Szukamy pomocy. Auto podczas jazdy automatycznej zaczyna pikać, zmienia wtedy jazdę na manualną tylko do 3 biegu. Wyświetla komunikaty: ESP/ASR system faulty i handbrake faulty oraz gearbox faulty
Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu komunikaty gasną i jedzie prawidłowo na trybach A po czym znów błędy
Odpalanie: rzadko za pierwszym razem, czasem kłopot - odpala na 10 razem
Zrobiliśmy: nowy czujnik stopu.
Po resecie skrzyni 3 dni jechał jak z igły, po czym wrócił do błędów...
Podpięty pod komputer wyświetlił następujące błędy
P2084 - sygnał temperatury przed filtrem cząstek; zgodność
P0341 - nieprawidłowy sygnał z czujnika wałka rozrządu
P0339 - nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego A - usterka sporadyczna
P2032 - sygnał temperatury za wylotem filtra cząsteczek; temperatura zbyt wysoka
P1536 - włącznik pedału hamulca - niespójność
P1403 - dodatkowy obwód ogrzewania 1; zwarcie do plusa - błąd w układzie elektrycznym
P1404 - obwód 2 dodatkowego ogrzewania; zwarcie do plusa albo przerwa w obwodzie- błąd w układzie elektrycznym
P0472- czujnik ciśnienia spalin - przerwa lub zwarcie do masy
Witam.
Może się mylę ale miałem dokładnie takie same objawy, że w trakcie jazdy komunikaty ESP/ASR system faulty i handbrake faulty. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko wracał do normy do czasu aż znowu rozpocząłem jazdę. Tak się działo w kółko. 'SZPECE' w warsztatach podłączali auto pod psa warte komputery i nic nie wykrywali (no poza kasa w mojej kieszeni). Dopiero po ugadaniu się ze znajomym mechanikiem i podłączeniu się dedykowanym intefejsem do tego auta czyli Lexia wyszło co trapi tak na prawdę moje auto. Okazał się walnięty czujnik ABS w prawym przednim kole. Piszę o tym dlatego, że jeśli ktoś podłączał Twoje auto jakimś syfem to radzę poszukać kogoś z Lexią bo inaczej wymienisz pół auta i nic to nie da. Przerobiłem to na swojej skórze.
Witam
Odgrzebię temat.
Mam ten sam problem i chciałbym wymienić czujnik stopu.
Zauważyłem że dana cześć ma tryb pracy, albo mechaniczny albo elektryczny.
Jak mam wybrać dobry?
Citroen c4 picasso komunikat esp, check engine i hamulec ręc
Witam koledzy mam ten sam problem z moją cytryna. Od jakiegoś czasu na postoju załącza mi się trzy kontrolki esp, check engine i błąd hamulca hydraulicznego a wtedy auto wchodzi w tryb awarii i chodzi tak jak by na dwa cylindry. Proszę was o pomoc bo już dwa marsztaty rozkładają rece nie wiedzą co się dzieje każą jechac do servisu citroena, brakuje mi już sił i pieniędzy na warsztaty.
Jeśli ktoś miał podobny problem i go rozwiązła proszę o pomoc. _________________ Citroen c4 picasso błąd esp check engine i błąd hamulca ręcznego
Mam podobny problem, ale występuje tylko jak jest ciepła temperatura otoczenia.
Rano jadąc do pracy jak jest poniżej 4C+ to nie wyskakują komunikaty i jest wszystko OK, a jak wracam popołudniu z pracy 65km to temperatura jest już znacznie powyzej 4 stopni i co chwilę włączają się błędy ESP/ASR system faulty handbrake fault, SERVICE i tylko 3 biegi są.
Muszę zjechać na pobocze wyłączyć silnik i włączyć i mogę jechac dalej na jakieś parę minut.
Całą zimę miałem spokój bo było zimno teraz robi się coraz cieplej.
Jaki czujnik jest wrażliwy na temperaturę otoczenia ?
Ja tego kompletnie nie rozumię.
Witam,
Mam pytanie dotyczące czujników ABSu w C4 GP 1.8B 2007r.
Problem z ABS/ESP/HB fault +service
Sprawdziłem miernikiem opór wszystkich czujników. W dwóch przednich wynik był około 200Ω natomiast w dwóch tylnych nie mam nic.
Pytanie czy dwa czujniki padłym naraz czy je sprawdza się jakoś inaczej???
Drugie pytanie- czy jeśli czujnik jest uszkodzony to błędy powinny pojawiać się po każdym odpaleniu samochodu bo u mnie raz wyskakują bardzo często a czasami przez dwa trzy dni nie pojawiają się wcale.
Będę bardzo wdzięczny za każdą pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Możesz mieć to samo co ja miałem.
U mnie wina była że rdza podeszła pod czujnik i go delikatnie podniosła co sprawiło że nie był idealnie ustawiony do koronki magnetycznej. Zdemontuj czujnik i zobacz czy gniazdo ma idealnie proste. Jak nie to śrubokręt wydrap rdzę potem papier ścierny i wyszlifuj dokładnie. Hameright lub inny na rdze goły metal preparat odczekaj i przykręć. I bedzie dobrze. _________________ \"Nigdy nie kupię francuza!!
rok później kupiłem ....\"
3 lata później żona kupiła dla siebie ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C4 Picasso ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.