Siemka znowu,mam pytanie czy to normalne ze od filtra w drodze do wtryskow widac babelki.Podkreslam ze dopiero od filtra,do filtra nie ma ani tyciego.Pokrywke od filtra dokrecilem -miala maly luz-korek od sopdu rowniez,ale babelki dalej widac.Auto pali od strzala,paliwo sie nie cofa, chodzi rowno,zero dlawienia przy przyspieszaniu,obroty jalowe rowne,zero falowania. Filtra nie wymienialem jest od zakupu moze wklad jest zly.Paliwo nigdzie nie cieknie.Prosze zobaczcie u siebie w 2.0 hdi 90km czy macie podobnie,bo mi to zyc nie daje. Jeszcze jedno pytanko wiecie moze jakie dokladnie potrzebne sa spnki zeby przymocowac oslone silnika ta od spodu pod silnikiem, bo taka zakupilem ale sa tylko 2spinki fabrycznie montowane a widze ze gosciu reszte montowal na wkrety, a ja nie chce tego robic a w ASO to mysle ze z 50 dych za 4 spinki zawolaja.
No tak tylko mysle ze gdyby byl gdzies pekniety to by bylo widac na zewnatrz rope a jest suchutki, i pewnie znikalo by przez to paliwo z tych przezroczystych przewodow bo jest tam jakies cisnienie.Co do spinek w ASO- 12 zl za 1 sztuke a potrzebuje przynajmniej 4
Mogą być jeszcze oringi na złączach, a co do ciśnienia to najprawdopodobniej nie masz pompy w baku i to pompa sama zasysa paliwo, więc bardziej robi się podciśnienie. Jeśli za filtrem masz powietrze to oczywiste jest że musisz szukać w nim ewentualnie w podłączonych przewodach i oringach.
A wiec otworzylem filtr paliwa i niema tam uszczelki.Jutro jade kupic bo i tak jest troche zasyfiony to zobaczymy z uszczelka.A teraz-wtryski mam siemensa a listwe doprowadzajaca bosha. Obudowa filtra ma tylko 2 krucce a na aledrogo wedlug opisu(byl tylko jeden porzadny opis powinien miec 3
No ale (u mnie) wklad jest taki jak do siemensa caly okragly a nie jak w bosha taki zwezajacy sie u gory(gorna czesc plastiku.Zobacze jutro co wyjdzie i dam znac
Na te bosche i siemensy nie patrz było pomieszane, mam wtrysk bosch a filtr siemensa, trochę to pomieszane było w cytrynkach.
Podaj VIN to się sprawdzi jak to wygląda wg serwisu.
wymienilem filtr uszczelka jednak byla.Teraz na jalowym biegu babli niema ale jak mu przygazuje to leca,wiec sukces polowiczny bo wczesniej lecialy na jalowym a po przygazowaniu leca ale tez nie zawsze,dopiero jak mu dopie..ole gazu to zasyczynaja leciec.Zobacze moze jeszcze troche i najwyzej wezme sie za ta szybkozlaczke wychodzaca z krucca na poczatku ja zaizoluje i zobacze.Nowa uszczelke przesmarowalem ropa.
Masz do sprawdzenia wymiany albo obudowę filtra paliwa, kilka osób tak miało że było powietrze w paliwie a nigdzie nie było wycieku, po wymianie obudowy filtra było ok, lub inna opcja wymiana oringów w szybkozłaczkach.
Pyotrek tak mysle nad ta szybkozlaczka(o jej oringach) wychodzaca z filtra bo wydaje mi sie ze ona sie lekko ale naprawde leciutko poci ropa i zreszta moge nia obkrecac na kruccu.Tej ktora dochodzi do filtra nie moge obkrecic nawet troszke.Szczescie w nieszczesciu ze paliwo zostaje(pompa trzyma) i odpala chodzi i jezdzi normalnie.Powiedz mi czy ciezko jest wymienic te oringi,wole zaczac od nich i czy musza byc specjalne do paliwa czy wystarcza ze tak powiem z costosramy..Tak mysle ze to raczej latwe,tylko tam sa chyba 2 oringi chyba ze to juz szybkozlaczka jest do wymiany skoro moge ja obkrecac to moze ten zatrzask jest uszkodzony
Jeśli złączka się nie odpina to zatrzask powinien być ok, oringi muszą być do paliwa inaczej mogą się rozpuścić. Możesz spróbować wyciągną je cienkim śrubokrętem.
Zamowilem dzisiaj nowa obudowe z alebro i zobaczymy wyjme tylko z tego nowego wklad papierowy i wstawie ten co mamteraz bo napewno jest lepszy a ma dopiero tydzien.Ale obudowa dotrze dopiero w nastepnym tygodniu bo gosciu na urlopie do 7 to dam znac i mam nadzieje ze to bedzie to.Kurcze boje sie troche o pompe WC bo te babelki napewno powoduja ze sie sciera przez to ze brak jej czystego paliwa na ulamek sekundy ale na zasadzie "grosz do grosza" i bedzie wydatek nie tylko na pompe ale i wtryski jak sie opilki dostana.
Ok, wymiana obudowy pomogla ale mysle ze byla to kwestia slabo dokreconego wieka BYLO Bylo mocno dokrecone recznie ale na tyle slabo ze gdzies przy mocnym dodaniu gazu gdzies zaciagal..Z nowej obudowy musialem go odkrecic za pomoca klucza do filtra oleju. W ten sam sposob go dokrecilem i jest juz OK.
Raczej to było pęknięcie obudowy, było już trochę postów z zapowietrzającym się układem i dopiero wymiana pomagała.
Możesz spróbować założyć stary i się przekonać.
Przekonam sie na zime,mam teraz 2 pudla od filtra to na zime zmienie sobie ale juz dokrece go na zewnatrz i tylko szybka wymiana cala operacja moze 10 minut. Podejrzewam ze to to gdyz jak byl na luzie to bable szly po dokreceniu ile sie dalo recznie bable byly ale tylko przy przygazowaniu. Najwyzej dam nowa ale dzieki pyotrek, ciesze sie ze to tylko to,mam nadzieje ze przez takie jezdzenie wczesniej, z bąblami pompa nie ucierpiała.Nowe pudelko z filtrem w srodku z dwoma kruccami 110 zika, lusterko tez wymienilem jedyna roznica to to ze orginalne lusterko ma metalowe miejsca na sruby a zamiennik plastik ale elektryczne z podgrzewaniem 115 zika to patrzac na inne auta smieszna cena.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen Berlingo ) Silnik Diesel -uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.