Do poczytania:
http://citroen.auto.com.pl/forum/regulamin.php ZPAwww.francuskie.pl Moje C8
Było fajnie... a potem przekroczył 270 tysięcy :p
No niestety muszę to ogarnąć a tu wakacje za pasem i żona ciągle marudzi, że takim rzęchem to nawet do marketa strach jechać.....Dobrze że jest jeszcze Toyota
Z kolei brat kupił 407 z super 2.0 HDi i sporo musiał zainwestować.
W tym jest układ wtryskowy siemens i przy takim układzie nie ma co się dziwić, ale mimo wszystko te układy należy bardziej zadbać czyli na czas wymiany paliwa oraz odpowiednie filtry paliwa, bo w przeciwnym razie odbije się na pompie wysokiego ciśnienia. (słabe pompy)
Cytat:
że to silniki wysokoprężne są rzeczywiście dużo mniej przyjazne "w razie co".
Jak komu mniej przyjazne, a mam na stanie jeszcze inne auta z pompą VP 30 i 44 co jakość mi się nie psuje, bo na czas wymieniam filtry i nie czekam aż się samo zapcha albo słabo będzie przyspieszał lub zabraknie paliwo to samo dotyczy w silnika hdi i nie które układy wtryskowe naprawdę potrzebują troski jak wyżej.
Cytat:
Tak mi przyszło do głowy, może jest zacięty EGR w pozycji otwartej i uniemożliwia start silnika Rolling Eyes
Bardzo mądrze podpowiedziane, bo w 1.6 hdi często się zdarza i można na sam początek zaślepić w celu stwierdzenia czy rzeczywiście to wina EGR.
Choć i tak nie ominie podłączenie pod komputer, bo w tych silnika może być wszystko poczynając od układu wtryskowego po EGR.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.