Witam. Mam problem ze szarpaniem silnika przy puszczaniu i dodawaniu gazu. Temat wałkowany na forach ale póki co nie znalazłem konkretnej informacji o odmie, gdzie się znajduje jak ja wyczyścić. Czemu odma? Wymieniłem przepustnice z kompletem osprzętu do niej, co prawda nie zrobiłem adaptacji bo nie wiedziałem ze trzeba gdy ma się ja na linke. Wymieniłem przewody podciśnienia i autko chodziło przez 3 dni jak z salonu później objawy wróciły poza falowaniem obrotów i dławieniem. Po ponownym wyjęciu przepustnicy okazało się ze cała jest w masełku, ponownie ja wyczyściłem a przewód z którego prawdopodobnie dostawał się olej wędruje pod pokrywę zaworów, jego tez odłączyłem wyczyściłem bo cały był zaklejony. Znów 3 dni było ok... Stad moje pytanie czy odma faktycznie z separatorem znajduje się pod pokrywa zaworów czy mogę ja sam zdemontować i wyczyścić. Szukałem całości do kupienia ale nic nie znalazłem. Jak samochód był u mechanika na wymianie rozrządu to sprawdzane było ciśnienie w cylindrach wymieniane świece i wgrane nowe mapy wtrysków. Dodam ze cytryna posiada instalacje lpg która pewnie brudzi mi w ustawieniach. Nie długo będę jechał na regulacje ale martwi mnie ten olej w dolocie.
Jakoś nikt nic nie pisze widać temat za trudny, ale dla innych napisze co i jak. Otóż separator oleju faktycznie jest pod pokrywa zaworów temat z powodu zakładania nowej uszczelki wolałem zostawić fachowcowi póki co go jeszcze nie odwiedziłem bo wcześniej pojechałem do gazownika i jak się okazało gaz robił strasznie w silniku. Padł czujnik ciśnienia gazu efektem czego była złe dobierana mieszanka co z kolei powodowało ze mapy wtrysków benzyny były rozregulowane przez gaz i po ustawieniu i jeżdżeniu na gazie znów się rozjeżdżały. Czujnik kupiłem używany i będzie montowany, potem będzie można sprawdzić czy w instalacji gazowej reszta już gra. Posiadam Ag Sgi 1, złe nie jest ale zobaczymy jak będzie, co do przepustnicy i odmy wydaje się ze to przez instalacje gazowa całość była oklejana mazią, średnio mi to pasuje ale jeżdżąc na benzynie 2x wyciągałem przepustnice i była praktycznie czysta, a poprzednio po 3 dniach byla zaklejona inna sprawa jest taka ze auto pracowało nie równo czuć było drgania ogólnie myślałem ze to wina mieszanki okazało się ze pewnego dnia ze samochód zaczął się dławić i przygasać ledwo jechał. Stawiałem na pompę paliwa a padła cewka, popękana w czterech miejscach jutro przyjdzie nowa i odpalę samochód zobaczymy czy faktycznie to, wtedy ogarnę instalacje i zobaczymy czy wszystko będzie już dobrze. Póki co na benzynie auto nie szarpie to wcześniejsze szarpanie przy puszczaniu i dodawaniu gazu spowodowane było „dziura” przez uszkodzony czujnik ciśnienia i złe dobierana mieszanka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.