Pompę masz napędzaną paskiem wielorowkowym, zmiana siły wspomagania może być związana ze ślizganiem się paska, np przy włączonej klimatyzacji, co do wycieku to może mieć on tylko wpływ na wspomaganie, należy kontrolować stan płynu. Albo napinacz jest zużyty albo pasek, ewentualnie zawór w maglownicy. To syczenie mogło być z tego zaworu.
Co do szarpania musisz przejrzeć parametry, ewentualnie porobić zrzuty ekranu i wkleić tutaj, może uda się coś wypatrzeć.
Wymieniłem map sensory i ten czujnik co jest w przepustnicy auto zaczęło się lepiej zbierać chociaż raz na jakiś czas przy 2 tyś obrotów lekko szarpnie
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Idź do strony Poprzedni1, 2
Strona 2 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen ) Dyskusje ogólne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.