Citroen

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Citroen ) Kupuję C5 X7 2,7 HDI - porady


Idź do strony 1, 2  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum CITROEN Forum Strona Główna -> ( Citroen ) Dyskusje ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woolf1

Debiutant



Dołączył: 18 Mar 2018
Posty: 14
Skąd jesteś (miejscowość / region): Nowogard/zachodniopomorskie
Posiadane auto: VW Touareg 2,5 TDI 2005 rok
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 18 Mar 2018, 12:10
Temat postu:

Kupuję C5 X7 2,7 HDI - porady


Witam.
Chcę kupić C5 X7 2,7HDI automat w sedanie.
Bardzo proszę o podpowiedź - Na co zwrócić uwagę przy zakupie, aby nie nadziać się na minę Sad

W sumie nie jestem "noga" z mechaniki, lecz o tym aucie nie mam zielonego pojęcia. Potrafię zdiagnozować silnik i skrzynię biegów, ale cała reszta daleeeeeko w polu Embarassed

Będę wdzięczny za wszystkie sugestie Smile

A może ktoś ma cusik takiego na sprzedaż? ( w dobrym stanie) Smile


Znalazłem takie cosik
https://www.otomoto.pl/oferta/citroen-c5-exclusive-ledy-xenony-navi-masaze-2-7hdi-zarejestrowany-sedan-ID6zyr3B.html

Może ktoś, coś o nim? Wink
_________________
Pozdrawiam
Tomek
Powrót do góry
archie39

Auto Maniak



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 691
Skąd jesteś (miejscowość / region): Świętokrzyskie
Posiadane auto: Citroen C5 Tourer 2011, 3.0 HDI, był C5 2,2 HDI 2001r
Piwa: 45/0
Wysłany: Nie 18 Mar 2018, 13:17
Temat postu:

Re: ( Citroen ) Kupuję C5 X7 2,7 HDI - porady