Witam.
Jestem wlascicielem mojego picasso od miesiaca. 2010 1.6 HDi 110 FAP (DV6TED4)
Jak to po zakupie wymiana rozrzadu (194k km) i plynow ustrojowych.
Zadnych bledow i problemow az do przedwczoraj.
Zapalila sie kontrolka check engine (zolta).
Po podlaczeniu interface L... jedynymi bledami sa F00A w BSI oraz F00B przy radiu i drzwsiach kierowcy.
Bledy dalo sie skasowac, jednak po kilku kilometrach i powtornym odpaleniu wrocily.
Znowu skasowalem, ponownie wrocily po kilku cyklach zgas-odpal.
Mimo spedzenia sporego czasu na wyszukiwaniu, nie znalazlem nic na temat tech bledow poza sychym info z listy bledow.
Prawde mowieac, troche sie zmartwilem.
Znalazlem na kilku forach zblizone problemy z szyna CAN i padaly sugestie o wymianie BSI.
Bede wdzieczny za wszelkie efektywne sugestie.
Czy wymiana BSI, jesli to koniecznosc, (nie mam immo - tak wynika z VIN) wymaga dodatkowych dzialan?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C4 Picasso ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.