Witam Panowie mam taki problem dwa dni temu wracałem z Castoramy i zaczęły falowac obroty bujalo całym autem zero alarmu dojechałem pod garaż w momencie otwierania garażu auto zgasło, wsiadlem odpaliłem bez problemu wjechałem do garażu zgasilem i już nie mogę odpalić. Diagnostyka nie pokazuje żadnych błędów akumulator naładowany rozrusznik kręci a nie pali! Jest tu jakiś cwaniak!!!
Z takim podejściem to chyba niewiele zdziałasz i punkt 11 oraz 9 regulamin dla Ciebie byłby przydatny, co szybko znalazłoby się rozwiązanie i masz tutaj cwaniaka
Proponuję najpierw podpompowac ręcznie paliwo gruszką tak z 20 razy może schodzi i łapie powietrze...Druga sprawa to może filtr paliwa się zabakał trzeba wyjąć i sprawdzić, ewentualnie podmienić na próbę.
Skoro wszystkie zabiegi były robione to albo pompa paliwa padła abo jeszcze sprawdzilbym czujnik położenia wałka rozrządu, co do pompy to jak się podłączy diagboxem to podczas kręcenia silnikiem daje jakiś wartości ciśnienia?
W tym modelu nie ma gruszki za to jest dodatkowa pompa przy zbiorniku (nie w zbiorniku) o czym koleżanka Emiś wspomniała.
Proponuję odłączyć przewód zasilający paliwo idące do obudowy filtra(wkład) i sprawdzić czy paliwo podaje po włączeniu zapłonu. (Tutaj należy kilka razy włącz i wyłącz zapłon)
Ps.
Mając diagnostykę to zawsze można obejrzeć ciśnienie paliwa.
Jutro kupuje czujnik położenia walka rozrządu i takie pytanie gdzie jest śruba i na jaki klucz od tego czujnika i jak najlepiej ja podejść bo zbyt dużo miejsca tam nie ma?
W tym modelu nie ma gruszki za to jest dodatkowa pompa przy zbiorniku (nie w zbiorniku) o czym koleżanka Emiś wspomniała.
Proponuję odłączyć przewód zasilający paliwo idące do obudowy filtra(wkład) i sprawdzić czy paliwo podaje po włączeniu zapłonu. (Tutaj należy kilka razy włącz i wyłącz zapłon)
Ps.
Mając diagnostykę to zawsze można obejrzeć ciśnienie paliwa.
W tym aucie nie ma elektrycznej pompy w zbiorniku ani przy zbiorniku ( tzw pompa ciśnienia wstepnego) .....za to jest gruszka do pompowania...przepraszam Mostek ale piszesz głupoty...rozumiem że chcesz być aktywny ale pisz sprawdzone rzeczy....Pompa ciśnienia wstępnego jest mechaniczna i wbudowana jest w korpus pompy WC ( wysokiego ciśnienia) Jezdziłem takim autem 4 lata i znam je na wskroś
koło zbiornika przy prawym tylnym kole jest pompka ale dodatku do paliwa do wypalania fap... _________________ było wiele opli, vw, mercedesy, 2 citrony, BMW x3 x-drive a teraz znowu citron
Ostatnio zmieniony przez jacekczewa dnia Nie 18 Mar 2018, 22:50, w całości zmieniany 3 razy
Jutro kupuje czujnik położenia walka rozrządu i takie pytanie gdzie jest śruba i na jaki klucz od tego czujnika i jak najlepiej ja podejść bo zbyt dużo miejsca tam nie ma?
odłacz czujnik wałka rozrządu i spróbuj odpalić auto powinno załapać (wtedy to ten czujnik) jesli nie to czujnik wału ale mając podłaczony doagboxa powinieneś widziec "synchronizacje" wału
immobilajzer - wyszedłby na diagnostyce i mrugałąby podczas kręcenia kontrolka check engine ...stwiałbym na problemy z paliwem
podczas pompowania gruszka robi sie twarda ???? Czy podczas kręcenia na diagboxie widac ciśnienie na szynie CR ? _________________ było wiele opli, vw, mercedesy, 2 citrony, BMW x3 x-drive a teraz znowu citron
W tym aucie nie ma elektrycznej pompy w zbiorniku ani przy zbiorniku ( tzw pompa ciśnienia wstepnego) .....za to jest gruszka do pompowania...przepraszam Mostek ale piszesz głupoty...rozumiem że chcesz być aktywny ale pisz sprawdzone rzeczy....Pompa ciśnienia wstępnego jest mechaniczna i wbudowana jest w korpus pompy WC
Zgadzam i bardzo przepraszam za pomyłkę (akurat miałem taką dyskusję z osobą i stąd tak wyszło jak wyszło), ale nie musiałeś aż tak, bo wielu wątkach sam potrafisz wprowadzić w błąd i nikt nie rozpisuje o "głupocie" , ale dobra masz rację. (Przynajmniej się przyznaję , ciekawe jak Ty)
Cytat:
Jutro kupuje czujnik położenia walka rozrządu
Jaki jest powód wymiany?, nawet uszkodzony czujnik powinien silnik odpalić, co najwyżej ciężko, ale zawsze odpali silnik.
Opisz więcej informacji i czemu nic nie piszesz dotyczący swoich problemów a tylko kierujesz się tym co chcesz wymienić, bo pytanie jest takie:
Czy w ogóle jest paliwo w zbiorniku i czy pompa wysokiego ciśnienia podaje paliwo do wtrysków, o czym komputerowo można przejrzeć jakie jest ciśnienie paliwa oraz jakie korekty wtryskiwaczy i czy egr jest w pozycji otwartym czy zamkniętym.
Najlepiej zrób zdjęcie odczytane wartości z komputera diagnostycznego co łatwiej będzie pomóc.
na odległość trudno trafić w usterke i można sie mylić ale nie piszę rzeczy które wogóle nie mają miejsca..ogarnij się _________________ było wiele opli, vw, mercedesy, 2 citrony, BMW x3 x-drive a teraz znowu citron
Sory panowie ale podpisując się pod gniazdo mam błąd połączenia vci i nic nie mogę sprawdzić a Gruszka naciskamy kilkanaście razy i nie twardnieje czyli cos z układem paliwowym?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C4 Picasso ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia- układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.