Witam.
Zauważyłem a raczej poczułem ostatnio zapach płynu chłodniczego z nawiewu gdy ustawiony jest na temperaturę i wyżej 22'C.
Dodatkowo zauważyłem że podczas pracy rośnie poziom płynu chłodniczego i opada po zgłaszaniu auta.
Słyszalny jest również dźwięk uciekajacego ciśnienia z korka wlewu płynu.
Przewody są twarde ale można je nacisnąć. Nie są twarde jak kamień.
Widać że pod korkiem od wlewu pojawia się mokre tak jakby kropla od czasu do czasu uciekała przez korek.
Temperatura nagrzewania się pokazuje tak jak cały czas.
Pierw 1 kreska w okolicy 70'C później w okolicy 90'C dwie kreski.
Wentylator się załącza po osiągnięciu wyższej temperatury - sprawdzane na postoju.
Termostat był wymieniany na nowy.
Czasami potrafi piknąć z informacją że jest za mało płynu ale jak patrze to płyn jest nad kreską minimum.
Zastanawiam się że jeśli to uszczelka to jaki łączny koszt tej zabawy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen Xsara Picasso ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.