Witam mam zamiar wymienić wszystkie sfery w mojej cytrynie C5 MK 1 2004r 3.0 V6 Automat z opcją sport. Nie wiem jakie mam sfery zakupić.. ile ich jest ? 4 czy 6 ? jak 6 to dwie na przód dwie na tyl i gdzie i jakie pozostałe? auto jest teraz sztywne i chciałem poprawić komfort... bardzo bym prosił o pomoc... czy do automatu są inne sfery? Pozdrawiam
dzisiaj byłem u mechanika sprawdził na lexi błedy itp i pokazało na zawieszeniu ze jest miekkie, i problem jest z czujnikiem kąta skrętu na wyprostowanej kierownicy pokazuje 120stopni... ESP sie nie świeci. czy to może być wina sztywnego zawieszenia? czy brać sie za wymianę kul?
problem jest z czujnikiem kąta skrętu na wyprostowanej kierownicy pokazuje 120stopni?
Słuchaj, byłeś u mechanika, a ten nie ma pojecia, że to błąd standardowy ( każda C5 ma ten błąd ) i nie wpływa w ogóle na twardość autka, mógł chociać zrobić kalibrację ustawienia kąta, ale pewnie nie ma o tym zielonego pojęcia. Zanim zaczniesz wymieniać sfery może sprawdź ustawienie zawieszenia.
problem jest z czujnikiem kąta skrętu na wyprostowanej kierownicy pokazuje 120stopni?
Słuchaj, byłeś u mechanika, a ten nie ma pojecia, że to błąd standardowy ( każda C5 ma ten błąd ) i nie wpływa w ogóle na twardość autka, mógł chociać zrobić kalibrację ustawienia kąta, ale pewnie nie ma o tym zielonego pojęcia. Zanim zaczniesz wymieniać sfery może sprawdź ustawienie zawieszenia.
chyba faktycznie "fachowiec od francuzów" nie ma zielonego pojecia o cytrynkach... jak wmawiał mi ze sfer się w C5 nie wymienia... sprawdzał ustawienia wysokosci zawieszenia ale pewnie nie miał pojęcia jakie powinny być wartości... a ja nie wiem jak sprawdzić ustawienia zawieszenia ? jest jakis prosty sposób jak sprawdzić prawidłową wysokość zawieszenia?
W Mk1 wysokości reguluje się obejmami, ale jakie wartości mają być to szczerze powiem, że nie wiem. Jak chcesz mieć raz, a dobrze to proponuję wizytę w ASO, koszt 200 pln, ale masz pewność, że jest ok.
Masz układ hydrauliczne-elektryczne wspomaganie na podstawie VIN.
Jeżeli zgłasza nadal błąd to musisz zdemontować kierownicę i sprawdzić taśmę, choć tutaj nie wiem, czy były jakieś naprawy układu kierowniczego choćby wymiana maglownicy, bo jeśli była jakaś naprawa to by wyjaśniało, skąd taki stopień układu kierowniczego. Aby mieć pewność co do ustawień to będziesz musiał tutaj od czepić z kolumny kierowniczego z maglownicy i ustawić komputerowo kierownicę na zero, oczywiście koła należy dopilnować tak, żeby były na wprost do jazdy a jeśli nie pomoże to demontaż kierownicy i naprawa taśmy.
Cytat:
sprawdzał ustawienia wysokosci zawieszenia ale pewnie nie miał pojęcia jakie powinny być wartości... a ja nie wiem jak sprawdzić ustawienia zawieszenia Sad ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.