Citroen

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Citroen C4 Picasso ) Opinia znawców nt. oferty C4 Grand Picasso



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum CITROEN Forum Strona Główna -> ( Citroen C4 Picasso ) Oceń swoje auto - opinie i testy użytkowników
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
21mny

Debiutant



Dołączył: 21 Kwi 2018
Posty: 21
Skąd jesteś (miejscowość / region): Świdnica
Posiadane auto: Citroen c4 picasso 1.6 thp 2013r
Piwa: 0/4
Wysłany: Sob 21 Kwi 2018, 20:09
Temat postu:

Opinia znawców nt. oferty C4 Grand Picasso


Witam wszystkich,

proszę o opinię nt. oferty sprzedaży Citroena C4 Grand Picasso z 2015r.

Nie znam się na samochodach, polegam jedynie na radach innych. Zamierzam kupić auto 7 osobowe, padło na Grand C4 Picasso. Oglądałem auto, mierzyłem grubość lakieru, wszystko jest ok jak na 3 letnie auto. Umówiłem się 2 maja na przegląd samochodu w serwisie Citroena przed zakupem. Pomimo wielu złych opinii nt. silnika benzynowego 1.6 THP, nie ma innej alternatywy dla kogoś, kto dojeżdża do pracy 6 kilometrów. Czy w samochodzie z tak małym przebiegiem, nadal powinienem się bać tego silnika w 2018r?

Co sądzicie o ofercie? Czy cena nie jest troszkę wygórowana jak na takie wyposażenie?

Za wszelkie rady i opinie będę bardzo wdzięczny.

Link do oferty oraz nr VIN.

https://www.otomoto.pl/oferta/citroen-c4-grand-picasso-1-6-thp-156km-benz-krajowy-bezwypadkowy-gwarancja-fv-7-miejsc-ID6zT7uG.html

VF73A5FV8FJ621083

Pozdrawiam.
Powrót do góry
__Robert__

Auto Maniak



Dołączył: 15 Lut 2014
Posty: 3339
Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin
Posiadane auto: Citroen C5 X7 Tourer Exclusive 2.0 16V LPG
Piwa: 178/11
Wysłany: Sob 21 Kwi 2018, 21:13
Temat postu: