Dołączył: 15 Cze 2018 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kuj-Pom Posiadane auto: brak
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 15 Cze 2018, 14:52
Temat postu:
C5 2.0 prośba w ocenie oferty - KRĘCONY PRZEBIEG
Witam,
w oko wpadła mi C5, ale niestety jest kawałek drogi ode mnie, czy ktoś był i widział, albo może coś wywnioskować ze zdjęć i ogłoszenia i podpowiedzieć?
Niby nie jest oznaczony jako bezwypadek, ale nie wiadomo, poprosiłem sprzedawcę o VIN i zdjęcia silnika i czekam na odpowiedź od niego.
dostałem VIN VF7RERFJC76686972
Sprzedający twierdzi, że na pewno przedni zderzak był malowany, ale reszta wygląda ładnie.
Zarejestrowany w kraju w listopadzie 2017 roku i już sprzedaje.
Po wrzuceniu w google nr vin wychodzi strona bez-wypadkowe, na którym widocznie jest cofnięty licznik o 80k. Do tego wypadkowy. Niestety nie widać załączników.
Zwykły EW10A, baaaardzo dobra jednostka, idealna pod LPG.
Przebieg w tym aucie nie realny, ja mam z 2008 i na blacie 260 tkm, więc trzeba patrzeć na stan auta, a nie na licznik.
Przyklejam wątek. Bardzo nie OK ze strony sprzedającego.
U mnie w dieslu 2.2 na tę chwilę przebieg 249900 km i nie mam 100% pewności co do jego autentyczności, ale powiedzmy, że w niego wierzę. _________________ Do poczytania:
http://citroen.auto.com.pl/forum/regulamin.php ZPAwww.francuskie.pl Moje C8
Było fajnie... a potem przekroczył 270 tysięcy :p
Kolego ja kupowałem 3 letnie auto z Francji z przebiegiem 150tys km. Mam go teraz 3 rok i więcej stoi niż jeździ gdyż jestem kierowcą Tira. Zrobiłem przez niecałe 3 lata 45tys km ok 18tys na rok więc... Ktoś kto robi 15-18 tys rocznie nie kupuje diesla bo to ekonomicznie nie opłacalne. Wiem gdyż przedtem miałem nowy samochód i też miałem mały dylemat ale 12tys droższy silnik diesla nie opłacał się w moim przypadku. Diesle z zagranicy są zajeżdżonego sam szukałem i wiem że dobre auta są droższe niż w kraju. Do Polski przywożą wyjechanie auta bo tylko na takich można zarobić
Ja dalej nie rozumiem fenomenu 200 tys km mam lagune 2'0 dci mk III od nowosci z 2010 roku i mam 320tys jezdzac na orginalnym sprzegle i turbinie i po za olejami i klockami nie robie nic auto jezdzi, teraz od kolegi kupilem citroena C5 2005 rok 2,0 hdi 140 km i na blacie 420 tys orginalne turbo sprzeglo wymienine na sztywne 60 tys temu auto po taxi ale dopieszczone mechanicznie , i wole takie niz 170 tys nie znanego zwlaszcza ze po pobycie w Niemczech wiem jakie tam walki odchodza u handlarzy, mnie duzy przebieg nie przeraza jesli jest uczciwy _________________ Lepiej być Panem w piekle niż sługą w niebie
Czy ktoś może cos powiedziec tak na pierwszy rzut czy cos moze byc nie tak z tym autem:
https://www.otomoto.pl/oferta/citroen-c5-citroen-c5-ID6El6I3.html
może nie pasuje wam jakis szczegół na zdjeciach
umowilem sie na piątek i bede sie starał przeswietlic go na maksa ale lepiej jak jakies wskazówki bedą od doswiadczonych modelem.
brak rolety w bagażniku, cena fajna ale i niskie wyposażenie, i jeszcze plastikowe osłony nad reflektorami od ok. 2010r nie są już montowane (przynajmniej ja nie widziałem w ogłoszeniach). _________________ Pamiętaj mechaniku-zawieszenie na max w C5 na podnośniku
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Oceń swoje auto - opinie i testy użytkowników oraz porady przed kupnem auta.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.