Witam. Mam pytanie. Rozpadła mi się miarka oleju jaka była od nowości w Picasso 2.0 HDI i kupiłem nową niby oryginalną ale raz że ciężko wchodzi a dwa chyba jest za krótka bo po udanej próbie włożenia jej nie pokazuje w ogóle poziomu oleju jakby była za krótka albo coś. Ta moja co się zepsuła jest płaska i na końcu jakby wykręcona a ta oryginalna, którą dziś zakupiłem jest okrągła i końcówkę ma plastikową. Jaka powinna być długość tego bagnetu tak by była naprawdę poprawna wskazywana wysokość poziomu oleju- bo już teraz zgłupiałem.
Dołączył: 24 Paź 2015 Posty: 70 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: XP 2004 1.6HDI 80kW
Piwa: 1/1
Wysłany: Nie 04 Mar 2018, 12:53
Temat postu:
Re: ( Citroen Xsara Picasso ) Miarka poziomu oleju
Podepnę się do tematu.Miałem też taki przypadek,że urwała mi się ta płaska końcówka od plastikowego bagnetu.Kupiłem nowy z linki stalowej i problem przestał istnieć.Mam jednak pytanie,które mnie trochę nurtuje,bowiem odłamana końcówka wpadła oczywiście do misy olejowej.Jak uważacie:czy nie może ona uczynić tam jakichś szkód?Nie bardzo chciało mi się odkręcać misę,więc zostawiłem tak i jeździłem z tym.Teraz w zimie właściwie nie jeżdżę,ale nie wiem czy można to tak zostawić na stałe.Jak sądzicie?Będę wdzięczny za ewentualne sugestie.Pozdr...
Re: ( Citroen Xsara Picasso ) Miarka poziomu oleju
alingen napisał:
Miałem też taki przypadek,że urwała mi się ta płaska końcówka od plastikowego bagnetu.Kupiłem nowy z linki stalowej i problem przestał istnieć.Mam jednak pytanie,które mnie trochę nurtuje,bowiem odłamana końcówka wpadła oczywiście do misy olejowej.Jak uważacie:czy nie może ona uczynić tam jakichś szkód?Nie bardzo chciało mi się odkręcać misę,więc zostawiłem tak i jeździłem z tym.Teraz w zimie właściwie nie jeżdżę,ale nie wiem czy można to tak zostawić na stałe.Jak sądzicie?Będę wdzięczny za ewentualne sugestie.Pozdr...
Częsty przypadek przy C5, nic się nie dzieje z tą końcówką, wiele osób tak jeździ.
Re: ( Citroen Xsara Picasso ) Miarka poziomu oleju
Jeśli chodzi o mnie to mi w innym aucie odpadła końcówka(metalowa) od metalowego pręta. Jeżdżę ponad rok i nic się nie stało, bo stać się nie może- co najwyżej do smoka tylko dojdzie, a najpewniej osiądzie w szlamie na dnie.
Samo zlanie oleju i wlanie potem(oczywiście nowego) nic nie dało, bo widocznie oddziaływania końcówka-błoto-miska były silniejsze, niż przepływ.
Za to w XP 1,6 HDI decyzję o kupnie nowego(ori jest np. w IC) podjąłem po zauważeniu, że na plastikowym pręcie jest mnóstwo mikropęknięć. Nie wiem, na ile to zostało zaprojektowane, ale chyba na zbyt krótko. _________________ XP 1,6 HDI '10 DV6ATED4
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen Xsara Picasso ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.