Citroen

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyfelgilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Citroen C5 ) spryskiwacz reflektorów



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum CITROEN Forum Strona Główna -> ( Citroen C5 ) Nadwozie.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciapek11

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 13

Posiadane auto: citroen,C5,[mk2],1,6 hdi,2006
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 05 Gru 2008, 23:28
Temat postu:

spryskiwacz reflektorów


Zastanawiam sie czy mam spryskiwacze reflektorów.
na zderzaku wygląda jak by były (chyba nie są to zaslepki)
ale moze uruchomić nie potrafie choc slyszalem ze one działaja razem ze spryskiwaczem szyb !!!!!!!!!
Powrót do góry
dziuso27

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 113
Skąd jesteś (miejscowość / region): Radzyń Podlaski
Posiadane auto: Citroen C5 mk3 2.0 hdi FAP Exclusive 2008r.
Piwa: 1/0
Wysłany: Sob 06 Gru 2008, 13:12
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) spryskiwacz reflektorów


Tak spryskiwacze reflektorow dzialaja razem z tymi do szyb ale tylko przy wlaczonych swiatlach.Najlepiej niech ktos wlaczy to wtedy zobaczysz...
_________________
CITROEN C5 2.0 HDI FAP 2008r.
Powrót do góry
gadu-gadu
ciapek11

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 13

Posiadane auto: citroen,C5,[mk2],1,6 hdi,2006
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 11 Gru 2008, 21:21
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) spryskiwacz reflektorów


Niestety wyglada jak by były ale jednak niema cóż jakoś to przezyje
Powrót do góry
fskuk

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 290
Skąd jesteś (miejscowość / region): UK
Posiadane auto: Honda Civic VII SE 5dr 1.6 vtec 110km
Piwa: 6/0
Wysłany: Sro 24 Cze 2009, 15:58
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) spryskiwacz reflektorów


witam

przekopalem cale forum ale znalazlem tylko ten watekale on niewiele wnosi wiec poruszam problem ponownie

Niedziala mi spryskiwacz reflektorow przy probie uruchomienia natychmast pali bezpiecznik F7 w skrzynce pod maska elektryk wymontowywal jeszcze pompy ale mowi ze na 90% pompa jest uszkodzona i pali bezpiecznik. W serwisie pompa w zaleznosci od modelu 260-460 zl wiec dosc sporo. Pytanie mam czy ktos mial rownierz taki przypadek i czy udalo mu sie jakos naprawic pompe lub czy mozna dac zamiennik pompki widzialem na allegro sa pompy wysokocisnieniowe po okolo 70 zl da sie zaadaptowac czy musi byc koniecznie oryginal??

pozdr
Powrót do góry
jaromir

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 193

Posiadane auto: citroen C5 2.2 HDI 2002r.kombi
Piwa: 6/4
Wysłany: Czw 25 Cze 2009, 06:49
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) spryskiwacz reflektorów


Witam musi być orginał niestety popatrz na spaloną i odczytaj numery serii i pogrzeb na allegro na 100% znajdziesz urzywkę.
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Czw 25 Cze 2009, 06:49
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
head

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 04 Paź 2008
Posty: 49
Skąd jesteś (miejscowość / region): Leicester
Posiadane auto: C5 expensive 2.2 hdi auto
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 16 Sty 2010, 00:42
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) spryskiwacz reflektorów


Witam mam rowniez problem ze spryskiwaczami reflektorow, a dokladnie z lewym ktory sie nie chowa. Oba ladnie pryskaja, ale jak dojade na miejsce to zawsze musze wciskac go reka. Czy tam jest jakis silownik albo jakas sprezyna?? Czy ktos sie orientuje jak do tego sie zabrac??

Pozdrawiam
_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
ashraf501

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 66
Skąd jesteś (miejscowość / region): Krakow
Posiadane auto: Citroen C5 2.2 HDI
Piwa: 3/8
Wysłany: Wto 19 Sty 2010, 17:27
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) spryskiwacz reflektorów


Witam,
Też ma spryskiwacze lamp które nie działają i w serwisie mówili że siłownik nie działa co oznacza że jest jakiś siłownik.
_________________
Ash
Powrót do góry
Szymi79

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 28
Skąd jesteś (miejscowość / region): Bydgoszcz
Posiadane auto: citroen c5 3.0 v6 MKI 2001
Piwa: 0/1
Wysłany: Wto 07 Gru 2010, 13:38
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) spryskiwacz reflektorów


Witam,

odkopie trochę temat. Otóż myślałem, że mam spryskiwacze, ale odłączone.
W czasie ostatnich mrozów najprawdopodobniej podczas czyszczenia mi odpadła ta zaślepka. Została "brzydka" dziura.
Niestety nie zauważyłem momentu jej odpadnięcia, co oznacza, że jej nie mam i nie mam pomysłu, czy można to czymś zastąpić? Gdzieś kupić?
Powrót do góry
ashraf501

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 66
Skąd jesteś (miejscowość / region): Krakow
Posiadane auto: Citroen C5 2.2 HDI
Piwa: 3/8
Wysłany: Wto 07 Gru 2010, 14:13
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) spryskiwacz reflektorów


można je kupic w ASO, komplet kosztował ok. 200PLN.
_________________
Ash
Powrót do góry
Szymi79

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 28
Skąd jesteś (miejscowość / region): Bydgoszcz
Posiadane auto: citroen c5 3.0 v6 MKI 2001
Piwa: 0/1
Wysłany: Wto 07 Gru 2010, 15:37
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) spryskiwacz reflektorów


A jest jakaś alternatywa? Bo 200 PLN za dwa małe kawałki plastiki, to dosyć dużo ;(
Powrót do góry
kemil85

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Ostrowiec
Posiadane auto: Citroen C5, 2.2 HDi, 2001
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 29 Sty 2011, 14:39
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) spryskiwacz reflektorów


Witam
Podczas zdejmowania zderzaka urwałem lewy spryskiwacz. Wiecie czy jest w ogóle możliwość naprawienia tego spryskiwacza? Spotkał sie ktoś z takim przypadkiem?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum CITROEN Forum Strona Główna -> ( Citroen C5 ) Nadwozie. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Citroen C5 »

Opinie o samochodach Citroen C5 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Nadwozie.


Citroen

C3

44 900

2014r.

3 500 km

śląskie

Citroen

DS3

64 900

2013r.

1 100 km

mazowieckie

Citroen

Inny

42 900

2014r.

9 200 km

lubelskie

Citroen

DS5

109 901

2013r.

13 210 km

małopolskie

Citroen

C4 Picasso

79 900

2013r.

24 500 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group

bezpłatne ogłoszenia motoryzacyjne


Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2014 Created by idealneT and OM System